Onregelmatige cyclus + eerste symptomen

Discussie in 'Eerste symptomen' gestart door Blossum, 21 nov 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. HopeandFaith82

HopeandFaith82 Bekend lid

19 nov 2009
    726
    0
    16
    Noorden
    Haijj

Jah erg rustig zo he!
    Fijn dat de Provera een beetje meevalt! Ik hoop voor je dat je snel ongie wordt, en dat je weer verder kan met de volgende ronde.

Jah klopt ik ben weer aan het werk.
    Ik werk als cassiere in een supermarkt.
    Ik heb vorige week vakken gevult, omdat ik bijna geen stem had, en gelukkig wordt het steeds beter.
    Morgen weer achter de kassa proberen.

En jij wat voor werk doe jij?

Verder is hier niet veel te melden.
    Ik zit nu op dag 11 van mijn cyclus, dus jah klussen geblazen ;).
    Ookal weet ik niet wanneer de eisprong is en of die er überhaupt wel is....
    En hopen dat het deze cyclus raak mag zijn. ik ga ervan uit van niet, maar er is toch altijd een klein inimini beetje hoop.

2. Blossum

Blossum Bekend lid

21 nov 2009
    559
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hai meiden, daar ben ik weer! Wat heb ik het toch lang volgehouden whaha! Heb al een aantal x meegelezen hoor! Novadex wat fijn dat je een hormoon-analyse krijgt. Hoop dat je daar wat meer duidelijkheid van krijgt. Hier nog steeds geen ongie te bekennen hoor. Alle klachten zijn gelukkig ook weer weg dus ik heb gelukkig geen test drang meer. Nu voel ik me ook gewoon weer goed dus daarom had ik weer ff zin in het forum. H&F wat goed dat je weer was afgevallen, en wat fijn dat die stomme gyn daar niet meer werkt : ) Ik hoop ook heel erg voor jou dat het deze ronde gaat lukken, wat zou dat fijn zijn!
    Hebben jullie weleens van maansteen gehoord? Dat zou ook goed zijn als je zwanger wilt raken. Je kunt het bijvoorbeeld aan een ketting dragen. Trouwens, een collega van me werd een jaar na haar miskraam maar niet meer zwanger. Toen vertelde ik haar dat ik PMP van Efamol slikte, zij is dat toen ook gaan slikken voor haar pms klachten. En nu is zij zwanger, het kan toeval zijn, maar ja je weet het niet?!? Oh lastig lastig lastig! Waarom zijn we niet gewoon allemaal de 1e ronde zwanger?
    Nou ik vond het iig fijn om weer ff mijn verhaal te doen : )

3. HopeandFaith82

19 nov 2009
    726
    0
    16
    Noorden
    Heee! :D
    Toch weer terug :D Gezellig!!

Da's wel apart dat je collega nu wel ineens zwanger was.... Je zou er idd wat van gaan denken :D

Jahhhh Goed he!!! :D nu aweer 8,8 kilo eraf!! Ben er ook heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel erg blij mee :D

4. Blossum

Blossum Bekend lid

21 nov 2009
    559
    0
    0
    NULL
    NULL
    Echt super! Enne wilde dit ook nog even zeggen, mijn collega weegt ruim boven de 100 kilo, moest ook eerst afvallen. Wilde zelf ook ruim 30 kilo afvallen, maar toch zwanger. Dus het kan wel hoor :)

5. HopeandFaith82

19 nov 2009
    726
    0
    16
    Noorden
    :D:D da's mooi om te horen
    Geeft je toch een fijner gevoel te horen dat het toch wel kan.. ik weet wel dat het kan, maar toch.... :)

6. novadex

novadex Actief lid

28 aug 2009
    162
    0
    0
    NULL
    NULL
    He Blossum, fijn om te zien dat je er weer bent. Moest wel lachen toen ik je berichtjes weer zag verschijnen. Zooo herkenbaar. Ik heb bij andere forums ook tot 2 keer toe afstand (willen) nemen. Maar dat lukte mij ook niet echt....! Bleef elke dag meelezen en kon het op een gegeven moment (na twee weken) niet meer laten om te reageren! Hi hi.

Hier verder weinig nieuws, nog 2 dagen en dat is de kuur over. Hoop dat ik volgende week op deze tijd wel ongesteld ben geworden. Ik heb gisteren maar eens van die grote lappen van always ingeslagen. Normaal red ik het altijd met minitampons en snachts hoefde ik nooit wat in! Maar ik heb veel gelezen dat meiden van de Provera hele hevige onttrekkingsbloedingen haddne, ik ben dus benieuwd.

Moet zeggen dat ik in een dipje zit deze week. Afgelopen zaterdag hadden wij een verjaardag bij een kennis, er kwam een man of 40, waarvan we er maar een aantal kenden. Hier hoorden ook 2 vriendenstellen bij met kindjes van een aantal maanden. De dames hebben echt de hele avond (van 20.00 tot 01.00) over hun kids gekletst. Ik vind het vaak leuk om hier naar te luisteren en kan er ook best van genieten, maar dit was wel erg teveel van eht goede. Ze betrokken mijook niet meer in hun gesprek (tja,...ik had weinig input he...). TOt overmaat begonnen ze ook nog dat ze binnen een jaar een 2e willen. En dat het wel zou lukken om de kids kort op elkaar te krijgen...
    BRrrrrr ik kookte toen bijna van woede. Ze moesten eens weten. Ik ben er maar bij weggelopen. Kwam bij vriendjelief staan (en daar waren de betreffende 2 papa's met hetzelfde bezig). We waren er wel even klaar mee zeg maar!!! Snap niet hoe mensen zo kortzichtig kunnen zijn. Ondanks dat ze niet van onze (nog te vervullen) kinderwens weten doe je dat toch niet. Er zijn toch meer dingen als alllen de kids? Misschien makkelijk gezegd van mij, maar vond het bijna onbeschoft...!
    Pfff hoe vaak er ons wel niet gezegd werd dat wij er nu ook wel vast aan toe waren, en dat ze mijn eierstokken hoorden ratelen en dat wij ons niet konden voorstellen hoe mooi het was om papa en mama te zijn....Tsssssssssssssss ik had de tranen in mijn ogen en ben erbij weggelopen!!
    Wij zijn toen naar huis gegaan, had wel traantjes onderweg,.....!
    Zo, wilde het ff kwijt. Heb ook tegen mijn vriend gezegd dat hij mij moet waarschuwen als ik zo wordt wanneer wij kindjes hebben.

Pfff en tot overmaat van ramp ook nog gezeik met schoonfamilie, en met name met Hare Narigheid (schoonmoeder dus) Is te lang om hier uit te leggen, maar het komt erop neer dat mijn vriend weer de pispaal is, terwijl hij bij zichzelf en zijn beloftes houd en de rest schijnheilig elkaar de hand boven het hoofd houdt. Binnenkort hebben we verjaardag van schoonfamilie al is vriendlief dat aan het werk en zal ik alleen moeten gaan......kan er nu al tegenop zien.
    Ën mij er kwaad over maken!

Nou goed, genoeg geklaagd, wilde het gewoon even kwijt! Sorry voor dit egoberichtje!!

Hoe gaat het verder met jullie?? AL nieuws onder de zon? Ongi of evt. verschijnselen?

7. Blossum

Blossum Bekend lid

21 nov 2009
    559
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hee Novadex, wat balen allemaal! Kan idd vervelend zijn dat ze het alleen maar over die kids hebben. Maar ik hoor dat van zoveel mensen, het lijkt idd of dat het enige is wat ze mee maken. Ik zie het bij mijn zwanger collega ook hoor. Het lukte bij haar ook een jaar niet, toen waren er andere collega's die zaten te miepen tijdens hun zwangerschap. Zij kon daar toen echt kwaad om worden, zei ze iedere x tegen me dat ze blij moesten zijn dat ze zwanger zijn blablabla. Haha nu zit ze zelf steeds te zeuren dat ze moe is! Maar wat je zegt, heel de avond is echt belachelijk! Balen dat je alleen naar je schoonfamilie moet, veel succes en niet te druk om maken joh!
    Van mij geen nieuws, zit al weer op 50 dagen geloof ik... Heb wel steeds steekjes, maar weet ook niet waardoor?!?

8. HopeandFaith82

19 nov 2009
    726
    0
    16
    Noorden
    #128 HopeandFaith82, 22 jan 2010
    Laatst bewerkt: 22 jan 2010
    Haijj

@ novadex : hmm wat een rot situatie op die verjaardag zegh!
    kan me voorstellen dat je daardoor verdrietig werd..
    Sommige mensen waarbij het zwanger worden snel gaat, denken er gewoon niet bij na dat het bij anderen misschien wel niet zo vanzelfsprekend is.

Zo ken ik bij mij in de familie ook een aantal, die zijn alleen maar met hun eigen leventje bezig,
    en sommigen maken ook lullige opmerkingen.

1 keer een familielid (schoonzusje) die nu zwanger is van hun 2e kindje,
    die had gezegt tegen mij dat ze geen 2e kindje wouden nog, en nog geen maand later hoor je ineens dat ze meer dan een maand zwanger zijn.... en ook bewust ook nog.... Grrrrrr...
    Ze proberen je dan geen pijn te doen, maar recht in je gezicht staan te liegen vind ik nog erger.

Toen ik het hoorde kwam het daardoor ook alleen maar des te harder aan en ben toen in tranen uitgebarsten,
    Het werd me op dat moment gewoon ff te veel.
    een gezin waarbij ze eigenlijk beter geen 2e kunnen krijgen,
    zijn bij wijze van spreke al zwanger als ze "hem" er alleen maar voorhangen
    en wij, die dolgraag een kindje willen die mogen het niet krijgen.

En dezelfde persoon die praatte bij ons ook steeds over het kindje tegen mijn man (ook waar ik bij stond maar ik luister er gewoon niet naar op dat moment en begin me steeds meer van het gesprek af te wenden, ik sla dan gewoon helemaal dicht...), enmijn man die zei op een gegeven moment,
    "je moet het er niet steeds over hebben want H&F62 vind dat helemaal niet leuk, en het is pijnlijk voor haar omdat het bij ons niet lukt..."
    Zegt ze "jah kan moeilijk doen alsof het er niet zit"

GRRRR nee je kan er wel een beetje meer rekening mee houden!!!

En dezelfde nog een keer tegen mijn man "jah als het ons niet lukt met de 2e baby dan geven we het toch aan H&F82" :x:x:x
    Als geintje dan he! GRRRRRRRRRRR.............
    Alsof je een kind, een wonderje, een mensje, een onwijs schattig klein babytje zo weg geeft "omdat het je misschien wel niet lukt"
    Kan ik me zo kwaad om maken he!! niet normaal

Ik heb nu ook afstand van ze genomen,
    Het mag dan wel naaste familie zijn, maar rekening houden met ander mans gevoelens doen ze niet.
    Ik mag niet eens samen met mijn man op hun kindje passen, en ben alleen maar goed genoeg als er verder helemaal niemand mee kan..
    Dus...... dan denk ik grof gezegt "rot dan maar op"

AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHH

pffff lucht wel ff op zo ff je gal spuugen!! ;)
    en ff lekker schreeuwen soms whahaha :D

9. novadex

novadex Actief lid

28 aug 2009
    162
    0
    0
    NULL
    NULL
    He H&F, zo herkenbaar. Heb ook twee tantezeggertjes waar ik alleen maar op mag passen als de andere familieleden niet kunnen.
    Als ik vraag om de kinderen een nachtje bij ons te laten logeren is het allemala moeilijk moeilijk, en de kinderen zijn al zo vaak weg....Terwijl ik de week erna hoor dat de kids de dag erna naar de andere oom en tante geweest zijn om te spelen in de sneeuw!!
    PFf, ben echt machtig gek met die twee kinderen. Maar ben en blijf een tante, en ik merk dat de kids op verjaardagen veel naar mij en mijn vriend toetrekken i.p.v. naar de andere oom en tante. (Die komen er minstens 3 keer per week over de vloer, en halen ze om de week wel op voor een logeer partij). Die oom en tante hebben echt bijna een opvoedkundige functie gekregen. WIj niet, gelukkig hoor. Ik ben een tante en daar doe je leuke dingen mee. Ik ga je niet opvoeden... Dus bij ons is het altijd een feestje als ze er zijn. En bij de andere oom en tante worden ze met het gemak op de gang gezet als ze niet lief genoeg zijn, en krijgen ze geen snoepje als ze oom en tante geen knuffel willen geven,......dat soort dingen!!
    Kan me daar zo over opwinden. Vriendlief en ik liggen hierover heel erg op een lijn gelukkig!!
    Als wij kinderen mogen krijgen dan willen wij wel makkelijk met ze zijn, maar zo vaak naar oom en tante....nee Niet nodig vinden wij.
    Maar goed, eerst maar hopen dat het zover komt dat wij een kindje mogen krijgen, dan zijn die andere zorgen voor later.

Blossum, nog niet ongi dus, balen dat je cyclus nu alweer rond de 50 dagen zit.
    Heb jij ook al eens een hormoon analyse gehad, of is er PCO bij jou bekend. (sorry, weet het niet meer zo goed, en is te veel om dat even terug te lezen).

Groetjes

10. Blossum

Blossum Bekend lid

21 nov 2009
    559
    0
    0
    NULL
    NULL
    Meiden wat een rot situaties zeg! Ik heb daar gelukkig nog niet echt mee te maken gehad. Novadex ik heb nog geen hormoon analyse gehad, heb de afspraak met de gynaecoloog afgezegd omdat ik er nog niet echt aan toe was. Maar ga maandag weer een nieuwe afspraak maken, is toch wel verstandig om te weten wat er is... Fijn weekend!

11. novadex

novadex Actief lid

28 aug 2009
    162
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hmm, tis weer rustig hier, slecht teken geloof ik. Betekend dat er niets gaande is, geen ongi, geen zwangerschap niets!!
    Mijn ongi heeft zich ook nog niet gemeld, ik zou tussen vandaag en zaterdag ongesteld moeten worden. Tot op heden nog niet echt iets wat er op lijkt....!
    Laten we voor de verandering maar weer een keer geduld hebben!

Groetjes

12. HopeandFaith82

19 nov 2009
    726
    0
    16
    Noorden
    Ik hoop dat het snel komt Novadex!
    En ik hoop voor je dat je niet mega veel buikpijn hebt!

Hier is het rustig. ik zit nu op dag 19.

Nog 1 week en 6 dagen en dan ben ik 2 jaar getrouwd!!
    En gaan we heerlijk een midweek naar centerparcs :D:D
    Heb er mega veel zin in!!!!!!!!!!

13. novadex

novadex Actief lid

28 aug 2009
    162
    0
    0
    NULL
    NULL
    Heb net maar even een cdtje van Marco Borsato opgezet: "Vandaag is roooooood". Eindelijk, op dag 109 ofzo!!!
    Vandaag dus weer dag 1!!!!! Lang Leve de Provera, en nu op naar een korte cyclus zonder Provera (of zwanger natuurlijk...!)

Lekker weekendje Centre Parcs, en alweer 2 jaar getrouwd!!
    WIj zijn niet getrouwd, maar gaan van t weekend naar Antwerpen, zomaar om te vieren dat we van elkaar houden!! Hi hi

Fijne dag

14. Blossum

Blossum Bekend lid

21 nov 2009
    559
    0
    0
    NULL
    NULL
    Gefeliciteerd met je 2jarige huwelijk H&F! Alvast een fijne week toegewenst!

En Novadex gefeliciteerd met je ongi, haha! Hopenlijk is dit je laatste ongi en kun je nu zwanger worden! Jij ook alvast een fijn weekend!

Hier is nog niet zoveel nieuws, zit nu op dag 56.

15. HopeandFaith82

19 nov 2009
    726
    0
    16
    Noorden
    Wat goed!!!!!!!!!!!! Eindelijk mag je dan weer op dag 1 beginnen!!

Jah joh die 2 jaar zijn omgevlogen!! :D:D
    Antwerpen lijkt mij ook wel leuk trouwens!! :D

16. HopeandFaith82

19 nov 2009
    726
    0
    16
    Noorden
    Tnx :D zal zeker lukken!! :D

Alweer dag 56... :( het zal ons ook niet meezitten dat er een keer een maandje van 28/30 dagen tussen zit he! Grrrrr....
    Of 9 maanden lang geen ongie!! lijkt mij een feest!

17. HopeandFaith82

19 nov 2009
    726
    0
    16
    Noorden
    Haijj

Vandaag een beetje een rotdag, ben een beetje down..
    We zouden bij mijn ouders langs gaan, bellen ze op of we wat later konden komen omdat ze nog eerst weg moeten, iets regelen voor mijn nichtje. want die komt "weer" logeren
    En ben een beetje teleurgesteld omdat het de zoveelste keer is dat er een afspraak met ons afgezegd, of verzet wordt voor of mijn broertje/schoonzusje of nichtje....
    En ook iedere keer op een dag dat ik of wij wat met mijn ouders zouden gaan doen.
    Ik heb het gevoel alsof hun altijd maar voorrang hebben, omdat zij een kind hebben (mijn ouders eerste kleinkind) en omdat ze weer zwanger zijn....
    Ze trekken iedere keer alle aandacht van mijn ouders naar hun toe, en ik wordt er een beetje gek van, en kribbig, en boos, en verdrietig............
    Het lijkt soms wel alsof ze (mijn broertje en schoonzusje) het erom doen.......

En met alles bij elkaar, die teleurstellingen steeds en dat het maar niet lukt zwanger worden,
    mijn eigen onzekerheden over echt alles....
    sta ik op het punt te janken nu.:(

Klote dag!!!!!!!!!!!!

18. Blossum

Blossum Bekend lid

21 nov 2009
    559
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hee H&F, wat ontzettend rot voor je zeg. Familie is onwijs fijn om te hebben, maar ze kunnen je ook hard kwetsen... Ik denk dat ze het zelf echt niet door hebben dat ze jou ermee kwetsen. Miss moet je eens proberen om het te zeggen, makkelijker gezegd dan gedaan, maar dat kan miss wel wat oplossen. Nu ik verhuisd ben heb ik ook veel minder contact met mijn ouders en mijn zusje die vlak bij woont krijgt naar mijn idee veel meer aandacht. Daar kan ik soms ook weleens jaloers om worden, dan denk ik echt was ik maar zwanger dan kreeg ik die aandacht terug. Echt een stomme gedachte, maarja dat zal die jaloezie wel zijn... En even huilen is helemaal niet erg, gewoon lekker doen, dat lucht vaak al op : ) Sterkte!

19. HopeandFaith82

19 nov 2009
    726
    0
    16
    Noorden
    Tnx blossum.
    ik was net bij mijn ouders, en het ging weer over baby's die net geboren waren (van mijn nichtje) en over mijn broertje en schoonzusje en mijn nichtje en de zwangerschap en toen.....
    Toen baste de bom....
    ik heb alles tegenover mijn moeder eruit gegooid..
    ik heb echt gejankt als een klein kind..
    Mijn vader was boven bezig, voor de slaapkamer waar mijn nichtje moet slapen.
    Het is meer mijn vader waarvan ik dat gevoel krijg, en me moeder zou met hem gaan praten.
    Ik voel me een stuk beter nu..
    nog wel met brandende ogen, die aanvoelen alsof ik elk moment weer kan huilen,
    maar me gevoel is een stuk beter erover..

Ik ben nooit echt iemand die snel zegt wat me dwars zit, ook niet tegen mijn man,
    maar die merkt het meteen wanneer me wat dwars zit, en die met het dan ook echt uit me trekken..
    Maar soms dan heb ik ineens dat alles me ineens teveel wordt en dat de bom ineens barst...

20. novadex

novadex Actief lid

28 aug 2009
    162
    0
    0
    NULL
    NULL
    H&F, wat goed dat je je gewoon hebt laten gaan tegenover je moeder. Als zij het met je vader bespreekt, dan kunnen (en zullen) ze er vast wat meer rekening mee houden.
    Ik herken dit eigenlijk niet van mijn eigen ouders in ieder geval niet. Van mijn schoonouders wel, alles draait om de kleine jongens. En wij hebben zowiezo wat minder contact met de schoonfamilie als de schoonfamilie onderling. Ik wil nl. niet persé elke zondag op de koffie zitten! Wat hun dus wel doen.

Ik probeer later mee te reageren, maar ga nu ff snel de laatste dingen inpakken, bloedprikken op de poli voor de hormoonanalyse en dan lekker een weekendje weg!

Ciao en fijn weekend!

Liefs ND

Deel Deze Pagina