Oké dit is echt beetje raar en geen ervaring mee gehad. Nog nooit. .. 29 april pil bloeding. Dus uitgaande van die datum zou ik ergens 27 mei ongesteld worden of zwanger zijn. 6 mei geneenschap gehad. Nu sinds 2 dagen zo last van me buik en net ook beetje bloed bij afvegen. Dat kan toch nog niet? Xxx jeszjuh
Vind het totaal niet vreemd. Je hebt immers alleen nog maar je pilbloeding gehad die je altijd krijgt in je stopweek? Dit kan de start zijn van je eerste natuurlijke menstruatie na pilstop. Even afwachten of het doorzet. Heb je wel enigszins mazzel dat je natuurlijke cyclus zo snel weer op gang komt! Veel vrouwen moeten na pilstop tijden wachten op hun eerste natuurlijke menstruatie. Verder kan het ook een ovulatiebloeding zijn. Maar dat is veelal een beetje rozig/bruin bloed.
Soms komt er ook een beetje bloed vrij bij eisprong... Om het lekker simpel te houden ... Dus je hebt nogal wat opties, in mijn optiek: - ontpillen - bloeding eisprong - innestellingsbloeding - begin eerste eigen menstruatie Toekomst zal het uitwijzen, succes met wachten! (ik ben na laatste pilbloeding nooit meer 'zelf' ongesteld geworden, was meteen zwanger bij mijn eerste. Ik had in mijn hoofd 6 mnd uitgetrokken voor ontpillen, dan nog eens een half jaar tot een jaar om zwanger te raken, dus ik was lichtelijk in shock dat ik meteen zwanger was. Had ik echt geen rekening mee gehouden!)
Haha ja dat is wel even schrikken dan inderdaad! Maar wel super leuk natuurlijk zo snel. Maar ik kan het me niet voorstellen. 29 april pilbloeding. Als je van 28 dagen uitgaat wat vorige keer ook het geval was dan zou ik 27 mei ongesteld worden en 13 mei pas eisprong hebben. Ik heb 6 mei gemeenschap gehad dan kan ik toch niet zo snel al innesteling hebben ofzoiets?
Als je in de eerste ronde zit, kan alles haha. Ik was bij de eerste ook gelijk zwanger na pil stop. Had toen echt gelijk een cyclus van precies 28 dagen. Eisprong en innesteling gevoeld. Ik ben nu 7 jaar later weer gestopt. Nu cyclus van 27 dagen gehad en helemaal niks gemerkt van eisprong. Tis gewoon dus even afwachten hoe je cyclus is na het stoppen met de pil.
Eisprong komt lang niet altijd 14 dagen voor NOD, das gemiddeld. Bij mij was het vaak 19, 20 of 21 in het begin na stoppen met pil. Duurde bij mij sowieso 4 maanden na stoppen met pil voor ik menstruatie had, pilbloeding niet mee gerekend natuurlijk. Er kan dus vanalles aan de hand zijn, en die symptomen zeggen helemaal niks, want kun je allemaal voelen bij menstruatie, eisprong, innesteling.