Hoi meiden, Herkent iemand dit? Mijn huidige cyclus (gemiddeld 35 dagen) dag 22: Ovulatie (ben ik zeker van) dag 32: negatieve test dag 35: vaag lijntje dag 36: vaag lijntje dag 37: vaag lijntje dag 38: vaag lijntje De vage lijntjes zien er altijd hetzelfde uit. Lopen niet op of af. Is dit een nakende miskraam denken jullie? Herkent iemand dit?
Op de foto lijken ze wel elke dag iets donkerder te worden, maar dat is dus in het echt niet het geval? Het kan zijn dat je iets langzamer HCG aanmaakt. Je zou een tijdje kunnen wachten of je 'ongesteld' gaat worden en anders over een aantal dagen weer testen. Hopelijk zie je dan meer verschil!
Hoi Jiseb, Nee in het echt lijken ze allen even vaag. Zelfde resultaat met de kv 2v5 trouwens... Ja wachten is misschien de enige oplossing maar man wat gaan de dagen tergend langzaam voorbij nu.....
Hoi ik wou je even een hart onder de riem steken 😊 Ik had namelijk precies hetzelfde, had 5 of 6 dagen dezelfde vage tuurstreep en me testen liepen maar niet op.. Man wat een zenuwen, maar toch zwanger! Dus wie weet is dat bij jou ook het geval ? Ik hoop heel hard voor je dat je straks een mooie knaller hebt meis 🍀❤
Ooh Flupske dankjewel ik heb vandaag echt een ongelooflijk zware dag met al alles gegoogeld van worst case scenario's (i know shouldn't have!), hormonen alle kanten uit, huilbuien enzo... Maar dankzij jouw berichtje zie ik terug een lichtpuntje. Ik zou zo graag tegen mezelf nu kunnen zeggen van "laat die testen nu maar even links liggen en test binnen een weekje nog eens" maar dat gaat precies toch niet. De hoop eindelijk een duidelijkere streep te zien doet me zelfs zin krijgen 2x per dag te testen! (nee hoor dat doe ik niet) Ik hoop nu ook terug op een knaller binnenkort! Hoe ver ben jij nu? Gaat alles goed?
Hihi fijn om te horen meis Ik ben nu 4 weken en 3 dagen 😊 En voel me redelijk fit, alleen vaak misselijk en lage bloeddruk verder niet echt veel klachten
Ik snap je testdrang.. Hoewel je weet dat t beter is van niet, doe je t toch. Zo herkenbaar Misschien gaat de hcg aanmaak inderdaad nog niet zo snel, ieder lichaam is anders natuurlijk. Wellicht is t een optie om een paar keer hcg te laten prikken om te kijken of er een stijging is?
Ik heb vorige maand ook positieve testen gehad die niet opliepen, dit liep helaas niet goed af. Als het zo vroeg al 'mis' gaat, heet het officieel een biochemische zwangerschap. De innesteling gaat hierbij niet goed. Het zou natuurlijk kunnen dat het bij jou wel goed afloopt, maar testen die niet oplopen voorspellen meestal niet veel goeds. Ik duim dat jij een van de uitzonderingen bent!
Vanmorgen weer hetzelfde 5e vage streepje... en de clearblue digital met weekindicator zei "niet zwanger"... Pfffff. Maar waarom komen die duiveltjes dan maar niet? Dit voelt echt als stilstaan en niet vooruitgaan.
Als het te lang duurt, zou je ook een bezoek aan je huisarts kunnen brengen en een bloedtest laten doen.
Ok vanochtend zijn na 5 dagen overtijd en 5 vage streepjes mijn ms dan toch doorgebroken. Waarschijnlijk was het dan toch zo'n biochemische zwangerschap. OK, we kunnen verder nu ipv in die helse onzekerheid te zitten. Alleen vraag ik mij nu af op wat ik mij moet baseren qua lengte cyclus en eisprong volgende cyclus. Terug van een normale uitgaan (+- 35d bij mij) of duurt het nu langer vooraleer er terug een eisprong is na zo'n biochemische zwangerschap?
Wat balen dat je zwangerschap zich niet door heeft gezet. Je cyclus kan inderdaad weer 'gewoon' verder gaan, maar een lichaam kan onvoorspelbaar zijn. Veel geluk voor de toekomst, hopelijk is het snel weer raak!