Onregelmatige cyclus, geen kloppend hartje eerste echo

Discussie in 'Miskraam' gestart door Jennii, 18 aug 2016.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. zonnetje2015

zonnetje2015 VIP lid

13 sep 2014
    9.446
    4.241
    113
    Oh oké dan zou ik eerst een echo eisen of hcg prikken. Niet zonder bevestiging vervolgstappen nemen.

2. Jennii

Jennii Actief lid

12 apr 2014
    116
    1
    0
    Pedagogisch medewerkster
    Den haag
    Nee dat zijn we ook zeker niet van plan!

3. Jennii

Jennii Actief lid

12 apr 2014
    116
    1
    0
    Pedagogisch medewerkster
    Den haag
    Er is nog iets wat maar door m'n hoofd blijft spoken en ik kan echt het antwoord niet vinden. Misschien hebben jullie een idee...
    Op de echo was het vruchtje te zien, met daarnaast een ronde witte vlek. We vroegen wat dat was en de vk zei dat dit het vruchtzakje was. Het vruchtje hoort toch in het vruchtzakje te zitten of ben ik nou gek?
    Daarnaast was er ook nog weinig vorm in het vruchtje te zien...

4. Moppie35

Moppie35 Bekend lid

6 mei 2016
    541
    205
    43
    Vrouw
    Zuid-Limburg
    Het vruchtje moet in het vruchtzakje zitten ja. Was het misschien n tweede zakje? Heel veel succes, we blijven duimen!

5. Floorriieejj

Floorriieejj Actief lid

25 mei 2016
    368
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik wil jou geen valse hoop geven, maar bij mij is er in het begin van mijn zwangerschap gemist qua termijn! Ze zaten er een 2 weken naast. Dus ik zou zeker kijken voor een extra echo en dit afwachten.

6. denanja

denanja Fanatiek lid

18 nov 2013
    3.636
    203
    63
    Weert
    die medicijnen krijg je van de gyn en die maken altijd nog een echo voor ze ze geven (is mijn ervaring) en de vk heeft voor mn ma ook nog voor de zekerheid een echo gemaakt dus denk dat je je daar geen zorgen over hoeft te maken, vind het niet meer dan normaal om voor de zekerheid nog een echo te doen.

hoop op een wonder voor je! heel veel succes morgen

7. Jennii

Jennii Actief lid

12 apr 2014
    116
    1
    0
    Pedagogisch medewerkster
    Den haag
    Vandaag toch gebeld met de vk. Donderdag krijg ik nog een echo. Ze begon met; ik hoorde van mijn collega dat je 10 weken zou moeten zijn maar het vruchtje veel te klein was.... *zucht* we hebben zo duidelijk en zo vaak gezegd dat mijn cyclus onregelmatig is en we dus sowieso geen 10 weken op weg zijn...
    Duimen op goed bericht donderdag maar in ieder geval duidelijkheid!

8. bo1986

bo1986 Bekend lid

16 aug 2012
    899
    40
    28
    Wat een vervelende ervaring Jennii, hebben jullie geen andere vk praktijk daar in de omgeving?
    Ik heb zelf ook pcos en ben spontaan zwanger geraakt, volgens de berekeningen van de vk had ik 11 weken zwanger moeten zijn maar duidelijk verteld dat mijn cyclus erg lang was en ik echt geen idee hoelang ik zwanger was
    Bij de echo was ik 8 weken en nogmaals aangegeven dat de cyclus van mij onberekenbaar was. Hier werd vol begrip op gereageerd
    Wel bijzonder dat ze gelijk zeggen dat ze dan een gelijk de week erna medicijnen geven!!
    Dat witte ronde vlekje is volgens mij waar de baby de eerste voeding van krijgt voordat de baby z'n voeding van jou krijgt (dooierzak)
    https://www.babyopkomst.nl/baby/week-6/
    Heel veel succes donderdag!!!

9. XmoonlightX

XmoonlightX Niet meer actief

Jeetje , slordig zeg!
    Hopelijk een goede echo donderdag!

10. Jennii

Jennii Actief lid

12 apr 2014
    116
    1
    0
    Pedagogisch medewerkster
    Den haag
    Dank jullie wel!

11. Jennii

Jennii Actief lid

12 apr 2014
    116
    1
    0
    Pedagogisch medewerkster
    Den haag
    #31 Jennii, 23 aug 2016
    Laatst bewerkt: 23 aug 2016
    We hebben hier wel andere vkp maar ik heb hier met mijn vorige zwangerschap juist zo'n fijne ervaring gehad. Ondanks deze vervelende echo zijn ze wel heel lief voor me en gister heeft een andere vk ook echt de tijd genomen om me alles uit te leggen en m'n vragen te beantwoorden aan de telefoon. Ik hoop dat het een misverstand was. Ondanks het feit dat ze dus denken dat ik verder had moeten zijn hebben ze het vruchtje gemeten op 7 weken. Als die berekening klopt had het hartje moeten kloppen. Het is dus nog altijd de vraag wat we donderdag te zien krijgen maar ik ga van het ergste uit.

Fijn dat je spontaan zwanger bent geraakt! Ik zou voor mijn vorige zwangerschap na anderhalf jaar beginnen met clomid maar precies die maand bleek ik zwanger (gelukkig mijn menstruatie niet opgewekt op advies van de gyn!) Dat is dan ook de reden geweest dat we nu niks van anticonceptie wilde gebruiken maar er ook niet heel erg mee bezig wilde zijn
    Mijn dochtertje wordt over 3 weken 1 jaar dus dat dit zo snel zou gebeuren hadden we niet durven dromen

12. bo1986

bo1986 Bekend lid

16 aug 2012
    899
    40
    28
    Ja het blijft idd spannend!!
    Ik ga voor jullie duimen!
    Ik heb een koperspiraal gehad en zijn deze maand weer begonnen voor een 2e en hopen dat deze ook spontaan komt want ik wil absoluut niet meer aan de medicijnen

13. Hertje007

Hertje007 Lid

22 aug 2016
    49
    0
    6
    NULL
    NULL
    Succes vandaag Jennii!

14. Jennii

Jennii Actief lid

12 apr 2014
    116
    1
    0
    Pedagogisch medewerkster
    Den haag
    Dank je wel!

15. zonnetje2015

zonnetje2015 VIP lid

13 sep 2014
    9.446
    4.241
    113
    Even spieken of er al nieuws was. Spamnend meid. Duimen draaien hier.

16. Jennii

Jennii Actief lid

12 apr 2014
    116
    1
    0
    Pedagogisch medewerkster
    Den haag
    Nee zit nog in spanning, kwart over 4 de afspraak.
    Bedankt!

17. Jennii

Jennii Actief lid

12 apr 2014
    116
    1
    0
    Pedagogisch medewerkster
    Den haag
    Hee meiden,
    Zojuist de tweede echo gehad en weer geen hartactiviteit helaas. baarmoeder was al flink gekrompen en zojuist ook het eerste beetje bloed verloren. Ik hoop dat het vandaag nog zelf op gang komt. Morgen heb ik al een afspraak bij de gyn... Hopen dat het snel achter de rug is zodat we het een plekje kunnen geven!

Misschien een stomme vraag maar voor degene die eerder een miskraam mee hebben gemaakt; wat deden jullie met het vruchtje? Het voelt zo verkeerd om het door de wc te spoelen! Helaas hebben we (nog) geen tuin anders hadden we het daar wel een mooi plekje gegeven...

Allemaal erg bedankt voor jullie steun! Heb er veel aan gehad.

18. bo1986

bo1986 Bekend lid

16 aug 2012
    899
    40
    28
    Wat vervelend nieuws zeg! Had het jullie zo gegund!
    Heel veel sterkte met het verwerken
    Liefs!

19. Jennii

Jennii Actief lid

12 apr 2014
    116
    1
    0
    Pedagogisch medewerkster
    Den haag
    Dank je wel

20. Hertje007

Hertje007 Lid

22 aug 2016
    49
    0
    6
    NULL
    NULL
    Wat verdrietig meid, ik wens je heel veel sterkte!
    Bij mijn eerste miskraam was ik nog niet zo ver en heb ik geen echt vruchtje gezien bij het bloed. De tweede keer was een missed abortion en heb ik voor curretage gekozen.
    Liefs

Deel Deze Pagina