onregelmatige cyclus help?

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door anna22, 26 jan 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. anna22

anna22 Lid

21 jan 2009
    63
    0
    0
    hoi

Soms is mijn cyclus perfect mooi 28 tot 30 dagen maar heb ook wel tijden gehad dan werd ik zo 2 maand niet ongesteld en dan weer wel erg vaag het is dus verstandig om te berekenen wanneer ik precies eisprong heb maar als je daar dus geen pijl op kunt trekken wat kun je dan het beste doen help?

2. Ik20

Ik20 Actief lid

13 jan 2009
    101
    0
    0
    vraag maar
    Groningen
    dat zelfde heb ik dus ook :S

3. kleintje88

kleintje88 VIP lid

17 nov 2008
    9.362
    2
    0
    Anna misschien dat je dan vanaf het moment dat je ongesteld wordt ovulatie testen starten? die kunnen aangeven wanneer je een eisprong hebt!
    Ook zou je kunnen temperaturen vlak voor de eisprong gaat je temperatuur namelijk 0,3 - 0,5 graden omhoog, ook daar moet je mee starten vanaf de eerste dag van je menstruatie!
    Succes meid!

@ ik20: Ik begin me een beetje dood te ergeren aan jou! Heb het gevoel dat je alles bij elkaar loopt te liegen, ik kan het verkeerd hebben maar zo'n gevoel krijg ik! Want het ene moment doe je express wat pillen vergeten zeg je en het andere moment heb je weer een onregelmatige cyclus... jaja meid sure! Geloof je jezelf eigenlijk nog wel? :S

4. Ik20

Ik20 Actief lid

13 jan 2009
    101
    0
    0
    vraag maar
    Groningen
    dat heb ik ook want was net 2maand aan de pil.

5. Ik20

Ik20 Actief lid

13 jan 2009
    101
    0
    0
    vraag maar
    Groningen
    dus dan kan het niet direct op regel zijn

6. Sirinn66

Sirinn66 Lid

22 jan 2009
    27
    0
    0
    zo ver ik het weet als je aan de pil begint is het gelijk goed togh of heb ik het mis

7. Sirinn66

Sirinn66 Lid

22 jan 2009
    27
    0
    0
    ik20 nu ik je dingen lees wat je allemaal hebt geschreven heeft kleintje88 wel gelijk de ene keer heb je het er over dast je de pil gebruikt en de andere keer ben je bezig om zwanger te raken vind het ook een beetje vaag hoor

8. mamv1

mamv1 Niet meer actief

Ik heb ook een onregelmatige cyclus...zie mijn onderschrift
    Maar de aantal jaren dat ik mijn cyclus heb bijgehouden was het meestal 33 dagen...
    Maar ik snap er nou helemaal niks meer van

Heb overigens nooit de pil gebruikt ;)

9. Sirinn66

Sirinn66 Lid

22 jan 2009
    27
    0
    0
    ik heb ze ook niet zo lang gebruikt hoor maar maar 3 maanden

10. Saz667

Saz667 Fanatiek lid

24 nov 2008
    4.841
    177
    63
    Ik dácht dat mijn cyclus nog best regelmatig was... Tot nu that is, gezien mijn laatste ongi 14 dec was, en nu dus ineens dag 45...

Ben op m'n 18e begonnen met de pil, en even voor m'n 23ste gestopt voor een kleine. Tussendoor ook nog een keer een aantal maanden gestopt (had toch geen vriendje, en vergat em vaak), en toen bij mijn weten best regelmatig..

Maar heb nu dus geen idee of mijn lange cyclus nog te maken heeft met ontpillen of dat er iets anders is :s

Deel Deze Pagina