Vorig jaar februari ben ik gestopt met de pil. Niet als reden om zwanger te worden, maar omdat ik in de loop van de jaren steeds vaker hoofpijn kreeg tijdens de stopweek. (Mijn moeder heeft migraine gekregen door pilgebruik. Ze is nu twee jaar gestopt en migraine is weg) Ik heb ongeveer 6 jaar de pil geslikt. Voor die tijd had ik een regelmatige cyclus van ongeveer 30 dagen. Mijn ongesteldheid duurde ongeveer 6 à 7 dagen. Nu ben ik dus al een jaar gestopt. Mijn cyclus was het eerste half jaar ook vrij regelmatig, wel waren mijn ongesteldheden een stuk minder dan voor de pil. Die duurden meestal maar een dag of 4, waarvan maar 1 dag wat heviger was. In september heb ik een keer een cyclus gehad van ongeveer 36 dagen. In november kreeg ik een week voor de ongesteldheid knetterharde borsten. Het deed zo'n zeer, kon geen beha aan hebben. In december had ik dat weer. In januari heb ik zelfs een keer een cyclus gehad van 46 dagen. In februari was ie wel weer rond de 32e dag. Vraag me echt af waar dit van komt. Herkent iemand dit?