ik ben al twee maanden niet ongi geworden in mijn stopweek. ik slik microgynon 30. vorige maand had ik een zwangerschapstest gedaan en die was negatief. wel heb ik de laatste tijd veel last van hoofdpijn en ik slaap heel onrustig, ben ook vroeg wakker en zo. ik heb geen last van stress of zo alles gaat juist heel goed. heeft iemand dit eerder meegemaakt en weet iemand hoe dit kan en of ik misschien zwanger ben?
Ik had dat ook toen ik een tijdje aan de pil was. Daarom ben ik toen een keertje tussendoor gestopt, omdat ik me er ongemakkelijk bij voelde. Als je de pil altijd goed inneemt (dus ongeveer op dezelfde tijd, en niet een keer vergeten) dan is de kans op zwangerschap te verwaarlozen. Ik denk echt dat het door je pil komt. Het schijnt voor je lichaam niet schadelijk te zijn als je door de pil niet meer ongesteld wordt, maar ik vond het zelf niet prettig. En nu denk ik zelfs dat ik daardoor nu ook zo lang aan het ontpillen ben, maar dat weet ik niet zeker. Ik zou me in ieder geval geen zorgen maken dat je zwanger bent, zeker niet als je negatief hebt getest. Groetjes