Grote maten topic! Betaalbare kleding.

Discussie in 'De lounge' gestart door esklessebes, 7 apr 2022.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. esklessebes

esklessebes VIP lid

23 mrt 2014
    7.002
    3.665
    113
    Weet niet of hij er al is maar misschien kunnen er tips uitgewisseld worden.

Vanaf maat 46/48/50 enz

Heb al jaren de treggings van m&s en moet zeggen vorig jaar weer een aantal gehaald maar echt slechte kwaliteit. In jaren niet gehad maar nu zeker 3 die slecht zijn.

Wel bij Zizzi leuke ballon jurkjes/tuniekjes gehaald waren 2 voor 50 euro en ze zitten heerlijk. Leuk om zo te dragen of met een tregging eronder.

Bonprix, 2 leuke jurkjes gehaald in donker blauw en zwart. Gedragen met een panty maar zoek wel nog wat anders.

Zoek dus eigenlijk leuke betaalbare treggings(geen laag model) en ook panty's en leggings voor onder jurkjes/tuniekjes!
    Ook leuke shirtjes gezocht mijn probleem is dat m'n lijf te lang is en alles snel te kort is.

Zal even foto's opzoeken!

2. elsie89

elsie89 Fanatiek lid

27 sep 2014
    3.645
    1.251
    113
    randstad
    Ik koop ook wel regelmatig bij happysize. Vooral nette kleding voor op kantoor.

esklessebes vindt dit leuk.
  3. esklessebes

esklessebes VIP lid

23 mrt 2014
    7.002
    3.665
    113
    Deze had ik besteld

Bijgevoegde bestanden:

4. esklessebes

esklessebes VIP lid

23 mrt 2014
    7.002
    3.665
    113
    Deze zijn tegenwoordig van slechte kwaliteit.

Bijgevoegde bestanden:

5. esklessebes

esklessebes VIP lid

23 mrt 2014
    7.002
    3.665
    113
    Deze heb ik ook! Zitten heerlijk doe er alleen sneakers onder omdat alles er zo ma Flodder uitziet anders.

Dus tips ook welkom.

Bijgevoegde bestanden:

6. Habibati

Habibati Niet meer actief

Kledij van only valt echt reuze mee van prijs en de grote maten collectie is ook aangepast aan het model. Soms heb je grote maten dat op niets trekken maar deze zijn op de goede plaats aangepast. Heb 2truien , hemd, broek, jurk en blazer gekocht en ben er super blij mee.

7. LMSB

LMSB Fanatiek lid

24 feb 2017
    3.994
    3.321
    113
    Bij de zeeman zijn de normale zwarte leggings 5 euro. Ik kocht ze altijd bij msmode maar ik ga geen 12 euro betalen voor een legging. Qua samenstelling van de stof zijn die van msmode en zeeman precies hetzelfde.

8. goblins

goblins Fanatiek lid

27 okt 2013
    3.591
    3.222
    113
    ministerie van defensie
    Swifterbant
    Geen idee of ze duur zijn, ik kom er eigenlijk nooit.

www. FFLO.nl

Ze zitten in Goirle en ze zijn hun eigen model voor de kleding. Ze hebben ook een fbpagina.

Lamode en esklessebes vinden dit leuk.
  9. esklessebes

esklessebes VIP lid

23 mrt 2014
    7.002
    3.665
    113

Wist niet dat only grote maten heeft. Ik ga een kijken thnxx!

10. esklessebes

esklessebes VIP lid

23 mrt 2014
    7.002
    3.665
    113

Thnxx ik ga eens kijken.

11. Syane

Syane VIP lid

21 aug 2013
    12.243
    11.823
    113
    Zeeman heeft ook treggings in grotere maten. Ook vaker wel leuke kleding. Wibra ook. En Norah niet te vergeten.

12. Zonnestralen

Zonnestralen VIP lid

22 apr 2017
    12.606
    8.357
    113
    Vrouw
    Ik had juist voor het eerst na lange tijd een treggings gekocht bij m&s. Hopelijk blijven ze een tijdje goed. https://www.wehkamp.nl/ms-mode-gestreepte-tregging-met-glitters-antraciet-16859874/?origin=orderdetail_product_image Dit is mijn favoriet. Er staat wel tregging, maar ik zou hem niet snel onder een shirtje doen. Op zijn minst iets wat over de billen valt.

Ik heb ook een zwarte gekocht, maar die zit te kort na twee keer wassen op 30 graden. Geen probleem met laarsjes, maar met gympen zit hij nu al niet goed meer. https://www.wehkamp.nl/ms-mode-tregging-zwart-16822192/?origin=orderdetail_product_image

Qua feeling vind ik ze allebei heel prettig.

Volgens mij verkoopt m&s nu ook de treggings die Miss Etam als zumba verkocht. Die gaan heel wijd zitten. Ik was op zich wel dol op die broeken. Maar met een tuniek valt het niet te combineren.

Van Zizzi heb ik wat jassen liggen. Fijne jassen, maar zonder soepele stof aan de binnenkant. De stof is ruw waardoor kleding er niet zo prettig onder zit. Dat vond ik niet zo'n prettige ervaring om mee te beginnen. Ik heb ook lange truien van hun. Mooi vind ik ze niet, maar ze zitten wel lekker als huistrui omdat ze zo lang zijn.

Van Paprika heb ik een aantal leuke viscose tunieken die netjes blijven. Maar ook een paar shirts die er na twee keer wassen al niet meer zo leuk eruit zagen. Van een shirtje had ik een tweede besteld omdat ik hem zo leuk vond. En die viel toen twee maten kleiner.

13. Jottie

Jottie Fanatiek lid

17 apr 2015
    2.098
    873
    113
    groningen
    Ik volg op Facebook een kledingwinkel, heet beautivol. Heeft leuke betaalbare kleding.

14. esklessebes

esklessebes VIP lid

23 mrt 2014
    7.002
    3.665
    113
    Zelf had ik laatst shirtjes van Bonprix blijven wel mooi.

Sws dingen die over m'n kont vallen ook bij treggings, laat staan leggings haha.

Zonnestralen vindt dit leuk.
  15. esklessebes

esklessebes VIP lid

23 mrt 2014
    7.002
    3.665
    113

Vaak met shirtjes valt het zo kort in deze winkels, had denk ik iets korter moeten zijno_O:)

16. Berte

Berte VIP lid

24 feb 2011
    7.026
    3.840
    113
    Vrouw
    Thuis
    Next direct heeft veel kleding in grote maten en is betaalbaar.

17. Zonnestralen

Zonnestralen VIP lid

22 apr 2017
    12.606
    8.357
    113
    Vrouw
    Dat ligt eraan hoe ze vallen. Als het wijde treggings zijn zit het al snel zo alto. Niks mis mee. Maar daar voel ik mij toch een beetje te oud voor :roflmao:

Voor mij maakt het uit of het eruit ziet als een broek of meer als een legging.

18. sidmick

sidmick VIP lid

23 jun 2008
    17.803
    4.189
    113
    Panty’s en leggings van snug. Zitten heerlijk en zijn onverslijtbaar, ik wil echt geen andere meer

19. Marti

Marti Fanatiek lid

18 apr 2014
    2.384
    867
    113
    Ik ben een norah fan.
    Jurkjes zijn daar betaalbaar vind ik.
    Maar, eerlijk gezegd, nu al een jaar er niets gekocht dus misschien zijn ze duurder geworden.

20. esklessebes

esklessebes VIP lid

23 mrt 2014
    7.002
    3.665
    113
    Legging bij Zeeman gehaald ga vd week eens kijken of hij okee zit.

LMSB vindt dit leuk.

Deel Deze Pagina