Hallo, Vorige week verwachtte ik mijn menstruatie op woensdag. Donderdag dacht ik dat het doorzette, maar uiteindelijk heb ik alleen maar bruinverlies gehad, 4 dagen. Afgelopen weekend testen gedaan,maar negatief. Afgelopen maandag een bloedtest, ook negatief. Ze zeiden toen dat ik het bruinverlies toch als menstruatie moet zien en ik moest toen gelijk weer starten met menopur. Afgelopen woensdag (cd7) had ik mijn 1e FM, aan beide kanten een paar eitjes, maar ze waren nog amper 10mm. Vandaag 2e FM, en de grootste was 10mm. Dus amper wat gegroeid. Erg raar, normaal heb ik rond dag 11 of 12 al de IUI. Nu moet ik maandag weer terugkomen. Maar ik zit er nog steeds mee in mijn hoofd dat ik niet echt helderbloed heb gehad, en dat ik misschien toch wel zwanger ben geraakt. Als dat zo is, heb je dan wel follikels, of zit er dan helemaal niets in je eierstokken? Of zitten ze er wel maar groeien ze niet? Ik vind het namelijk geen fijn idee misschien zwanger te zijn en menopur te spuiten. Het zal ook wel niets zijn, maar het blijft door mijn hoofd spoken. Ik hoop dat je hier een antwoord op weet, ik durfde het eigenlijk niet aan de gyn te vragen, die zal wel denken dat ik overal iets achter zoek. alvast bedankt. liefs wies
hoi Wies, ik moedig je toch aan om wel al je vragen aan de gynaecoloog te stellen, hij is jouw behandelaar en je moet alles kunnne vragen wat je wilt. Maak je niet druk over wat hij van je vindt, daar moet je echt lak aan hebben. Als je een negatieve test en een negatieve bloedtest had ben je niet zwanger. Als je zwanger bent kunnen er geen follikels van 10 mm zijn. Mirjam