Wat zijn die vervelende steken?

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Sha29, 9 jan 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Sha29

Sha29 Actief lid

Hoi dames :D

Ik vroeg mij af... :rolleyes:
    wat zijn die vervelende steken in mijn eileider of lies? heb het sinds 3 dagen..en dan weer niks en dan weer de volgende maand hetzelfde..

groetjess sha

2. Zora

Zora VIP lid

12 jun 2007
    11.369
    2
    36
    Het zou je ei kunnen zijn die groeit, dat voel ik ook weleens.

Anders weet ik het ook niet....

3. nijmpi

nijmpi Lid

26 nov 2008
    14
    0
    0
    Hoi,
    Het is heel herkenbaar. Ik heb ook sinds enkele maanden na mijn eisprong (LH fase) last van steken rechts onder in mijn buik. Dit heb ik sinds een missed ab. Ik heb geen idee wat het kan zijn. De ene dag scherper dan de andere dag. De ha kan het ook niet verklaren (na een inwendige en uitwendige echo, bloedoz en urineoz). Dus denk dat het met mijn cyclus te maken heeft.
    Wat zit het vrouwenlichaam soms raar in elkaar :( . Ik hoop in deze fase dat de steken te maken hebben met de eerste signalen van een zwangerschap.....maar dan verschijnen de :evil:
    succes!

4. Sha29

Sha29 Actief lid

Hoi,

Ja een vrouwen lichaam zit zeker raar in elkaar en vooral als het om hormonen gaat..
    ja ik had ze gisteravond en vanochtend nog ,en nu niet meer...
    mischien met mn cyclus of eierstokken..is mn ei bezig om een weg te banen ofzo..
    voor sept had ik hier nooit last van (nooit gehad) maar na het slikken van MAP is mn hele cyclus in de war gegooid.

5. Tessa8

Tessa8 Fanatiek lid

21 mrt 2008
    2.457
    0
    0
    Ik heb dit ook steeds NA mijn eisprong...
    Ook ik weet niet wat dit is en vraag mij het ook af.
    De ene keer zijn het heftigere steken dan de ander..
    Maar elke keer word ik helaas gewoon ongi :(

6. dani86

dani86 Fanatiek lid

28 nov 2006
    3.211
    0
    0
    student
    landgraaf
    ik heb die steken aan 1 kant als ik mijn eisprong heb! en iedere maand verschillend dan links dan rechts (maar voornamelijk rechts)

7. Hopje

Hopje Actief lid

7 jan 2009
    172
    0
    0
    Ik heb er nu ook al een paar dagen last van, terwijl ik het anders maar een paar uur heb. Nu sinds vrijdag. Ik dacht dat ik vrijdag mijn eisprong had. Maar goed, ik merk ook dat ik veel meer op mijn lijf let nu wij graag zwanger willen worden...

8. Lemi

Lemi VIP lid

5 okt 2008
    13.306
    0
    0
    Ook ik heb sinds vandaag weer steken links (tot nu toe na stoppen met pil elke keer links). Alleen heb ik mn eisprong nog niet gehad, moet er wel aan komen. Alleen nog geen positieve ovutest...hmm

9. dani86

dani86 Fanatiek lid

28 nov 2006
    3.211
    0
    0
    student
    landgraaf
    dan zit hij eraan te komen! klus tijd dus!

10. KateK

KateK VIP lid

26 dec 2008
    5.185
    0
    36
    Drenthe
    Rond je eisprong is het volgens mij het loskomen van het ei uit de eierstok, de ene maand links, de andere rechts. Een paar dagen voor mijn NOD begint het bij mij ook te steken. Twee maanden geleden was ik bijna overtuigd van een zwangerschap, het ging dag en nacht door, ik dacht een eitje wat is ingenesteld en wat groeit maar helaas toch iedere keer ongi. Voel het nu ook en deze week NOD :(

11. Sha29

Sha29 Actief lid

Heb vandaag weer last van steken en dan met name rechts! zo een trekkerige gevoel met steekjes...
    zit mn ei vast of komt ie eraan?

12. Yv86

Yv86 Bekend lid

14 dec 2008
    524
    32
    28
    Mama van 2
    Ook ik heb last van die vervelende steken (doortrekkend naar mijn lies)
    Zelfs al een paar keer naar mijn benen.

Ben ook nog steeds niet ongesteld, maar teste zaterdag negatief.
    Ben ook ivm die steken naar het ziekenhuis gegaan, maar ze vonden het geen reden voor meer onderzoek.

Hij zei ga maar naar huis en als het heviger wordt kom dan weer.
    het was zaterdag zo erg dat ik gewoon letterlijk dubbel klapte.
    en aangezien ik nog steeds niet ongesteld ben, dacht ik er is wat mis.

Maar blijkbaar moet ik afwachten.

Heb wel een echo gehad van mijn buurvrouwtje (die staat in mijn album)
    Daarop is wel iets te zien, maar ze kon niet met zekerheid zeggen of het een vruchtzakje was.

Als dat het wel zou zijn zou ik nog in een te vroeg stadium zijn om positief te testen (dat is vandaag 1 week geleden)

Hoop ook inderdaad dat ik snel van die pijn af ben

13. KateK

KateK VIP lid

26 dec 2008
    5.185
    0
    36
    Drenthe
    Jeetje wat apart.. Op die foto is inderdaad wel iets te zien!
    Ik heb dat ook dat het naar mijn lies trekt, bij mij zit het links.
    Ik dacht vanavond dat ik ongi zou worden omdat de krampen
    erger zouden worden, dus ben benieuwd wat ik morgen ochtend aantref..

Je bent wel overtijd maar je test negatief? Zou je via je HA een bloedtest kunnen doen in het ziekenhuis? Daar kunnen ze ook vanalles uithalen..
    Succes meid en ik hoop voor je dat het positief uitpakt voor je!

14. KateK

KateK VIP lid

26 dec 2008
    5.185
    0
    36
    Drenthe
    Ik weet niet wat je cyclus is, als het er een van 24 is kun je je ei nu voelen want het is dag 10. Dan ben je nu op je vruchtbaarst.
    Houd het eens in de gaten en schrijf het eens op in je agenda ofzo.
    Succes!

15. Yv86

Yv86 Bekend lid

14 dec 2008
    524
    32
    28
    Mama van 2
    Dat heb ik al gevraagd, maar ze wilde me geen verwijzing geven
    ze vertelde me dat in het bloed het zelfde is te zien als met urine.
    Nu moet ik nog maar even afwachten denk ik, anders doe ik morgen nog een test (moet die dan nog wel kopen)
    ik vind het zowieso een raar iets van mijn ha.
    Ik ging daat juist heen voor een verwijzing.

Ik hoop ook dat het positief uitpakt,
    heb ook nog steeds geen last van kwalen van ongesteldheid (kramp of migraine)

16. KateK

KateK VIP lid

26 dec 2008
    5.185
    0
    36
    Drenthe
    Jeetje wat raar, mijn HA verwijst best makkelijk door. Je geeft toch zelf aan waar je behoefte aan hebt? Ik hoorde dat er in het bloed juist meer te zien is en sneller dan met een gewone test, daarom ben ik toen juist naar het priklab verwezen..

Nou de gewone test maar afwachten dan. Iedere 3 dagen verdubbeld het hcg zich dus vandaag zou je het kunnen testen volgens mij! Succes!

17. xxxbeebiexxx

xxxbeebiexxx Actief lid

29 dec 2008
    200
    0
    0
    ik heb ook sinds 2dagen last van steekjes, en dan het meeste links, maar af en toe ok rechts.
    kan iemand is naar mijn kaartje kijken, ( uitgaand van een cycles van 28 dagen zou ik vandaag me ei hebben maar weet niet of me cycles 28 dagen is omdat ik pas gestopt ben met de pil )
    zou dit een ei kunnen zijn?

18. Yv86

Yv86 Bekend lid

14 dec 2008
    524
    32
    28
    Mama van 2
    Voor mij is testen niet meer nodig, sinds vanmorgen erg veel kramp en veel bloed, dus toch ongesteld geworden.

op naar de volgende ronde!

voor de andere veel succes!

19. Sha29

Sha29 Actief lid

Ik heb vandaag een temo dip 36.5 terwijl het al vier dagen zo 36.9 was..
    kan ik vandaag klussen? of ben ik te laat...

20. KateK

KateK VIP lid

26 dec 2008
    5.185
    0
    36
    Drenthe
    Pff ik zou jullie graag helpen, maar dat vindt ik zo lastig, ben niet op de hoogte van het reilen en zeilen met temperaturen enzo..

@Beebie; is dit je eerste ronde? Het zou je ei kunnen zijn ja, ik voel m ook altijd een paar dagen.

@Yv86; balen meid! Op naar de volgende ronde, heel veel succes!

Deel Deze Pagina