Jaaaa dat zou mooi zijn! 25 stuks is ook wel aardig wat hoor. Arme wij.. Inderdaad, onze temperatuur zakt precies hetzelfde haha. We gaan aardig gelijk op steeds. Als jij nou zwanger blijkt te zijn, laat het dan meteen weten, dan ben ik het een dag later ook
Ja als het zover is dan geef ik je een seintje..! Trouwens, mn tempratuur was vanmorgen gestegen van 36,7 naar 37,0. Misschien wel einde menstruatie? Of zou het komen omdat ik het nu om 8 uur heb gedaan en de dagen ervoor om 7 uur...? Trouwens, ik doe het rectaal. Zag dat ik die vraag nog niet beantwoord had... Heb je de ovutesten al besteld?
toen ik 16 was (bijna tien jaar geleden) heb ik een tijdje in het ziekenhuis gelopen omdat ik onregelmatig ongesteld ben en klein ben.Tijdens verschillende onderzoeken hebben ze ook een uitwendige echo gemaakt van mijn eierstokken. Daar was gelukkig te zien dat ik ze gehad en dat er een eisprong was. Bij mij hebben ze het op deze manier gedaan, omdat ik toen nog maagd was. Uiteindelijk zag het er goed uit, maar als het niet lukt om zwanger te worden dan moest ik terug komen.
Ben je nu nog steeds onregelmatig ongesteld? Ik ben ook niet zo groot, gelukkig waren er op mijn inwendige echo geen bijzonderheden te zien. Fleur, hoe gaat het met jouw tempratuur?
Hoe klein zijn jullie dan? Ik 1m61 Mijn temperatuur schommelt: 36.8*36.8*36.6*36.8*36.9*36.7*36.9 Moet het nog steeds invullen op ff.com Ik heb zowel vaginaal als rectaal geprobeerd maar daar zit weer zo'n verschil in! Bij de een gaat het na een dag 0.1 omhoog en bij de ander 0.2 Ik heb vandaag de ovulatietesten besteld en ben toch voor de 50 stuks gegaan! @dreamer, jij nog ontwikkelingen? lukt het temperaturen bij jou?
hmm, dan laat de menstruatie wel op zich wachten zeg!! Bij mij duurde het ook lang, 77 dagen (zie mijn onderschrift). Hopelijk word je het snel.
Volgens mij ben ik 1.60... Dit zijn mijn tempraturen: 36.9-36.9-36.7-36.7-37.0-36.6-36.7-36.5 Ga je morgen beginnen met ovutest Fleur? Ik moet ze nog steeds bestellen... morgen toch echt eens werk van maken....
Ow jouw temp 'schommelt' net zo. Heb jij het al ingevuld op internet? Ik ga vandaag maar beginnen met die testen inderdaad. Als je ze besteld heb je ze de volgende dag in huis.
Ja die van mij schommelt ook best wel... nu maar hopen dat ik het door heb alstie omhoog gaat voor mn eisprong. Zal nog wel ff duren... Nee nog niet ingevuld op internet, jij dus ook niet?
De dag is nog niet voorbij Vandaag een begonnen, maar de test was natuurlijk ook hartstikke negatief.
Neeh idd dag is nog niet voorbij, maar heb er gewoon eigenlijk echt geen zin meer in (om me daar nog in te verdiepen).... Volgens mij ben ik het gewoon echt voor me uit aan het stellen en tja van uitstel komt ... Op welke dag van je cyclus zit jij nou vandaag?
Hee Fleur, Ik heb nog ff op mijn id kaart gekeken, maar ik ben ook 1.61 meter lang. We hebben toch wel erg veel hetzelfde, als we nou ook nog beiden zwanger zijn...