Tja Fleur ik was iets optimistischer, ik heb er 40 besteld samen met 6 zwangerschapstesten, dat was een voordeelpakket. Maar volgens mij had ik er ook beter meer kunnen bestellen... Vandaag dag 20 en er was echt nog niks te zien op de ovutest... Echt wel balen! Verder schommelt mijn tempratuur nog steeds tussen de 36.8 / 36.7 met soms een beetje een piekje naar boven of beneden. Tja die opmerking ken ik. Een nicht van mij is deze week bevallen, ze zijn precies een maand eerder getrouwd als wij. Zegt mn tante vandaag, achh maar jij bent 8 jaar jonger. Ja en??? We moeten maar positief blijven meiden hopelijk hebben we snel een positieve test dan kunnen we tenminste weer iets doen...
Meiden ik heb de link van mijn tempratuurkaartje toegevoegd in mijn handtekening. Kunnen jullie het verschil tussen de witte en blauwe stippen ook zien....
Hm vreemd. Ik heb laatst het tijdstip temperatuur van mijn 1e cyclusdag veranderd, die had ik 's avonds gemeten en daarna iedere ochtend om 7.00 uur. Toen ik hem veranderde werd mijn blauwe bolletje ook wit. Vanmorgen ging met temperatuur ook weer stijgen naar 37.65.. maar voel me ook weer minder lekker, dus misschien dat ik hem niet moet meerekenen. Mijn ovutestjes lijken eerder witter te worden dan donkerder. Heel positief bekeken zouden we misschien morgen wel geluk kunnen hebben en viel het achteraf toch nog redelijk mee. Ik zal ook eens mijn kaartje toevoegen.
Ja klopt. Een kinderwens is iets wat niet leeftijdsgebonden is denk ik. Die krijg je als je er klaar voor bent, en dan maakt het niet uit of je 20 bent of 35, het is gewoon vervelend als het allemaal niet vanzelf gaat. Al moet ik wel zeggen dat ik blij ben dat ik niet op mijn 35e pas begonnen ben. Dan zou de stress misschien wel hoger zijn. Je gaat er fysiek toch ook niet op vooruit zullen we maar zeggen... Maarja, je doet er niks aan, je kunt alleen maar afwachten. En eens komt echt die dag dat wij ook twee streepjes op onze test hebben! Maar soms doet het wel pijn ja... ook de 'is het al zo ver?' vragen...
Onee, ik zie het al, was op die van Fleur van gisteravond... Mijn tempkaartje hangt zo ergens rond de 36.0 Maar was ook nog niet anders te verwachten op dag 9 he? ;o) Ik snap nog steeds de logica van die witte bolletjes niet... ik heb er nu 2...
Vaag. Ik heb me net eens wat verdiept in de kaartjes en heb ook naar tempkaartjes gekeken van de zwangeren in het andere topic, maar eerlijk gezegd word ik er niet veel wijzer van.
hoi, ik breek even in haha! die witte stipjes kunnen erop duiden dat je die dag op een ander tijdstip hebt gemeten. als ik op een ander tijdstip meet, komt er ook zo'n wit stipje, en als ik hem dan naar de 'oude' tijd zet, wordt hij weer blauw. misschien is dit het! succes allemaal! breekt weer uit!
Hee Roeska! Bedankt voor het meedenken! Zit een kern van waarheid in. Ik heb 1x om 8.00 gemeten in plaats van om 6.45 omdat ik me had verslapen p die is inderdaad wit. Maar ik heb ook een keer een witte om 6.45, dus dat is wel vreemd dan.... maar die temp is weer de hoogste ooit gemeten. Dus misschien geven die witte gewoon afwijkende/opvallende/bijzondere dingen aan?
Fleur leuk dat je ook je kaartje hebt toegevoegd! Bij mij wisselt het dus wel meer, rare pieken. Vanmorgen gedaald naar 36.4.... Bij een ei gaat ie toch omhoog Hij gaat dus precies de verkeerde kant op. Gisteravond een vrij donker streepje op mn ovutest maar nog niet zo donker als de teststreep... spannend... Voor de zekerheid maar ff geklust...
Ja, inderdaad de temperatuur moet omhoooooog!! Jouw kaartje ziet er weer anders uit dan die van mij, maar beide schommeld Gaat de temperatuur nou echt flink omhoog van de een op de andere dag of zijn de 'voortekenen' dat het al wat omhoog gaat?? Mijn ovutestje had vandaag een streepje die ik van een afstandje kon zien, dus hopelijk gaat dat de goede kant op.
Ik heb vandaag ook mijn eerste ovutestje gedaan. Wederom een licht streepje ;o) zoals altijd! Hopen dat hij snel donkerder wordt! Heb een e-consult gedaan bij de huisarts, even gevraagd of het nodig is dat ik langskom. Heb nog geen antwoord. Haha, de drempel om gewoon een afspraak te maken was toch te hoog. Hebben jullie onbekende cycluslengte ofzo gedaan bij FF? Want bij mij geeft hij gewoon 45 dagen aan... Zie hier: http://www.fertilityfriend.com/ttc/index.php Ook een lekkere zigzag he?
Mmm.. balen mijn ovutest had nu maar weer een heeeel licht streepje! Die van gister was echt donkerder... Geen idee Fleur als je eerst voortekenen krijgt in je tempratuur duurt het bij mij nog wel ffies... Zussie jouw kaartje kan ik niet zien, dan moet ik inloggen heb je het wel via gadget gedaan?
Voortekenen kunnen juist een tempdip zijn op de dag van je ovulatie! Maar dat schijnt niet iedereen te hebben. Gadget gadget... even zoeken... 354fe6 Ovulation charts on FertilityFriend.com Zo?
Voor de zekerheid klussen kan nooit kwaad nee haha. Wat een gedoe steeds, iedere dag hebben we weer hoop. Maar ja. Oooooiit........
Jaa Zussie nu istie wel te zien! Bij jou schommelt hij dus ook behoorlijk! Nou wie weet waar die dip van mij dan nog goed voor is, morgen maar afwachten... Ooit, na heel veel geduld hebben, komt het vast helemaal goed Fleur!
Ja maar als je een dip hebt op de dag van ovulatie, zou je zeggen dat je dan ook een positief ovutestje gehad moet hebben de dag ervoor ofzo...