Heee meiden, Gister had ik een heel licht streepje, vandaag een streepje wat ietsje lichter is dan de teststreep... Zou dit genoeg zijn? Oww ik weet het opeens allemaal niet meer! Manlief voelt zich eigenlijk ziek... maar zou dit een kans zijn? Tempratuur was vanmorgen 35.6, maarjah die gaat toch pas stijgen als je ei gesprongen is? Liefs
Ja die gaat daarna omhoog. Ik kan je testje niet zien, maar als hij bijna gelijk is aan de teststreep, dan toch even klussen voor de zekerheid. Even die man van je overhalen!
Tsja we hebben het geprobeerd maar tis niet wat gaat worden. Twas em ok niet kwalijk te nemen want hij heeft ook koorts. We hebben er echt ons best voor gedaan, misschien morgen maar opnieuw proberen. Ben wel heeel benieuwd wat die test morgen gaat doen! Misschien doe ik om twaalf uur ook nog wel ff een testje
Hier was de test ook weer donkerder dan gisteren! Als de lijn zich voortzet is hij morgen misschien wel positief! Spannend! Ik hoop het zo, niet dat hij morgen ineens weer lichter is ofzo... Hihi... ik op mijn werk stiekem met een bekertje naar het toilet
Spannend voor ons! Ben erg benieuwd hoe we er vandaag voor staan. Ik moet het zo ook maar op het werk doen denk ik. Tot later!
De test was vandaag weer bijna positief.... heb nu om 12 uur getest ipv om 19 uur.... Er zat weer bijna geen verschil tussen de streepjes, spannend!
Wat fijn!! Dat lijkt de goede kant op te gaan. Dreamer, nu moet manlief ook een beetje beter worden om zijn aandeel te realiseren Mijn streepje leek weer een pietsiebeetje donkerder te worden, dus hopelijk hier ook een stijgende lijn. Vannacht gedroomd dat we met de hele familie moesten kijken bij de echo's van mijn schoonzus en naar alles wat ze al gedaan hadden en gekocht. En ik stond daar alleen maar te huilen. Gelukkig was het een droom! Ik ben niet zo'n emotie-uiter naar de buitenwereld.
Ow Fleur dat klinkt ook wel positief, een iets donker wordende lijn... Ik droom ook wel eens over zulke dingen, maarja wij zijn er natuurlijk ook zoveeel mee bezig! Eigenlijk best logisch dat we het dan snachts gaan verwerken. Mijn tempratuur was vandaag 37,0 graden (om half 10) weet nu niet goed ofie aan het stijgen is of dat het komt omdat ik het later heb gedaan. Aan het eind van de morgen nog maar weer ff een testje doen om te kijken of er nog een lijntje is of dat ie weg is. Gisteravond weer bezig geweest, maar weer niet gelukt... Grr... wat een frustratie! Als ik straks nog een lijn heb sleep ik hem vanmiddag nog maar het bed in want ik durf niet te wachten tot vanavond... Bang om dan te laat zijn. Zo hierbij weer een heel verslag van mijn kant!
Ben je voor half 10 dan ook al uit bed geweest? Zou het zoveel uitmaken als je een keer later tempt? Ik zet zelf elke morgen mijn wekker om 7.00 uur, maar ook omdat ik dan medicijnen slik. Vanmorgen tijdens het meten duwde mijn man tegen me aan en zei 'de thermometer is allang gaan piepen hoor' Haha, ik was al half in slaap gevallen! Vervelend als het klussen dan niet helemaal wil.. je wilt de kans ook niet voorbij laten gaan.
Nee ik was daarvoor niet uit bed geweest.. net weer een testje gedaan en het streepje is nog weer een beetje donkerder als gisteren.... spannend. Nu maar hopen dat het vanmiddag wel gaat lukken! Wel handig dat je zon oplettende man hebt! Haahha, zou ook echt iets voor mij zijn, ik ben smorgens ook altijd nog zooooo slaperig!
Nou spannend, succes vanmiddag! En als ik een dag achter loop op jou moet er bij mij nu toch ook wat gaan verschijnen
Hee meiden! Ik meld me ook weer eens! Streepje was de 26e best donker, vooral aan de linker zijkant, dus ik hoopte de volgende dag positief. Maar gisteren en eergisteren was hij weer licht. Vandaag weer donkerder. Zo onduidelijk die streepjes... pfff... maar ik stop niet met testen tot ik een knaller heb of ongesteld word! Fertilityfriend geeft wel groen licht, dat vind ik helemaal vreemd! Dus we hebben maar weer braaf geklust
Oja, ik zie inderdaad hier en daar VIP staan... maar hoe ik dat gedaan heb, geen idee! Er staat dat mijn VIP membership over 14 dagen afloopt. Maar ik heb dus een stoplichtje dat zegt of ik vruchtbaar ben of niet...
Bij mij geeft ie ook aan dat mijn vip lidmaatschap over 14 dagen afloopt maar een stoplicht kan ik nergens vinden... Even een korte samenvatting: donderdag: redelijk donkere ovutest... 36,6 vrijdag: beide strepen bijna even donker... 36,7 zaterdag: beide strepen even donker... 37,0 zondag: streep weer veel lichter...36,8 maandag: streep heel licht... 36,8 Zaterdag met resultaat geklust, al is het resultaat wel eens meer geweest. Zaterdagavond zat ik op een verjaardag en voelde ik constant steken en steekjes in mn linkerzij. Ik ging er vanuit dat ik dus toen mn eisprong had... Maar nu heb ik vandaag heel de dag al een vreemd gevoel in mijn buik, en vanmiddag steeds weer steekjes. Owja en ik heb sinds gister veel geelachtig slijm Wanneer zou ik nu mijn eisprong gehad hebben?
Owja willen jullie nog eens mijn tempratuurkaartje bekijken? Die geeft aan dat ik donderdag mn eisprong heb gehad... maar dat zou dan niet kloppen met de ovutest
Pff dreamer... ik zou het echt niet weten hoor meid! Als je een positieve ovutest hebt zeggen ze dat je binnen 24-48 uur een eisprong hebt, dat zou dan gisteren of vandaag geweest zijn? Maar fertilityfriend zegt dat ovutestjes secundair zijn, dat je meer op je temp en je slijm moet letten, dat dat de belangrijkste verschijnselen zijn... Maja, als je ei geweest is kun je er nu toch niks meer aan veranderen en kun je nu op de wachtbank schuiven voor de komende 2 weken! Spannend meid! Hier weer een lekker wisselend testrijtje (zie mijn album), maar nog geen positieve zo te zien! Hoop dat hij snel komt! Mijn humeur wisselt namelijk net zo erg als het rijtje, haha!