Ja en dat wil je dan ook niet.. nog meer stress.. nog meer druk.. Maar ik zie bij jou op de 27e een groen vakje met een plusje?
Wij hebben maar 1 keer gehad dat het echt niet lukte.. Het is bij ons ook niet 'hup er in en klaar' hoor, maar dan vooral van mijn kant, ik heb wel wat langer de tijd nodig. Maar ik denk dat de natuur het zelf ook wel stuurt, dat je gewoon meer zin hebt als je vruchtbaar bent. Een voorbeeld van het stoplichtje... zal eens kijken!
Ik heb nu in mijn fotoalbum 2 afbeeldingen gezet van die kalender met die verschillende gekleurde vakjes.
Dat denk ik idd ook wel, maar bij ons lag er gewoon te veel de nadruk op. We hadden dit weekend een heel vol programma en dit moest ook nog... Maar wel fijn dat het bij jullie dus eigenlijk altijd lukt, al een zorg minder
Ja nou inderdaad... ik wist eigenlijk niet dat dat bij zoveel mensen een probleem was hoor.. Bij ons is het nog wel redelijk ongedwongen moet ik zeggen... Het initiatief komt wel meestal van mijn kant, omdat ik die dagen enzo in de gaten houd, maar moet zeggen dat manlief maar weinig initiatief nodig heeft voor hij meewerkt, haha. Maar op dagen dat ik dagdienst heb en hij avonddienst wordt het hier ook niks hoor... tenzij ik dan precies een positieve ovutest zou hebben, dan zou ik er wat meer druk op zetten. Maarja misschien dat het dan ook wel niet lukt...
Dat beginnen is bij ons ook vaak geen probleem, als ik een poging doe is manlief er ook zo aan toe en dan hebben we het ook wel geweldig, maar het klaarkomen lukt echt niet altijd... Eerst dacht ik dat dat idd heel vreemd was, maar je hoort het 'gelukkig' nog wel bij veel meer mensen. En ik heb altijd zoiets wat maakt het uit, als het fijn is geweest is het goed toch? Manlief had vooral in het begin het idee dat hij dan faalde... Maar jah nu we bezig zijn om zwanger te worden vind ik het behoorlijk frustrerend
Ja kan ik me voorstellen! Maarja... in voorvocht zitten ook zaadjes en je hebt er maar 1 nodig maar het is wel balen. Lijkt me als man ook niet zo leuk nee als je daarin 'faalt'. Hier ben ik gelukkig degene die wel eens problemen heeft... maarja dat maakt verder niet zo heel veel uit, ik zit er zelf ook niet mee. Schijnt wel dat het vrouwelijk hoogtepunt de zaadjes helpt verder in de baarmoeder te komen. Maarja, is geen noodzakelijkheid volgens mij...
Zo zie je dat het allemaal niet zo makkelijk is. Ik blijf na de daad ook nog liggen, zou het liefst de boel even dicht willen naaien haha! Ik ben erg benieuwd hoe het dit keer met ons 3-en gaat.
Haha ja bij IUI schijnt het bevorderend te werken als vrouwen een kwartier geloof ik met de knieen opgetrokken blijven liggen... dus waarom niet bij gewone inseminatie?
Haha, ja ik blijf ok altijd nog ff liggen... liefst met benen omhoog (tegen de muur) of een kussen onder mn kont... Ja ik ben ook benieuwd wat deze ronde ons brengt en wanneer er voor jullie nieuws is deze ronde, hopen dat die strepen morgen mooi knallen