Weten jullie trouwens ook of gevoelige tepels bij een eisprong kunnen horen? Volgens mij zoek ik van alles, maar heb sinds vanmiddag gevoelige tepels
Hihi, nou ik blijf wel liggen, maar niet met mijn benen in de lucht ofzo... misschien doe ik dat wel na de positieve ovulatietest, haha. Mijn mannetje zal wel denken, wat doet die nou weer... ach ja...
Volgens mij kan dat er wel bij horen hoor! Ik had de laatste dagen ook steeds last van mijn (.)(.), dus dacht ook, oeoeoeoeh misschien eitje dat er aan komt! Je hoort gevoelige tepels ook wel als zwangerschapskwaaltje dus denk wel dat hormonen dat kunnen veroorzaken!
Achhja manlief moet er maar van denken wat ie wil, maar ik zwaai daarna gewoon mn benen omhoog... Ik denk ook wel eens wat...
Haha... ik weet nog dat we het een keer over standjes hadden... toen zei ik dat het voor de bevruchting niet goed is als de vrouw bovenop zit want dan werkt de zwaartekracht niet mee. Nu plaagt hij me regelmatig als ik iets niet wil of iets raars doe: 'dat is zeker goed voor de vruchtbaarheid' Is chocola eten ook een teken van eisprong? Ik eet nooit chocola maar de laatste 2 dagen heb ik een enorme choco behoefte!
Owja, dat moet je dan nog zeker maanden aanhoren... Probeer je een keer iets serieus te brengen en steken ze er de gek mee... Vast wel! Want ik eet altijd veel chocola voor mn menstruatie dus dat zal ook wel met je hormonen te maken hebben. Op welke dag van je cyclus zit jij nu?
Ik zit op dag 17.... gezien mijn vorige cyclussen ligt het nog niet in de lijn der verwachting, maar elke ronde heb ik toch weer hoop dat mijn ei deze keer eerder komt. Ik ben koppig
Ach ja, we doen ons best. En ik probeer ook wel een beetje normaal te blijven. Slik alleen foliumzuur en verder geen speciaal kruid oid. Ik lees hier op het forum wel eens, maar soms wil het dan liever niet omdat ik dan dingen lees die ik niet wil lezen.
Meiden, tot morgen! Ik ga nog ff wat afronden en dan kijken of ik mn man nog over kan halen.... Wie weet of het nog zin heeft
Haha tot morgen dreamer! En veel plezier... misschien heeft het geen zin meer maar dan kun je het nog wel gezellig maken toch?
Die van mij is iets lichter dan die van gisteren en mijn temp was ineens hoog vanmorgen? Voor mijn doen dan....36.4 Snap je toch geen bal meer van
Wat een ingewikkeld gedoe bij jullie. Zussie wat vreemd dat jouw tempratuur gestegen is... Morgen misschien meer duidelijkheid!
Ja kan natuurlijk een uitschieter zijn... Had er een paar dagen terug ook een maar dan juist naar beneden... Maar heb nog geen echt positieve ovutest gehad dus denk niet dat mijn ei al geweest is... maarja you never know. Door mijn werk ben ik niet altijd in staat op het zelfde moment te testen, en de ene keer heb ik ook wel meer gedronken dan de andere dus dan is hij misschien ook lichter...