Vreemd gedoe, mijn temperatuur is niet erg gestegen ook. Vanmiddag maar weer kijken wat de ovutest vandaag weergeeft.
Bij mij vandaag weer temp 35.6, dus was een uitschieter gisteren. Heb wel weer een vrij donkere ovutest... vreemd hoor! Ik heb niet eerder zoveel donkere achter elkaar gehad. Maar nog steeds geen echte knaller!
Onduidelijk is het steeds he, er zit geen logica in. Mijn testje was ook weer zoals ik ze wel vaker heb, licht streepje.. en elke dag denk ik 'misschien morgen'
Hahaha heeeeeel herkenbaar... ik denk ook elke dag: misschien morgen! Alleen nu is hij al 3 dagen zo donker dat ik denk 'misschien morgen'.... dus nu denk ik het weer Maar heb besloten dat ik volgende week toch echt naar de dokter ga... ben in de afgelopen weken weer 2 kilo afgevallen... weet niet waar het blijft. Vind het nu een beetje eng worden...
Hoi meiden, morgen vertrekken we voor een paar dagen naar vrienden van ons die op de camping zitten, heb er erg veel zin in. Ik zal hier dus tot zaterdag niet aanwezig zijn. Ik hoop dat wanneer ik hier zaterdagavond weer kijk jullie beiden een knaltest gehad hebben!
@zussie: goed dat je naar de huisarts gaat. Niet geschoten... Ben je de laatste tijd al meer afgevallen dan? Toch maar even bloed laten prikken!
Jup... ik woog zo 62/63, en nu nog 56.... (ik ben 1.74) Volgens mij is het zelfs nog iets minder, want heb gisteren gewogen met een spijkerbroek en laarsjes aan en mijn weegstaal (met wijzertjes) staat niet helemaal op nul als er niks op ligt. Dus vanaf nu heb ik officieel ondergewicht... In het begin dacht ik dat het door het stoppen met de pil kwam... maar volgens mij hoor je daar geen 7 kilo van kwijt te raken... Toch maar even een bezoekje brengen na het weekend... Dreamer: hele fijne dagen! Volgens mij wordt het super mooi weer! Wij gaan ons best doen voor een ei!!
Hmm, het zijn aardig wat kilootjes eraf. Kan dan toch schildklier zijn misschien. Herken je je ook in die symptomen? (ziekte v.Graves)
Ja op zich wel... omdat ik een hoge hartslag heb en ook altijd diarree heb. En niet te vergeten de lange menstruatiecyclus! Maarja dat kan ook van heel veel andere dingen komen, dus ik moet er gewoon even naar laten kijken. Mijn schildklierfunctie is wel eens eerder geprikt vanwege die hartslag, maar dat is al een jaar of 3 geleden denk ik. Heb het idee dat er nooit wat gevonden kan worden als ik ergens last van heb, dus dat motiveert niet echt om naar de dokter te gaan. Ben altijd bang dat ze denken: 'heb je haar weer met die vage klachten'. Maarja, moet ik eigenlijk schijt aan hebben en gewoon gaan. We willen dit jaar toch verhuizen dus dan krijg ik een andere huisarts, die me niet kent
Ik ken dat wel. Ik ben de afgelopen jaren ook veel bij de huisarts geweest en als iets niet hielp kwam ik weer terug, ik had er echt een abonnement. Op een gegeven moment wil je dan voor een andere kwaal niet meer gaan, omdat je dan denkt dat hij zal denken dat je voor elk dingetje al komt.. dus dan ga je niet of je spaart het op.. haha. Die van mij is ook heeeeeel suf, niet echt een sympathieke man die meedenkt. Het nadeel van de symptomen is inderdaad dat het in elk rijtje zou kunnen passen. Toen ik nog hyper was had ik ook veel hartkloppingen en een heel gejaagd gevoel. Ik moest steeds van alles van mezelf. Mijn man werd er gek van.
Ja hartkloppingen heb ik wel regelmatig... maar dat heb ik al een paar jaar (net als die hoge hartslag). Daar ben ik dus ook al voor bij de internist en cardioloog geweest, tijdje medicijnen voor gebruikt maar nooit een oorzaak gevonden. Het zijn inderdaad symptomen die overal bij kunnen horen.... Ik heb ook verschrikkelijke stemmingswisselingen (volgens mij niet gerelateerd aan mijn cyclus). Ik kan me op 1 dag echt euforisch voelen, en een paar uur later een huilbui hebben en niks meer zien zitten. Terwijl ik normaal gesproken heel gelijk gestemd ben... maarja...
Ha meiden! Het testje was hier weer donkerder dan ooit tevoren, maar nog steeds niet officieel positief! 'ik hoop morgen' want dat betekent een cyclus van 35 dagen ipv 45 duimen maar!
Yeeeeeeeeeeeeeeeeeees yes yes yes yes yes! Ik wist het! Ik voelde het! Steekjes en pijn in mijn (.)(.) Ik dacht... vanavond toch nog maar een keer een testje! En terwijl ik dit zit te typen kleurt hij nog positiever! Hij is nu echt precies dezelfde kleur als de controlestreep! Dag 20 al! Ik kan mijn geluk niet op! Een cyclus van 35 dagen waarschijnlijk! Hoera! En we hebben gisteren nog geklust Heb mannetje meteen gesmst! Dat wordt een plannetje bedenken voor de komende dagen! Oh zo blij! Hoop dat je me snel opvolgt Fleur!
Joepie wat fijn!!!!!! OW, echt een opluchting voor je zeg!! Nou, mijn testje van gisteren was megalicht.. en die van net komt opeens weer erg in de buurt van het andere streepje. Er zit nauwelijks verschil tussen, dus ik doe er nog even eentje om te checken. Zou wel fijn zijn!
@Zussie, hoe was je test vandaag?? Of is je temperatuur al gestegen? Ik heb nog een testje gedaan en dan van Predictor en de teststreep is zelfs nog donkerder dan de controlestreep!
Mijn testje vandaag is weer lichter... Temp was vanmorgen nog niet gestegen, maar aangezien ei pas 24-48 uur na de LH piek springt is dat normaal toch? Ik hoop wel dat dit echt mijn piek was... hij was echt dezelfde kleur als de controlestreep, maar niet donkerder. Heb vandaag wel veel lage rugpijn gehad, dat had ik vorige ronde teruggerekend ook rond mijn eisprong. We gaan het zien! Klussen maar voor de zekerheid, en hopen dat mijn temp binnenkort stijgt! Jij dus ook positief! Superfijn voor je zeg! Wat slim van je dat je nog een andere test in huis had! Goede tip voor de volgende ronde... als het deze keer niet raak is. Misschien een paar clearbluetjes in huis halen om te controleren of de piek wel echt is!
Ik heb ook een stoplicht nu! Ik vul vanaf deze week ook maar de klusmomenten in op fertility. Vandaag maar wat eerder een testje doen, want ik heb een high tea vanmiddag en om dan rond 17.00 uur te testen is niet zo handig met al die thee.