Onregelmatige cyclus - huisarts nu echo van buik laten maken...

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Dreamer08, 3 jan 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Zussie

Zussie VIP lid

10 mrt 2011
    5.963
    2
    0
    Verpleegkundige
    Haha nee dan is hij gegarandeerd lichter.

Mijn temp was vanmorgen 36.3, dat is voor mijn doen echt hoger! Dus hoop dat hij zo blijft. Het is natuurlijk ook warm weer dus hoop niet dat het daar van is gekomen. Al is het om 6.45 nog niet echt warm denk ik en dan test ik altijd.
    Dat betekent dus gisteren mijn ei geweest. We hebben gisteren en 2 dagen daarvoor geklust, de dag van de positieve test niet.
    Nu heb ik een beetje spijt dat we toen niet geklust hebben... maarja hoop dat het genoeg is.
    Je hoort wel eens dat de kwaliteit van de zaadjes beter is als je om de dag klust... dus hoop dat de eerste lading 48 uur in leven is gebleven, en dat de tweede lading er toen bij gekomen is..haha
    We gaan het zien over 2 weken!

2. Fleur84

Fleur84 Fanatiek lid

27 mrt 2011
    1.545
    66
    48
    Vrouw
    Gelderland
    Je hebt je best gedaan toch. Genoeg zaadjes die in de juiste periode hebben rond gezwommen!

3. Dreamer08

Dreamer08 Fanatiek lid

24 mrt 2010
    1.786
    0
    0
    Heeee meiden!!

We zijn weer terug, het was heerlijk! Een paar dagen niet met zwanger worden bezig geweest, alleen tempraturen...

Maar wat lees ik voor geweldig nieuws!!! Beiden een eitje gevonden!! Super hoor... hahaha, ik zei het toch.. ;)
    GEFELICITEERD, wat een opluchting! Deze keer dus geen cyclus van 70 dagen!

Mijn tempratuur was vrijdag 37,2 en vandaag 37,0 opeens dus hoger en mijn borsten zijn nog steeds gevoelig, ik denk dus dat er volgende week wel een ongi aan zit te komen...

Ik ben echt blij voor jullie! :)

4. Zussie

Zussie VIP lid

10 mrt 2011
    5.963
    2
    0
    Verpleegkundige
    Thanks dreamer!
    Fijn dat je het leuk hebt gehad! Lekker is dat he, soms even niet bezig zijn met zwanger worden. Dan gaan de dagen ook veel sneller!

Ik heb net weer een ovutestjes gedaan en hij was echt witter dan wit! Hij moet gewoon wel gesprongen zijn dus ik ga nu stoppen met testen!

5. Fleur84

Fleur84 Fanatiek lid

27 mrt 2011
    1.545
    66
    48
    Vrouw
    Gelderland
    Welkom terug!

Ik weet het ff niet meer. Vandaag mijn testje gedaan van zwanger en kids en die is negatief. Ik begon te twijfelen en heb er nog een van predictor gedaan en die is positief. Nog meer twijfel, dus doe er net eentje van zwanger en kids en die is ook negatief.. welke moet ik nou geloven :(

6. Fleur84

Fleur84 Fanatiek lid

27 mrt 2011
    1.545
    66
    48
    Vrouw
    Gelderland
    Vanmorgen weer getest met zwanger & kids en die is weer positief...
    Ik heb 2 foto's geplaatst in mijn album, misschien willen jullie even meekijken?
    Misschien is de conclusie dat de 2 negatieve testen van gisteren (staat er 1tje van op de foto) misschien komen door toch wat minder geconcentreerde urine ofzo? Of zijn de testen zelf van slag..

7. Zussie

Zussie VIP lid

10 mrt 2011
    5.963
    2
    0
    Verpleegkundige
    Hee meis! Ik weet het ook niet zo goed!
    Die van predictor lijken elke keer wel positief, of ligt dat aan mij?

Die test van vandaag ziet er inderdaad wel erg positief uit... maar waar die negatieve testen tussendoor dan vandaan komen, geen idee! Misschien inderdaad veel gedronken?

Uiteindelijk zal je temp wel uitwijzen wanneer je nou precies je ei gehad hebt... maar het is wel vervelend want eigenlijk wil je vantevoren zeker weten wanneer hij komt...

Die van mij was gisteren heel erg negatief ;) maar kan het niet laten vandaag toch weer te gaan testen voor de zekerheid... omdat ik geen echte knaller heb gehad...

8. Fleur84

Fleur84 Fanatiek lid

27 mrt 2011
    1.545
    66
    48
    Vrouw
    Gelderland
    Wat een onzekerheid dan he! Misschien ook je temperatuur afwachten, dan weet je het 'zeker'

Ik heb er gisteren wel 2 uur tussen laten zitten, maar mijn urine was ook licht, dus misschien toch te weinig geconcentreerd. Want die andere testen zijn toch positief.. nou ja, vanavond nog maar even klussen voor de zekerheid en dan hopen dat de temperatuur morgen of overmorgen gaat stijgen.

9. Zussie

Zussie VIP lid

10 mrt 2011
    5.963
    2
    0
    Verpleegkundige
    Maar heb je 's avonds na 20.00 uur getest? Want ze zeggen ook dat je dat beter niet kunt doen he... zal ook wel met de aanmaak van je LH te maken hebben omdat dat 's ochtends wordt aangemaakt...

Mijn temp was gisteren en vandaag boven de 36, op een uitschieter boven de 36 na was hij tot nu toe altijd 35.6 ongeveer. Maar FF geeft nog niks aan... hij moet geloof ik 3 dagen hoger zijn voordat ze het als bevestiging van een ei zien... dus hopen dat hij het morgen aangeeft!

10. Zussie

Zussie VIP lid

10 mrt 2011
    5.963
    2
    0
    Verpleegkundige
    Hmm... ovutestje hier ook weer vrij donker.
    Gek is dat he.... gisteren bijna wit, en dan vandaag gelijk aan de dag voordat hij positief was... (bijna gelijk aan controlestreep)

Nouja.. ik hou gewoon mijn NOD van 17 juni aan... en blijf vrolijk doortesten tot die datum. Mochter nou ineens toch een echte knaller komen verschuif ik mijn datum wel...

Ik snap niet echt hoe dat nou met je LH zit na je eisprong... je hoort wel eens dat de ovutesten positief blijven bij meiden die zwanger zijn... laten we daar dan maar op hopen!

11. Fleur84

Fleur84 Fanatiek lid

27 mrt 2011
    1.545
    66
    48
    Vrouw
    Gelderland
    Vreemd allemaal. Mijn test van 18.00 uur geeft alweer een veel lichtere streep aan. Vanmorgen was ie net zo donker. Het enige wat we kunnen is wachten, wachten, wachten.. helaas! :x

12. Zussie

Zussie VIP lid

10 mrt 2011
    5.963
    2
    0
    Verpleegkundige
    Inderdaad.... zo irritant!

13. Fleur84

Fleur84 Fanatiek lid

27 mrt 2011
    1.545
    66
    48
    Vrouw
    Gelderland
    Nou, mijn temperatuur is stijgend! van 36.79 gisteren naar 36.87 vandaag. Maar ik ben ook zo'n muts die dan denkt: zou het niet aan de benauwdheid in de kamer liggen.. maar goed, het is iets.

Weet alleen niet zo goed wat ik moet invullen bij fertilityfriend, de ovutest van gisteren was 'smorgens positief en 'savonds negatief.

14. Zussie

Zussie VIP lid

10 mrt 2011
    5.963
    2
    0
    Verpleegkundige
    Mijn temp was juist lager vanmorgen :( 35.5
    Snap er echt helemaal niks meer van...
    Maar heb ook af en toe mijn baarmoedermond gevoeld... en die is nu super laag en keihard en potdicht ;) dus dat zou betekenen dat ik nu iig niet vruchtbaar ben!
    Vorige keer dat ik voelde was hij veel zachter en hoger... dat geeft wel geruststelling....

15. Fleur84

Fleur84 Fanatiek lid

27 mrt 2011
    1.545
    66
    48
    Vrouw
    Gelderland
    Wel raar dat je temperatuur is gedaald.. er is toch niks van te begrijpen zo!

16. Zussie

Zussie VIP lid

10 mrt 2011
    5.963
    2
    0
    Verpleegkundige
    Nog raarder ;) ik heb nu weer een test die zo donker is als de controlestreep!
    Misschien volgt er nu wel een echte knaller?
    Heb ik dan toch mijn eitje nog niet gehad? :( nouououou.... gaat het weer zo lang duren!

17. Fleur84

Fleur84 Fanatiek lid

27 mrt 2011
    1.545
    66
    48
    Vrouw
    Gelderland
    Balen zeg! Maar het zou goed kunnen, aangezien je temperatuur ook naar beneden is gegaan i.p.v. naar boven. Toch weer klussen..

18. Dreamer08

Dreamer08 Fanatiek lid

24 mrt 2010
    1.786
    0
    0
    #398 Dreamer08, 6 jun 2011
    Laatst bewerkt: 6 jun 2011
    Bij mij zakte mn tempratuur ok voordat ik mijn eitje had... En nu blijft hij maar boven die 37 graden...

FF geeft bij 14 juni een wit vakje aan, dat is dan vast mijn NOD. Voglens mij haal ik dat echt niet, heb nog steeds zere borsten (eigenlijk steeds erger), soms steken er door als ik loop en heb heel de tijd een beetj een raar gevoel in mn buik
    Eigenlijk heb ik het gevoel dat mijn ongi eerder gaat komen...

Maar uit die testen van jullie kun je dus eigenlijk ook niet veel wijzer worden... Lastig hoor

19. Fleur84

Fleur84 Fanatiek lid

27 mrt 2011
    1.545
    66
    48
    Vrouw
    Gelderland
    Je hoge temperatuur is niet erg en je klachten hoeven natuurlijk geen ongi te betekenen! Laten we hopen van niet.
    Mijn temperatuur is vandaag ook ietsje hoger nog, maar niet gestegen met 0.3 wat wel zo 'hoort' toch?

20. Zussie

Zussie VIP lid

10 mrt 2011
    5.963
    2
    0
    Verpleegkundige
    Hier weer een negatieve test...
    Geen tempverhoging.... en nog steeds bloedverlies, meer dan gisteren, toen was het meer bryuinverlies. Het is wel anders dan wanneer ik ongi ben, het is meer slijm met bloed erdoor... heb dit niet eerder gehad maar het was wel best veel net!

Ik word hier zo ongelukkig van... ben echt bang dat ik onvruchtbaar ben.
    Mannetje wil nu ook dat ik echt naar de huisarts ga...

Deel Deze Pagina