Onregelmatige cyclus - huisarts nu echo van buik laten maken...

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Dreamer08, 3 jan 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Dreamer08

Dreamer08 Fanatiek lid

24 mrt 2010
    1.786
    0
    0
    Aah zussie wat balen zeg... Kan me voorstellen dat je zo gaat denken, maar je bent vast wel vruchtbaar hoor!
    Positief proberen te denken! Langs de huisarts kan natuurlijk geen kwaad.

Dat bloedverlies zou dat ook niet op een innestelling kunnen duiden? Je hebt toch ook een aantal vage positieve testen gehad...

2. Dreamer08

Dreamer08 Fanatiek lid

24 mrt 2010
    1.786
    0
    0
    Nu lijk je mijn vriendin wel, die zei ook al zoiets. Die heeft in het begin van haar zwangerschap ook van die zere borsten gehad met steken erdoor heen. Daar durf ik eigenlijk niet in te geloven omdat ik verder niks voel en we eigenlijk actief zijn geweest op de verkeerde momenten. Rond de eisprong was het maar erg weinig.... :(

Mijn temp is toen wel 0.3 gestegen maar ik weet eigenlijk niet of dat ook echt zo moet zijn. Ik weet wel dat hij stijgen moet maar hoeveel geen idee....

3. Zussie

Zussie VIP lid

10 mrt 2011
    5.963
    2
    0
    Verpleegkundige
    Innesteling... denk het niet...
    Zou wel erg vroeg zijn na mijn meest positieve test...

Ik heb eerder het idee dat dit straks door gaat zetten en ik gewoon heel vroeg ongesteld word... voor mijn doen dan ;)

4. Fleur84

Fleur84 Fanatiek lid

27 mrt 2011
    1.545
    66
    48
    Vrouw
    Gelderland
    @Zussie, balen dat het anders is verlopen dan je hoopte. Positief bekeken is je ongi nu wel eerder.. op naar de volgende ronde met weer een pakket van die stomme testen. Het zal heus niet aan je (on)vruchtbaarheid liggen. Ik denk dat het voornamelijk de teleurstelling is en dat is ook niet zo gek!

@Dreamer, al die klachten kunnen van alles betekenen, irritant is dat. Vanaf wanneer kan je testen? Je weet nooit hoe 'verkeer klussen' afloopt.
    Die temperatuurstijging kwam ik hier tegen: Inzicht in je cyclus door te temperaturen - mamaplein

Al heb ik ook wel eens gelezen dat 0.2 ook minimaal kan zijn.
    Maar goed, al met al een goed teken voor jou met je 0.3!

5. Zussie

Zussie VIP lid

10 mrt 2011
    5.963
    2
    0
    Verpleegkundige
    Ja maar het zou ook nog te vroeg zijn om ongi te worden na mijn meest positieve test.
    Misschien werken die testjes gewoon niet bij mij?
    Nouja... ga het maar gewoon aan de dokter voorleggen...
    Het is nu genoeg geweest met zorgen maken, ik wil gewoon even dat er gekeken wordt of alles goed is. Dan kan ik gewoon met een gerust hart verder...

6. Fleur84

Fleur84 Fanatiek lid

27 mrt 2011
    1.545
    66
    48
    Vrouw
    Gelderland
    Het blijft vreemd. Maak maar gauw een afspraak bij de ha!

Hier weet ik ook niet wat er aan de hand is. Mijn temperatuur blijft steken op een stijging van 0.1 en gisterenavond had ik even wat bruinig/doorzichtigs bij het afvegen.

7. Dreamer08

Dreamer08 Fanatiek lid

24 mrt 2010
    1.786
    0
    0
    Nou meiden ik kan me ook aansluiten!

Ik had vanmorgen 2x bij het afvegen bruin/rodig slijm (bloed?)
    Nog niet weer gehad, maar wel een beetje rommelend gevoel in mn onderbuik...

Maar dat wijst bij mij vast op ongesteld worden! :(

Wel vreemd Fleur, heb je zelf een idee wat het kan zijn?

8. Zussie

Zussie VIP lid

10 mrt 2011
    5.963
    2
    0
    Verpleegkundige
    En hier heb ik ineens een knalpositieve ovutest?
    Snap er niks van!
    Heb nu weer een beetje bruinverlies, alleen gisteren echt bloed gehad...
    Maar denk dat mijn ei er pas nu echt aan komt... ook omdat ik nog geen tempstijging heb gehad na de vorige keer...
    Maar waar dat bloedverlies dan van is geweest? Kun je ook bloeden voor je ei?
    Nouja... we gaan maar weer braaf klussen de komende dagen!
    En vrijdag naar de HA, de afspraak staat!

9. Dreamer08

Dreamer08 Fanatiek lid

24 mrt 2010
    1.786
    0
    0
    Dus nu opeens een positieve test! Het blijft spannend met jou.
    Had je hiervoor ook een tempdaling?

Iig wel goed dat je een afspraak hebt gemaakt bij de ha!

10. Zussie

Zussie VIP lid

10 mrt 2011
    5.963
    2
    0
    Verpleegkundige
    Nee geen tempdaling...
    Mijn temp schiet alle kanten op :p kan er geen patroon in vinden tot nu toe!

Maar nu is de test gewoon overduidelijk positief... echt gewoon een stuk donkerder dan de controlestreep.
    Is het tenminste wel duidelijk!

11. Fleur84

Fleur84 Fanatiek lid

27 mrt 2011
    1.545
    66
    48
    Vrouw
    Gelderland
    Wat zijn we toch aan het rotzooien zeg!

@Zussie, fijn dat je nu een afspraak hebt, hopelijk weet je gauw waar je aan toe bent. En dan opeens een positieve test.. nouja, klussen kan geen kwaad.

@Dreamer, zou er toch een ongi komen? Ik hoop het niet voor je. Hier weet ik het ook niet. Zal er toch ook een ongi komen? Het heeft zich niet doorgezet. Ik hoop uiteraard op een innestelling, maar ik vraag me af hoe dat nou zit met mijn temperatuur.. zou het eitje dan wel gesprongen zijn? :(

12. Dreamer08

Dreamer08 Fanatiek lid

24 mrt 2010
    1.786
    0
    0
    Tja ik weet het ook echt niet... willen jullie eens meedenken?

Zelf dacht ik (adhv ovutest) dat ik 28 mei mn eisprong had en dus rond pinkesteren mijn NOD heb.
    FF geeft aan 26 mei eisprong en nu dus 13 dpo. Maar bij 24 juni geeft hij een wit vakje aan, ik dacht dat dat dan mijn NOD zou zijn. Maar een LF is toch altijd rond 14 dagen?

Voor een innestelling is dit bloedverlies denk ik te laat, maar voor een ongi eigenlijk iets vroeg.

Wat denken jullie?

13. Fleur84

Fleur84 Fanatiek lid

27 mrt 2011
    1.545
    66
    48
    Vrouw
    Gelderland
    De LF kan wel wisselen hoor. Tussen de 10-14 dagen geloof ik en vaak wordt er uitgegaan van 14, maar het is per persoon verschillend. Ik heb hier op de site ook wel gelezen dat er mensen een veel kortere hadden. Mijn laatste was 12 dagen.

14. Zussie

Zussie VIP lid

10 mrt 2011
    5.963
    2
    0
    Verpleegkundige
    Innestelingsbloeding kan je zelfs op je NOD hebben, dus denk niet dat het te laat is hoor!

Wit vakje weet ik niet wat dat betekent...

15. Dreamer08

Dreamer08 Fanatiek lid

24 mrt 2010
    1.786
    0
    0
    Heel vaag.... net zo vaag als bij jullie:p

We moeten het gewoon maar af wachten!
    Stiekem hoop ik natuurlijk nog steeds op een innestelling maar jah... En anders moet die ongi maar snel komen zodat we weer aan een nieuwe ronde kunnen beginnen.
    Rond half 6 nog een keer wat bloederig slijm gehad maar daarna nog niks weer....

16. Fleur84

Fleur84 Fanatiek lid

27 mrt 2011
    1.545
    66
    48
    Vrouw
    Gelderland
    Eindeloos lijkt het :(

17. Dreamer08

Dreamer08 Fanatiek lid

24 mrt 2010
    1.786
    0
    0
    Kom op hé Fleur... je zit iig nog niet weer aan de 70 dagen

18. Zussie

Zussie VIP lid

10 mrt 2011
    5.963
    2
    0
    Verpleegkundige
    Op welke cyclusdag zitten jullie nu?

19. Dreamer08

Dreamer08 Fanatiek lid

24 mrt 2010
    1.786
    0
    0
  20. Fleur84

Fleur84 Fanatiek lid

27 mrt 2011
    1.545
    66
    48
    Vrouw
    Gelderland
    Ja, dat is zo. Maar toch denk ik met alles, eerst zien dan geloven. Hopelijk gaat mijn temp nog eens omhoog zodat Fertilityfriend eens een mooi rood kruis laat zien.

Deel Deze Pagina