Temp is vandaag wel wat gestegen, maar mijn rode kruis blijft weg. We hebben een huisje voor twee weken. Jammie heerlijk! Vandaag is mijn laatste werkdag en dan vanavond wasje draaien en morgen inpakken etc.
Ja in het ziekenhuis hadden wij altijd hoesjes die je er omheen kon schuiven.... logisch want daar gebruik je hem idd voor meerdere mensen. Ik heb griep, koorts en overal pijn. Heb nu mijn hoop op een zwangerschap deze ronde echt laten varen. Eerst een rontgenfoto van mijn buik, en nu koorts. Knappe eicel die zich dan nog laat bevruchten en groeit en innestelt enzo... Fijne vakantie Fleur! Zo te zien kijk je er echt naar uit!
Net terug van de echo en het bloedprikken. Eerst zou ik een echo krijgen. Die mevrouw was echt heel erg aardig. Ik voelde me al snel op m'n gemak en de echo was best grappig.... lig je daar naar je eigen eitjes te koekeloeren... Bloedprik dame was ronduit lomp. Ik kom binnen. Ze legt het papier neer. "Zo....," zegt ze, "je hebt net al een onderzoek gehad?" Ik: "Ja, ik heb net een echo gehad". Zij:"Was het leuk?" Ik keek haar een beetje vreemd aan...hoezo leuk? Zij: "Kon je het allemaal goed zien". Ik: "Ja ik mocht meekijken..." Zij kijkt op het aanvraagformulier en ziet vervolgens met koeienletters staan "Onregelmatige cyclus, PCO beeld?" Vervolgens krijg ik alle excuses aangeboden, want zij dacht dus dat ik een andere echo had gehad.... :x Nu had ze geluk, dat ze mij als patiënt had, want ik ben vrij nuchter en trek me dit niet zo heel erg aan. Maar als ze toch iemand voor zich had gehad die al heel lang bezig waren voor een kindje..... Jeetje wat een domme doos... Excuses voor mijn bewoordingen Al met al was de conclusie van de echoscopiste dat ik 'alles aan boord heb om zwanger te kunnen worden' maar dat waarschijnlijk de aansturing vanuit de hersenen (dus hormoontechnisch gezien?) er e.e.a. niet helemaal goed gaat. Morgen de huisarts maar eens bellen om een nieuwe afspraak daar te plannen om te kijken wat we gaan doen...
Elmo, dat is inderdaad niet erg tactisch van dat mens.. Benieuwd wat de huisarts verder zal bedenken!
@ Elmo, idd slordig om maar zo een opmerking te plaatsen! Kan best rot overkomen! Iig wel fijn om te weten dat je alles aan boord hebt om zwanger te kunnen worden. Toen ik dat hoorde vond ik dat iig al een hele geruststelling. Fleur, hoe gaat t met jou? Voel je al wat?
Ha Elmo! Fijn dat het achter de rug is meid! Nu hopen dat alles in je bloed ook goed blijkt te zijn, of in ieder geval dat de HA iets kan doen om het zwanger worden een beetje te ondersteunen!
Ik voel weinig. Zit nu op 10dpo, vorige keer werd ik op dag 12 ongesteld. Temp is wel wat gestegen maar nog aan de lage kant. Heb nog steeds bruinverlies, alleen nu wel minder dan afgelopen week. Ben wel erg moe, maar dat kan met van alles te maken hebben, schildklier, hooikoorts, toe aan vakantie etc.. dus dat is nou niet echt een aanknopingspunt. Nog een paar dagen wachten dus. Zussie en Dreamer nog nieuws? Dreamer, hoe lang was je cyclus nou?
Mijn cylcus was deze keer 41 dagen, met op dag 25 mn eisprong.... Nog wel lang, maar ik was er allang blij mee! En de jouwe? Geniet lekker van je vakantie Fleur en hopelijk kom je met heel goed nieuws terug!
Ik zit nu op dag 45 en mijn ei was 'misschien' op dag 34. FF herkent hem niet meer, omdat mijn temp weer laag is. Maar ja, we zullen zien. Ik heb tampons, maandverband, Clomid en zwangerschapstesten mee een heel pakket dus. Wie weet laat ik me nog wel even zien als ik internet heb in Italie. En anders tot over 2 weken! En succes met tempen en de ovutesten.
Fijne vakantie Fleur! Ik heb echo gehad vanmorgen, alles zag er goed uit! En ze kon ook zien dat mijn ei links is gesprongen deze maand, haha! Nu nog even bloeduitslagen afwachten van maandag, en als daar ook alles goed is denkt ze dat het gewoon een hormonale kwestie is dat mijn cyclussen zo 'lang' zijn. Maar in ieder geval fijn om te weten dat met alle orgaantjes alles goed is en dat dat een zwangerschap niet in de weg staat!
Hee Zussie! Ik had vanmorgen nog aan je gedacht...! Ik was je helemaal vergeten succes te wensen... Maar goed om te horen dat er dus niks aan de hand is! Is toch weer een hele geruststelling! Dr is dus wel een ei gesprongen, weet je dat ook weer. Konden ze niet ongeveer zien wanneer dat geweest is? Wanneer is nu jouw NOD? Groetjes
Mijn NOD is vrijdag! Bloeduitslagen waren ook goed. Dus ik ben weer gerust gesteld... Blijkbaar had ik gewoon aardig wat pilklilo's die er af zijn gegaan!
Ja... ik heb buikkramp en denk dat ik een dezer dagen keihard ongi ga worden Heb er gewoon weinig hoop op deze ronde... doordat ik ziek ben geweest en bloedverlies heb gehad... En heb stiekem al voor NOD getest en was negatief
Ow balen meid, wanneer heb je getest dan? Nog maar even afwachten dus... Wat betreft die buikkramp, je hoort heel veel mensen die buikkrampen hebben... dus kan natuurlijk ook nog ergens anders opwijzen. Ik heb ook beetje kramperig gevoel in mn buik, beetje opgeplazen en steeds steekjes in mn zij... Vorige keer ben ik geloof ik op dag 12 begonnen met ovutesten, ik ga ze zeker deze ronde weer gebruiken... vanaf zaterdag ofzo denk ik
Nou dames, even een bericht uit Italie. Fijn dat alles goed was zussie! Ik snap niks meer van mijn cyclus. Ik ben nog steeds niet ongesteld.. en van de week een test gedaan en ook niet zwanger, al dacht is dat al want mijn temp is nooit hoog gebleven. waarom word ik dan niet ongesteld??? als mijn ei 5 juni geweest is wordt het nu wel een beetje tijd. Verder is het hier fantastisch weer! En superleuk huisje met een heel mooi uitzicht!
Fijn dat het leuk daar is Fleur! Maar vreemd dat je nog niet ongi bent! Idd... als 5 juni je ei was heb je wel een lange LF dan! Idd zijn er ook zwangere meiden die ongi-krampen voelen. Maar ik ben ook gewoon humeurig enzo, alles wat op ongi wijst eigenlijk Naja, laat maar komen dan. Had gisteren getest, dus 4 dagen voor NOD, weet ook wel dat dat nog niet echt alles zegt, maar toch... Als wat ik voel van een zwangerschap zou komen zou mijn HCG ook wel te meten moeten zijn denk ik dan, want HCG zorgt voor de zwangerschapskwaaltjes. Ik heb een krampende pijn net boven mijn schaambeen rechts... denk dat het gewoon mijn baarmoeder is...
Heej Fleur! Wat leuk dat je iets van je laat horen! Je hebt vast beter weer dan hier... Idd vreemd dat je nog niet ongesteld bent... Pff hopelijk kun je het nu een beetje van je af zetten en lekker genieten van je vakantie! Zussie, wel balen hoor... maar ik heb altijd zoiets als ik het dan toch al voel aan komen laat het dan ook maar gelijk komen des te eerder kunnen we weer beginnen met een nieuwe ronde. Eind van de week ga ik weer beginnen met ovutesten, ik ben echt benieuwd hoelang deze ronde gaat duren....