Ja zou kunnen Fleur, lastig hoor... hopelijk heb je snel meer duidelijkheid! Zelf zit ik nu op dag 12 van mijn cyclus, ben vandaag weer begonnen met ovutesten. Heb sinds gisteravond hele zere benen, heb ik ook altijd als ik ongesteld ga worden... Vreemd....
Frustrerend hoor Fleur dat er nog niks is, maar zolang er nog geen ongi is blijft er hoop... Ben je na je vermoedelijk eisprong op 5 juni ook direct gestopt met de ovutesten? Ik had vandaag 2x best al veel geelachtig slijm... zere benen zijn weer zo goed als over...
Hier is de ongi vandaag begonnen.... Cyclus van 42 dagen.... en mijn LF is blijkbaar 15 of 16 dagen.... Weer een ronde verder... maar wel duidelijkheid, dat is in ieder geval fijn! Ik wil deze ronde tarwekiemolie gaan proberen. Baadt het niet dan schaad het niet! En ik probeer mijn gewicht een beetje omhoog te krijgen volle melk drinken enzo... We gaan zien of het wat uitmaakt! Mijn grootste stressfactoren zijn iig weg, mijn studie is afgerond en we hebben een huis gevonden! Al duidelijkheid bij jullie?
Ik heb na mijn ei nog twee dagen getest geloof ik. Misschien dat ik toch weer een cyclus heb van 70 dagen. Dan moet mijn ei nu bijna weer komen?! Ik had 4 testjes mee en die zijn nog negatief. Hoop dat ik gauw weer naar de gynaecoloog mag, maar ik zou 2 cyclussen wachten. Fijn Zussie, dat de stressfactoren weg zijn en gefeliciteerd met jullie huis! Welke provincie ongeveer wonen jullie?
Dus toch een ongi Zussie... Toch wel balen, maar wel fijn dat je deze ronde veel wijzer bent geworden! Dat gevoel had ik de vorige ronde ook... wel balen, maar wel weer een hoop van mezelf geleeerd. Misschien gaat het nu ook beter nu je minder stress hebt! Wel fijn dat je nu ook klaar bent met je studie, wat heb je voor studie gedaan? En nog gefeliciteerd met jullie huis! Blijft lastig he Fleur, ik hoop echt dat je ook snel duidelijk hebt. Je bent nu nog 1 week op vakantie?
Hee thanks meiden! We wonen nu in Rotterdam, maar gaan verhuizen naar een (groot) dorp in de buurt. Meer richting Zeeland. En ik heb Gezondheidswetenschappen gestudeerd... wil nog een master doen hoor, maar heb de bachelor soort van in 1 jaar gedaan naast mijn baan, dus het is een pittig jaar geweest. Kan me ergens wel voorstellen dat dat invloed heeft op je cyclus, haha! Balen Fleur, geen duidelijkheid. Getsie, weer zo'n lange cyclus. Je wil dat gewoon niet maar er is niks wat je kunt doen. Kon je maar gewoon iets eten ofzo, of juist niet, dat je wist dat het zou helpen. Bah Bah Bah!
Hee Zussie, Dat is idd dan best een pittig jaar, dikke kans dat het idd invloed heeft op je hormonen/cyclus. Misschien dat het nu allemaal wat beter gaat... Je kunt nu iig weer aan een nieuwe ronde beginnen met hopelijk veel minder stress! Of zie ik nu aan je handtekening dat je ongi toch niet heeft doorgezet? Bij mij duurde het de laatste ronde wel lang voordat het echt goed doorzette...
Nee heeft inderdaad niet doorgezet. Vrijdag een klein sliertje helderrood bloed, en totop vandaag niks meer... Snap er geen drol van, want zit nu dus op 18 DPO... Nouja het zal wel, blijf er af en toe een testje tegenaan gooien. En anders is dit mijn langste cyclus ooit! Ga ik Fleur achterna
Zo denk je toch dat je nooit zwanger gaat worden??? Ik dacht echt dat ik mijn ei had... had een bloeding en de HA heeft zelfs gezegd aan welke kant mijn ei was gesprongen! En nu dit weer...
hoi,, Ik ook bijna een jaar al onregelmatig ongesteld.. Ik kom er gewoon niet wijs uit.. Een vriendin van me had dat ook en is naar de huisarts gegaan.. ze kon op het ziekenhuis laten uitrekenen wanneer haar eisprong was.. Dat wilde ik ook gaan doen,, heeft iemand dit ook gegaan ?
Dat gevoel herken ik heel goed... Waaruit kon je ha opmaken aan welke kant je ei gesprongen was? Ik zit vandaag op dag 18, heb normaal altijd een temp van 36.6 of 36.7. Gister was mijn temp 36.3, ik dacht zou dit een dipje zijn voor mn eisprong? Heb ook al paar dagen veel slijm. Heb ik vandaag opeens een temp van 36.8! Zucht.... het zal wel door de warmte komen, want mijn ovutest was nog wit...
Hmm... ik ben gestopt met tempen.... die thermometer van mij spoort volgens mij niet... Volgende ronde (als die er komt) maar een nieuwe kopen en dan gewoon rectaal meten ofzo... Ik weet niet hoe de HA dat kon zien.... ze zei dat toen ze de echo aan het maken was.... zelfs mijn mannetje zegt het, toen ik zei dat ik een positieve ovutest had, de huisarts had toch gezegd dat hij al geweest was? @ tulpje: mijn huisarts wil me pas doorsturen als we een jaar bezig zijn.... maar als het zou kunnen zou het mooi zijn!
Ow maakt jullie ha ook een echo, hier doen ze dat echt niet. Daar moet je echt voor naar het zkh. Maar je positieve test was dus na die echo? Dat is dan idd wel vreemd... zat daar veel verschil tussen? Ik temp ook altijd rectaal, kijken of het deze ronde duidelijkheid brengt.
Ja ze heeft daar een vervolgopleiding voor gedaan.... buikechografie. Die andere huisarts die daar zit doet ook echo's, maar dan van het hart. Ik had 8 juni (dus een week voor de echo) een positieve ovutest. Niet zo'n knaller als deze, maar wel duidelijk positief, echt wat donkerder dan de controlestreep. Maja... weet ook niet meer... we hebben braaf geklust en we zien wel!
Ow wel handig dat je huisarts dat kan...! Maar dan zou het er dus op neer komen dat je een super lange LF hebt... heb je wel eens gehoord van anderen die dat ook hebben?
Ja dat zou idd een super lange LF betekenen.... volgens mij kan dat niet hoor... Wel gehoord dat meiden wel eens een cyclus overslaan.... maar of je dan wel een eisprong hebt weet ik niet. Ik heb rond de 8e ook wat bloedverlies gehad... ik dacht ovulatiebloeding, maar misschien is dat wel een soort ongi geweest? Maar dan zou ik een cyclus van 26 dagen ofzo gehad hebben, lijkt me vrij onwaarschijnlijk ineens.... Dan zou ik nu op CD 21 zitten ofzo van een nieuwe cyclus... Maar ga maar uit van een hele lange cyclus deze keer. Dus dat ik nu (weer?) een ei heb, en dat ik nu 14 dagen moet wachten. Dus duurt mijn cyclus 64 dagen ofzo?
Ik ben er weer! @ Zussie, zwaar jaar inderdaad dan voor je geweest. Je cyclus schiet echt niet op. We lijken in het zelfde schuitje te zitten. @ Tulpje, ik zou maar een afspraak maken hoor bij de HA en ziekenhuis. @ Dreamer, helaas nog geen positieve ovulatietest voor je. Denk je dat de temp komt door de warmte? Ik heb in Italie ondervonden dat het niet zo hoeft te zijn. De nachten waren erg benauwd en ik dacht dat het invloed zou hebben op mijn temp, maar ik heb daar op de heetste nacht een dieptepunt bereikt van 36.34 terwijl ik normaal veel hoger zit, dus het hoeft niets te betekenen denk ik. Hier weet ik het echt niet meer! Ik ben toch niet gek geworden? Ik zou toch echt mijn ei gehad hebben op 5 juni.. heb meerdere positieve ovulatietesten gehad toen en dacht echt dat ik ongesteld zou worden op vakantie. Ik ben niet zwanger en nog steeds niet ongesteld. Een LF van een paar weken lijkt me ook sterk.. is het ei dan toch niet gesprongen ofzo?? Ik denk erover om gewoon al eerder terug te gaan naar de gynaecoloog. Zit vandaag alweer op dag 61.
Hee Fleur, welkom terug! Vreemd hoor dat je nog steeds geen duidelijkheid hebt!! Ik heb vandaag een behoorlijk donkere ovutestm joeehoooe... manlief weet nog van niks... dus ik gooi straks nog ff mn charmes in de strijd!! Hopelijk werkt het nu beter dat hij van niks weet... hahah heb expres de witte ovutest van gister in de badkamer laten liggen (ik laat ze nog wel eens slingeren) Nu hoeft ie tenminste niet te presteren onder druk