Ik ben vandaag ongi geworden! Had al twee dagen bruin met een beetje rood, en vandaag heeft het doorgezet! Vorige week woensdag en donderdag had ik knal, knal, knalpositieve ovutesten. Ik weet dus niet wat die dingen meten, maar bij mij in ieder geval geen ei! Ik ga nu even een ronde helemaal niks doen. Geen ovutestjes of wat dan ook... gewoon klussen wanneer we zin hebben. Ik word hier helemaal gek van!
Aaah arme zussie, wat balen dat je ongi nu toch nog is gekomen. Aan de andere kant weet je nu wel weer waar je staat. Maar idd wel heel vreemd dat je vorige week positieve testen hebt gehad.... Kan me je gevoel wel voorstellen om nu maar eens een ronde helemaal niks te doen, gewoon even rust te nemen! Succes ermee!
Ja blegh... Maar ik heb het idee dat we door die testjes steeds mis klussen. Want we gaan heel hard klussen op het moment dat ik een positieve test heb.... en dan hebben we daarna een week geen zin meer en als ik dan terug reken is dan elke keer mijn ei precies in de week dat we niet klussen (en ik ook negatieve testen heb???). Zo blijven we bezig... Deze ronde gewoon 2-3 keer per week klussen, en dan lekker afwachten!
Nou, wat je zegt is helemaal niet zo gek hoor. Gewoon lekker 2-3 keer in de week aan de klus en wel zien. Ik begrijp het zelf ook niet met die testen, een knaltest zou toch een knaltest moeten zijn Tja, wat zal ik eens voor nieuws melden....... cyclusdag 65 inmiddels.
Ohh nog meer meiden met een onregelmatige lange cylcus. Ik kan jullie een hand geven, zo irritant he. Ik zit nu op dag 29 en nog geen ei gevonden.. :S We testen maar vrolijk verder. Denk ook over temperaturen, maar dat wordt wel veel gedoe allemaal.. :S
Weten jullie toevallig hoelang je een positieve ovutest hebt? (hoeveel dagen) Eergister, gister en vandaag had ik een donkere ovutest... (vorige ronde had ik ook op dag 25 mijn ei) zit nu ook op dag 25
Volgens mij moet het een dag of 2 duren... Maar ik had dus 8 juni 1 dag positief, en vorige week 4 dagen positief, waarvan 2 knallers, en dan nu ongesteld. Dus ik snap er echt geen drol meer van!
Vandaag had ik een stijging van mijn tempratuur, en ik krijg op mn tempratuurkaartje nu ook direct een rood kruis. Mijn ei heb ik dus gevonden op dezelfde dag dan mijn vorige ronde. Wel vreemd dat ik de rondes hiervoor een veel langere cyclus had... ik durf er dus niet in te geloven dat de volgende ronde mijn ei weer komt op dag 25. We hebben maandag en dinsdag met resultaat geklust, eisprong is dus wss woensdag of donderdag geweest. Nu maar hopen dat het goed is... Fleur heb jij nog contact gehad met je ha of deze rare ronde?
Tralala... ik ben nog steeds aan het leegbloeden hier... Voordeel is dat ik echt verder helemaal geen ongi-ongemakken heb. Geen rugpijn of buikpijn ofzo... Alleen het duurt wel lang dat bloedverlies tot het minder wordt!
@Dreamer: fijn dat je een duidelijke ei hebt en geklust, dat geeft weer hoop! Ik ga komende week een afspraak maken bij de gynaecoloog. FF zegt nog steeds dat ik op dag 33 waarschijnlijk een ovulatie heb gehad. En laatst ook een misschien op dag 58, al is die nu weer de weg kwijt en blijft ie toch op dag 33 staan.. vreemd, vreemd, vreemd..
Dag 33.... mmm vreemd want dan zou je toch allang ongesteld moeten zijn.... groot gelijk hoor dat je een afspraak gaat maken bij de gyn. Zussie wel fijn dat je nu een keer geen last hebt van allerlei kwaaltjes, maar wel vervelend dat het bloeden nog steeds doorgaat... Voor mij is er nu weer een tijd van wachten aangebroken, mijn NOD is precies onze eerste vakantiedag... eigenlijk kan ik dan helemaal geen menstruatie gebruiken...
Ja, kan je ook een pretpakket mee met tampons en zwangerschapstesten. Ik heb een dagje met 10 vrouwen overleefd vandaag (vrijgezellenfeest) waarvan 2 zwanger en de rest het bijna alleen over hun kinderen konden hebben. Nu morgen nog op stap met wat familie en mijn zwangere schoonzus en dan is dat weer achter de rug.
Ja, frustrerend soms he, ik denk dat we dat allemaal wel eens hebben. Dan opeens weet je het allemaal niet meer en wil je gewoon weten waar je aan toe bent. *knuf*
He ja.... jullie zullen dat ook wel kennen! Ik weet wel dat een normale cyclus ook geen garantie geeft van een zwangerschap, maar af en toe voelt dit zo hopeloos! Maarja... onze tijd komt echt nog wel!
Precies, laten we daar maar van uit gaan. Ik zit vandaag op dag 70.. en heb een afspraak gemaakt bij de gynaecoloog voor aanstaande vrijdag.
Ja meiden heel herkenbaar hoor, soms heb ik het er ook helemaal mee gehad en voel ik me ook echt heel verdrietig. Vaak heb ik dan ook zoiets van ik hoor vast bij die vrouwen die onvruchtbaar zijn... Vooral als je weer zo geconfronteerd wordt met zwangere vrouwen en babys. Echt lastig!! Wij gaan ook nog met de hele fam op vakantie.... Ik snap echt niet waar ik aan begonnen ben! 2 zussen van me hebben net een kleintje... Hoera, lang leve de vakantie! Weetje toen we het vorig jaar gingen bespreken, had ik zoiets van ach... tegen die tijd ben ik ook wel zwanger. Maar we zijn dus een jaar verder en nog steeds niks! Gggr... zo balen is dat!!!! As. zaterdag lekker dagje weg met vriendinnen en gelukkig is er niemand zwanger en heeft er niemand kinderen, heerlijk! Dus Zussie janken mag best hoor... Ja Fleur ik zal ook maar een pretpakket meenemen... ik heb deze week ontzettend veel slijmverlies en beetje rammelende darmen... maar lijkt me nog te vroeg om er hoopvol door te worden.... Goed dat jij een afspraak hebt gemaakat, ik ben benieuwd!