Nou die man weet inderdaad wel van doorpakken! Wel fijn dat je nu 'hulp' krijgt. Vreemd hoor dat je nu uiteindelijk toch geen eisprong hebt gehad... Wat kan je lichaam je het dan lastig maken! Spannende tijd nu dus wel om te starten met Clomid! (dat heb je nog niet eerder gedaan?) Van tempraturen onrust? Ow, dan stop ik denk ik ook maar.... En ik zag al zooo tegen die vakantie op, kwam vanmiddag mn zus vertellen dat ze 8 weken zwanger is. Ze was bang dat we er anders tijdens de vakantie achter zouden komen... Nog een dilemma er dus bij.... Eigenlijk wil ik daardoor nu wel eerder testen, maar eigenlijk ook niet. Bang dat dan alle hoop toch opeens weg is....
Oh fijn Fleur, dat hij je wil helpen! En niet weer naar huis stuurt met een dooie mus... Hoop voor je dat het snel resultaat geeft... Die lange onregelmatige cyclussen moeten toch ergens vandaan komen zou je denken...
Dreamer, de hoop is pas weg als je bloed ziet... Maar als er positief nieuws is wil je het gewoon zo snel mogelijk weten dan ben je ook van de onzekerheid af... Moeilijk zeg, je zus zwanger... van haar eerste kindje??
Oh ok... dat scheelt dan weer... Onbegrijpelijk he... waarom de een snel zwanger wordt en de ander niet. Ik heb ook een zwager en schoonzus die mogelijk bezig zijn zwanger te worden. We hebben nog niks gehoord, maar ik ben ook echt bang dat zij eerder zijn dan wij... Misschien flauw, maar ik ben iets ouder dan haar en wij zijn ook al iets langer bezig. Zou het echt moeilijk vinden om blij te doen als zij nu zwanger zouden zijn!
Hun zijn een maand eerder dan ons begonnen en zijn nu dus al zwanger van de tweede, mijn man is ok ouder en daarom vind ik het ook veel meer onze beurt. Ik kan je gevoel dus heel goed voorstellen... Echt lastig hoor om dan positief te reageren en elke keer te informeren hoe het gaat...
Ja... ik kan nu wel een beetje oefenen hier op het forum met blij reageren terwijl ik het eigenlijk moeilijk vind... Maar als zij ermee komen is het lastig. Ik heb overigens wel een dusdanige band met mijn schoonzus dat ik het wel gewoon kan zeggen. Zij is verloskundige en ze weet volgens mij ook wel dat wij nu bezig zijn. Denk dat ze het best begrijpt als ik het moeilijk vind als het bij ons nog niet is gelukt... Zij is waarschijnlijk ook een keer zwanger geraakt toen ze de pil een keer vergeten was, en toen waarschijnlijk miskraam gehad... daarom denk ik ook dat zij wel heel vruchtbaar moet zijn, als je meteen zwanger bent als je 1x de pil vergeet... Maarja je weet het niet he...
Ja lastig is dat zeg die confrontaties. Het is echt niet eerlijk.. Ik snap je twijfel wel rondom testen, je temp ziet er wel nog steeds goed uit! Clomid is voor mij de 2e keer. Aan het begin van deze enorme cyclus slikte ik het voor de eerste keer (50mg) en nu meteen door naar 100mg.
Die band heb ik ook wel met mijn zus, maar jah als hun met blij nieuws binnen komen, wil je het ook even blij laten... We zullen het er vast samen nog wel s over hebben... Ow zwanger worden van 1 keer de pil vergeten, dan ben je vast heel vruchtbaar.... Ja daar kon ik me nog iets van herinneren Fleur, maar dat heeft dus toen niet geholpen. Hopelijk heb je er nu wel iets aan
Weet je... op sommige momenten in mijn cyclus kan ik het nog best hebben. Maar stel dat ik net ongi ben geworden, en dan komen zij blij met we zijn zwanger, dan barst ik volgens mij in tranen uit, haha. Aan het begin van een nieuwe cyclus dan zit alles me zo hoog, kan ik dagenlang wel janken! Dus als het dan toch moet komen, dan liever na mijn eisprong
Hhaha ja idd... dan kun je het emotioneel beter aan! Gelukkig zat ik nu ook in die fase na mijn eisprong. En kon ik ze ook feliciteren en vragen hoe het ging.... Alleen toen ze weg was klapte ik wel in.... Ik dacht gelijk, ook dat nog erbij op vakantie... Als ze er maar niet dagelijks over lopen praten
Nou gisteravond had ik nog een emo uitspatting! Mijn man liet een glas vallen, kapot! En ik heb er zoooo hard om gehuild, ik kon gewoon niet meer stoppen! Hij begreep er niks van, normaal kan zoiets me echt niet schelen. Het ging ook maar om een longdrink glas van de Action.... Ik heb me vandaag al een aantal keren over mijn reactie verbaasd
Hihi, best lollig om te lezen. Al was dat voor jou op dat moment helemaal niet leuk. Ik ben erg benieuwd hoor! Leuk doen is ook erg moeilijk naar zwangeren. Ik had het van de week ook toen ik mijn schoonzus van 20 wkn zwanger onder ogen moest komen. Zeker omdat ze zich vreselijk aanstelt etc, dan kan ik het nog minder hebben. En vandaag in de wachtkamer zat ik ook tussen hoogzwangeren als enige zonder buik.
Hahaha, ja achteraf ist ook wel maf.... heel hard janken om een Action glas..... Manlief keek heel vreemd en zei, gunst... bewaar je tranen voor iets anders! Inderdaad dat herken ik ook wel leuk doen naar zwangeren. Ik heb dan altijd het gevoel dat ze zullen vragen en jij? Oww vreselijk dat je schoonzus zich aanstelt! Ik wilde dat ik ook kwaaltjes had, dan was ik tenminste zwanger! Laat ze blij zijn!
Haha Dreamer... sneller emotioneel? Zwangerschapskwaaltje he Ja pfff... ik heb op mijn werk regelmatig zwangeren, per ongeluk zwangeren, abortussen, etc. Maar vandaag een stel dat al 4 jaar bezig was en nu in de pauze van de mmm op vakantie gingen, dus die verhalen zijn er zeker ook!
Het was echt vreselijk. We zouden om mijn vader te plezier met de broers etc hem een middagje meenemen om wat te fietsen. Schoonzus deed vreselijk moeilijk want fietsen was geen goed idee, omdat ze zwanger is. 20 weken!! Niet hoogzwanger ofzo, geen bekkeninstabiliteit etc.. nou kom op zeg. Daar kan ik echt niet tegen.
Blegh ja... het is zo moeilijk om je dan in te houden en iemand niet toe te snauwen 'wees blij dat je zwanger bent!'
Ja zussie, die verhalen hoor ik gelukkig ook wel eens. Laatst een vriendin van ons na jaren lang gedoe en helemaal geen menstruatie.. zwanger van de 2e. (de eerste kwam ook na mmm). En van de week las ik hier op het forum ook iemand met een cyclus van 70 dagen die ook zwanger was geworden. Dus het kan best!
Niet alleen een zwangerschapskwaaltje maar ook kan ook een naderende menstruatie zijn.... Owww dus je hebt ook veel confrontatie op je werk? Mmm... dat valt bij opzich wel mee! Vooral die verhalen van abortussen lijken me heftig... Hun willen niet en halen het weg, terwijl jij wel zo graag wilt! Door dat verhaal van dat stel wat al 4 jaar bezig is blijf je wel moed houden hé! Ik vind het heerlijk dat ik weer ff zo mn hart kon luchten bij juliie over mn zus... Thnx!