Onregelmatige cyclus - huisarts nu echo van buik laten maken...

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Dreamer08, 3 jan 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Fleur84

Fleur84 Fanatiek lid

27 mrt 2011
    1.545
    66
    48
    Vrouw
    Gelderland
    Zij was ook degene die klaagde dat het allemaal zooooo lang duurde voor ze zwanger was. Het duurde bijna 4 maanden! Jemig, ze wist toen ook al dat wij bezig waren en van mijn cyclussen etc. Lekker tactisch :x

2. Zussie

Zussie VIP lid

10 mrt 2011
    5.963
    2
    0
    Verpleegkundige
    Ja... blegh!

3. Dreamer08

Dreamer08 Fanatiek lid

24 mrt 2010
    1.786
    0
    0
    Dat is idd wel tactisch!! En 4 maanden, tjonge dat is echt het eind van de wereld. Ze is echt sneu!

Meid niks van aantrekken hoor, jouw beurt komt nog wel en jullie kindje is dan vast veel liever, mooier etc. :)

4. Dreamer08

Dreamer08 Fanatiek lid

24 mrt 2010
    1.786
    0
    0
    Meiden ik ga mn bed opzoeken! Weltrusten allebei!
    En wie weet morgen een testje (of niet)... Hahah ligt eraan hoe ik me voel als ik wakker ben!

5. Fleur84

Fleur84 Fanatiek lid

27 mrt 2011
    1.545
    66
    48
    Vrouw
    Gelderland
    En? :D

6. Zussie

Zussie VIP lid

10 mrt 2011
    5.963
    2
    0
    Verpleegkundige
    Ja en? :D

7. Dreamer08

Dreamer08 Fanatiek lid

24 mrt 2010
    1.786
    0
    0
    En....

Ik werd vanmorgen om 7uur wakker van de cd die de buren heel hard aan hadden staan, kinderliedjes... hoera! Ik helemaal sjaggie om alles, om die cd, om mn zus, omdat ik niet meer kon slapen etc. Heb een half uur lopen sniffen en snotteren.... Alweer zon emo uitbarsting. Het gevolg was dat ik geen test meer wilde doen...
    Owja en mijn temp is gezakt van 37 naar 36.9, nog een reden om sjaggie door te worden...

Net baalde ik toch wel dat ik niet had getest, alsnog maar gedaan. Er is maar 1 streep te zien. (kheb getest met een test van Zwanger&Kids) Zucht... nu maar hopen dat ik gewoon te vroeg ben.

8. Zussie

Zussie VIP lid

10 mrt 2011
    5.963
    2
    0
    Verpleegkundige
    Ach meis.... 0,1 gezakt zegt toch nog niks? Dan heb je misschien net iets minder onder je dekentje gelegen vannacht.
    Balen dat er (nog) niets te zien was op je test... 11 DPO is ook wel vroeg hoor, sommige meiden zien dan al wat, maar veel ook niet!
    Het blijft dus nog even spannend!
    Maandag op je vriend zijn verjaardag weer een poging wagen?

Ik hoop het zo voor je!
    *knuf* voor jou meis, ik begrijp ze zo goed, die uitbarstingen!

9. Dreamer08

Dreamer08 Fanatiek lid

24 mrt 2010
    1.786
    0
    0
    Aahh wat een lief berichtje, en idd 0,1 zegt ook nog niet zoveel. Maar vanmorgen was het voor mij wel ff de bekende druppel waardoor alles overliep.

Of ik maandag weer ga testen weet ik nog niet. Stel dat het weer negatief is, moet ik op zon drukke dag (veel visite) ook nog een baalmoment verwerken. Ik vraag me af of dat verstandig is...

Hoe gaat het nu met jou, kun je het deze ronde een beetje los laten?

10. Fleur84

Fleur84 Fanatiek lid

27 mrt 2011
    1.545
    66
    48
    Vrouw
    Gelderland
    Eens met Zussie.
    En doe wat voor jou goed voelt meis.

11. Zussie

Zussie VIP lid

10 mrt 2011
    5.963
    2
    0
    Verpleegkundige
    Nee das waar... dan misschien beter gewoon wachten tot 14 DPO, als je dan nog niet ongi bent.
    Hoe was je temp vanmorgen?

Hier gaat het wel goed. Ben bijna 2 weken ongi geweest. Niet echt fijn, maar de weken gaan wel lekker snel zo! Zit nu op CD 15, en mannetje is weg t/m vrijdag, dus dan is het al CD 20!. Gisteravond nog even geklust voor de zekerheid, niet dat ik mijn ei deze week verwacht, maar je weet nooit en dan hebben we tenminste gedaan wat we konden.
    Uitgaande van mijn vorige cyclussen zou mijn ei ergens tussen CD 25 en 36 moeten zijn (als mijn LF 14 dagen is). Maar ga me echt nergens druk over maken, gewoon 2 a 3 keer in de week klussen en ik zie wel wanneer mijn temp stijgt en mijn ei geweest is (als ik die al heb!). Ben wel bang dat ik een beetje een baalmoment krijg als FF mijn ei heeft gevonden en we net die dagen niet hebben geklust bijvoorbeeld. Maarja dan is het achteraf en kunnen we er toch niks meer aan doen.
    Ik voel me wel veel rustiger nu ik niet meer die onzekere ovutestjes heb elke keer.
    In de slaapkamer is het ook een stuk gezelliger ;) nu ik niet meer zo spastisch omga met klussen zodra mijn testje een beetje donkerder wordt.

Heb van de week dit artikel gelezen:
    We vrijen al jaren verkeerd | algemeen | artikelen
    Was moet ik zeggen echt een eye-opener voor me!

Denk niet dat de teleurstelling minder groot gaat zijn als het deze ronde weer niet lukt, maar ik kom de dagen gewoon beter en meer ontspannen door. En met tempen hoop ik ook een beetje inzicht te krijgen in mijn cyclus, en te zien of ik wel een ei heb enzo!

12. Fleur84

Fleur84 Fanatiek lid

27 mrt 2011
    1.545
    66
    48
    Vrouw
    Gelderland
    Goed bezig Zussie! Het is zo veel relaxer en inderdaad als je dat artikel leest misschien ook wel het beste, want iedereen is toch anders en je kan nergens op rekenen. Misschien moeten 'we' toch die controledrang wat meer loslaten!

13. Zussie

Zussie VIP lid

10 mrt 2011
    5.963
    2
    0
    Verpleegkundige
    Precies...
    Ik denk namelijk echt dat we door het blindstaren op die ovutestjes de vorige rondes helemaal verkeerd geklust hebben.
    Eigenlijk weet je gewoon niet precies wanneer je vruchtbaar bent, zelfs als je die testjes gebruikt, omdat je dus niet weet of je het begin of het eind van je piek meet.
    En door verplicht klussen heb je op andere momenten weer geen zin, waardoor je misschien net in je vruchtbare periode niet klust!

Dus.... nu maar proberen dit gedrag vol te houden. Ben ook niet van plan om eerder dan 14 DPO te gaan testen.
    Denk wel dat ik een langzame daler ben wat temp betreft, dus denk dat temp pas gaat dalen nadat ik ongi ben geworden.
    Nu zat ik pas op CD 8 ongeveer op de temp waar ik nu op blijf, rond de 36.5.
    Is ook wel goed om rekening mee te houden, dan heb je ook geen valse hoop als je temp hoog blijft.

14. Fleur84

Fleur84 Fanatiek lid

27 mrt 2011
    1.545
    66
    48
    Vrouw
    Gelderland
    Inderdaad, we weten het gewoon niet. Loslaten is onze nieuwe methode ;)

15. Zussie

Zussie VIP lid

10 mrt 2011
    5.963
    2
    0
    Verpleegkundige
    Haha, begrijp ik hieruit dat je mee gaat doen met loslaten??

Wordt wel lastig voor jou denk ik met clomid en het volgen van je cyclus....

16. Fleur84

Fleur84 Fanatiek lid

27 mrt 2011
    1.545
    66
    48
    Vrouw
    Gelderland
    Dat is waar. Maar niet meer tempen en geen ovulatietesten meer scheelt ook al voor mijn gevoel.

17. Zussie

Zussie VIP lid

10 mrt 2011
    5.963
    2
    0
    Verpleegkundige
    Ja das waar.... de gyn gaat het nu voor je in de gaten houden.
    Gewoon braaf doen wat hij zegt, en lekker de touwtjes uit handen geven!
    En dan maar hopen dat het helpt, haha!

18. Zussie

Zussie VIP lid

10 mrt 2011
    5.963
    2
    0
    Verpleegkundige
    Dreamer???? Hoe gaat het meis???

Even een vraagje...
    Hoe lang kun je na het klussen nog 'nep' vruchtbaar slijm hebben?
    Ik heb nu namelijk iets wat verdraaid veel op vruchtbaar slijm lijkt.... maar mannetje is een weekje weg :( dus ik hoop heel erg dat het nog komt door het klussen voor vertrek....
    Anders is het wel een heel vroeg ei voor mijn doen... en dan acht ik de kans deze ronde niet bepaald groot met 1 keer klussen :(

19. Dreamer08

Dreamer08 Fanatiek lid

24 mrt 2010
    1.786
    0
    0
    Ohh Zussie jouw verhaal klinkt echt wel heel relax! Jij beschrijft de los laat methode wel heel fijn...!
    Ik heb soms wel meer dan 24 uur na het klussen nog nep slijm, maar hoelang je dat kunt hebben weet ik niet. Meid los laten, het is niet anders je man is nu weg en je kunt er nu toch niks meer aan veranderen! Niet achterom kijken...

Gistermorgen heb ik weer een temp van 37.0 gemeten, maar vandaag helaas 36.8. Gistermorgen werd ik wakker met een beetje zeurderige buikpijn wat heel de dag heeft aangehouden, en steeds bij het afvegen wat donker bloederig slijm... ik weet dus nu ook weer waar ik aan toe bent....

20. Fleur84

Fleur84 Fanatiek lid

27 mrt 2011
    1.545
    66
    48
    Vrouw
    Gelderland
    @ Dreamer, zit je temp nog wel boven de curve? En is het echt al bloed-> rood? Ik hoop niet dat het toch een ongi gaat worden.

@ Zussie, geen idee hoe dat met dat slijm zit. Sperma kan erg lang leven als je dat artikel mag geloven. Maar inderdaad je kan er hoe dan ook niets anders van maken, verlies de moed niet.

Ik heb me vandaag ge-ergerd aan een client. Jonge meid denkt dat ze zwanger is. Week overtijd en erg misselijk en overgeven etc. Stronteigenwijs, wil nog niet testen, misschien over een week.. blijft stug doorroken en zal eens kijken waar dat potje foliumzuur nou staat, want dat slikt ze nog niet. Ze ziet het allemaal wel.. GGRRRR!! En d'r leven is niet bepaald stabiel te noemen op diverse gebieden.

Deel Deze Pagina