Hmmm, bij een onregelmatige cyclus weet je niet wanneer je halverwege zit. Dus dat wordt lastig. En als je nu ongesteld wordt, dan kan je best volgende week op de afspraak komen bij de gynaecoloog. Als het dan bijna over is wel. Maar spannend hoor, ik ben benieuwd wanneer je de afspraak hebt. Achteraf gezien had ik misschien ook beter meteen aan de hormoonkuur kunnen gaan. De huisarts had dit ook willen voorschrijven. Als de gynaecoloog dat ook voorschrijft, dan bedenk ik me net dat ik dan nu zeker twee weken ben verloren. Aan de andere kant, wat is nou twee weken.....Niet te veel nadenken, eerst maar de afspraak afwachten .
@ Dreamer, fijn dat de promulit aanslaat. Dan is dat al een zorg minder. Nee ongesteld zijn en dan naar de Gyn, daar zou ik ook niet blij van worden. Maar wat moet dat moet. Mijn huisarts heeft het helemaal niet over hormonen gehad, heeft me direct door gestuurd. En net wat je zegt; ach ja wat is twee weken nou. Succes alvast woensdag!
Ik zei het verkeerd; ik moest komen ongeveer tijdens de eisprong en daar valt wel makkelijk achter te komen, tenzij je er geen hebt natuurlijk.
Ach inderdaad joh... wat zijn nu 2 weken, die vliegen voorbij! Je hebt gelijk misschien moeten we gewoon niet zoveel nadenken... Ben zo benieuwd naar je afspraak! Je houdt ons wel op de hoogte he? Hoe kun je eigenlijk zien of iemand van je leeftijd is?
Jah dat vond ik ook al wel een hele geruststelling, al moet ik wel zeggen dat ik na die ene keer roodachtig slijm nog niks weer gezien hebben. Misschien dat het vanavond of morgen wel echt goed gaat doorzetten. Neehh brr.. moet er nog niet aandenken dat ik naar de gyn moet als ik goed ongesteld ben, maar jah ze zijn het misschien wel gewend. Tis mss meer een gevoel waar je je over heen moet zetten. Hoe gaat het nu verder met jou Rianne?
Hoi Dreamer, Natuurlijk houd ik jullie op de hoogte. Als je op de naam van een forumlid klikt, bijv op mijn naam kitty17, dan kan je naar mijn openbare profiel gaan. Afhankelijk wat je als gebruiker wilt laten zien, kun je hier oa de leeftijd zien. Die van mij is niet zichtbaar, maar ik ben bijna 29.
@ Dreamer, hmmm.. ben benieuwd of je ongesteldheid door gaat zetten. Heb je het idee dat het er aan komt of verder geen klachten? Ik voel me de laatste dagen gelukkig weer een btje als van ouds. Geen stemmingswisselingen meer, buikpijn en andere kwaaltjes. Kortom ik zit weer een stuk beter in me vel. Mijn temp is nog steeds wel wat hoger en me buik ook nog wat opgezet, geen idee wat me lichaam gaat doen. We wachten het af. Ben ook erg benieuwd hoe je eerste bezoek by de Gym loopt, Kitty.
Hoi kitty, zie dat je ook naar de gyn gaat, ik ben inmiddels al geweest zie onderschrift. Ben benieuwd hoe je afspraak is geweest, zal hier ook meelezen!
@ Rianne. Brr.. .nou het heeft goed doorgezet heb me daar gisteren toch buikpijn gehad... Heb bijna heel de dag in bed gelegen met aspirines en een warme kruik op mn buik, manlief had griep dus twas best gezellig. @ Kitty, hhaah ik had al gekeken via jouw openbaar profiel maar logisch dat ik het niet snapte. Volgens mij is het bij mij ook niet zichtbaar, maar ben 22. Ik verwacht dat morgen mn brief met afsrpaak bij de post is!
@ Dreamer, Gatsie. Ongesteld zijn is nooit leuk, maar je hebt het straks in el geval wel gehad Dan is het idd wel gezellig, zo samen op de bank. Leuk, jij bent ook van myn leeftijd. Ben benieuwd of je brief er mrogen bij zit, hoop het voor je.
Irritant!!! Ik hoop dat je de brief echt heel snel krijgt en je snel terecht kunt. Dan ben je iig ook niet meer ongesteld, dus dat is dan wel weer een voordeel. Morgen is het zover! Ik heb al een paar dagen af en toe een pijnscheut in mijn onderrug. Ik dacht zal je zien, word ik nu ongesteld....Maar nee hoor, helemaal niets.....
@ Rianne: alst bij mij ook binnen een week is, dan heb ik nog tot vrijdag... Kzal nog maar niet al te ongeduldig zijn. @ Kitty: heel veel succes morgen! Kben echt benieuwd naar je ervaringen! En idd, khoop voor dat je ongesteldheid iig nog ff een dagje op zich laat wachten zodat je morgen iig gehad hebt! En idd, die ongesteldheid bij mij is nu alweer over, dus dat is dan wel echt een voordeel van het lange wachten op de brief! Groetjes!
Hoi dreamer, ja het ging goed, ik moet nu terugkomen voor tweede echo om de rijping vd eitjes id gaten te houden. Als er dan een ei rijpt zeggen ze t je, zie t maar als een luxe ovulatietest
Succes morgen!! Je zult wel n onderzoek krijgen, dat doet geen zeer, of had je dat al een keertje gehad? Ben benieuwd wat de gyn je te vertellen heeft
Dank jullie wel! Ik ben best wel zenuwachtig. Is idd de 1e keer. Ik heb er vannacht zelfs over gedroomd....Dat was geen fijne droom :S. Nog 2 uurtjes wachten!!!!
Het hoge woord is eruit. Ik ben niet zwanger en mijn baarmoederslijmvlies is erg dun (dus wordt voorlopig niet natuurlijk ongesteld). Voor de rest zit alles erop en eraan. Ik heb tabletten gekregen om mijn ongi op te wekken. 3 tot 7 dagen na het stoppen moet je ongesteld worden, een ontrekkingsbloed krijgen. Mijn bloed is ook gelijk afgenomen. Over 3 weken moet ik terug en dan gaan we kijken hoe verder. Grote kans dat ik dan verder wordt geholpen met zwanger worden. Daar hoop ik niet op, dus nu maar duimen dat de hormoonpillen aanslaan!