@ Fleur: moeilijk is dat he! Ik heb op mijn werk ook regelmatig zwangeren die er zo achteloos mee omgaan! Ik kan me er zo aan ergeren! Maar je moet toch professioneel blijven naar zo iemand toe... Vrouwen die dan willens en wetens in malariagebied gaan zitten terwijl ze zwanger zijn. Dan denk ik echt, waarom??? Weet je wel niet hoe kostbaar een zwangerschap is, dan ga je toch geen risico lopen voor een vakantie!! @ Dreamer: idd, zit je nog boven je lijn? Bloed is niet zo leuk heeft het inmiddels doorgezet? Je hoor ook regelmatig dat mensen wat bloed verliezen rond de NOD wat dan niet doorzet... maja als je temp echt gaat stijgen iig duidelijkheid... Idd... ik kan er niks meer aan doen, dus mag niet panieken om een eventueel ei... Pff... loslaten gaat niet geheel vanzelf, haha! Mijn temp zal het leren! En als het wel een ei is mag ik me gelukkig prijzen met zo'n prachtige cyclus deze keer! Dan heb ik toch 2 keer een kans in een tijdsbestek waarin ik er normaal maar 1 heb!
Precies, bekijk het maar van de positieve kant. En sommige mensen zullen we nooit begrijpen. Zo heb ik ook een client die bleef blowen en roken.
Juist... die zou je toch aan dr haren over je bureau willen trekken? Of zit jij niet achter een bureau? Of zwanger zijn, en dan boos worden dat ik ze niet wil vaccineren, haha, alsof het mijn schuld is dat ze zwanger zijn geworden voor ze op vakantie gingen!
Ja mijn tempratuur zit nog wel steeds boven de lijn. Nee het heeft nog niet doorgezet, eigenlijk alleen vanavond tijdens het douchen nog wat bloederig slijm gezien. Ik moet het ook maar ff 'loslaten'. Kan er nu ook niks meer aan veranderen! Ow dat lijkt me idd frustrerend dat je geconfronteerd wordt met mensen die totaal niet goed nadenken over een zwangerschap en die er de waarde niet van in kunnen schatten. Wat doen jullie eigen voor werk? Zo te lezen zitten jullie dus beiden in de zorg. Ik werk als secretaresse, dus heb eigenlijk niks te maken met zwangeren.
Ik ben reizigersverpleegkundige (dus geef voorlichting en vaccinaties aan reizigers, en dat zijn zeer regelmatig zwangeren!) Hier is mijn temp ietsje omhoog, dus als dit aanhoud kan het zijn dat inderdaad mijn ei al is geweest... Maar ik geloof inderdaad dat ons motto hier maar moet worden: 'loslaten! Niets meer aan te doen!' Zo ook voor jou dreamer, spannend meis! Maar er zit inderdaad niks anders op dan afwachten, proberen je dagen een beetje door te komen en wat leuks te doen, zodt de tijd wat sneller gaat!
Loslaten en wachten.. dat zijn de sleutelwoorden. Ben benieuwd hoe lang het zal duren bij ons! Ik werk in de maatschappelijke dienstverlening als ambulant woonbegeleider en bezoek mensen in de thuissituatie met psychische en psychiatrische stoornissen in combinatie met diverse problemen als, verslaving, dagbesteding, schulden, woonvaardigheden etc.
Hee, mijn man is ook ambulant woonbegeleider (voor de helft van zijn contract hoor, de andere helft staat hij op een woongroep)
Grappig. Bij welke organisatie? Ik bij het Leger des Heils en nee, ik loop niet in van die pakjes haha.
Hee wat leuk om te weten wat jullie doen! Ongemerkt heb je toch een beeld bij iemand... en nee ik had niet verwacht dat jullie in de zoiets zouden doen... Wat ik wel had verwacht weet ik eigenlijk ok niet..
Man werkt bij Profila (niet zo bekend waarschijnlijk, is een christelijke organisatie). Haha, dreamer, wat doe jij voor werk dan?
Temp is weer lager, eitje dus nog niet geweest! Lag ook niet in de lijn der verwachtingen, maar je weet nooit!
Beter dan heb je tenminste nog kans. Ik ben secretaresse van het management, ben dus heel de dag druk met plannen, afspraken maken, problemen oplossen etc.
Hihi ok, heel wat anders dus! Inderdaad beter dat hij nog niet geweest is met man die weg is... Maar aan de andere kant wel jammer, want ik wil gewoon zo graag een keer een kortere cyclus! En ik had dacht ik vruchtbaar slijm, en veel buikpijntjes, maar dat betekent dan blijkbaar weer niks... Pfff... Hoop echt ZO dat ik wel gewoon een eisprong heb.... maja, mijn temp zal het uitwijzen. Vandaag op het spreekuur iemand die al 4 jaar bezig was. Dan zakt de moed bij mij echt even in de schoenen...het zal je maar gebeuren...
Nou zeg dat! Ik moet vandaag nog, en dan nog 3 weken! Maarja... Man komt vandaag weer thuis... je wil niet weten hoe blij ik ben. Kan wel janken, haha!