Onregelmatige cyclus - huisarts nu echo van buik laten maken...

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Dreamer08, 3 jan 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Fleur84

Fleur84 Fanatiek lid

27 mrt 2011
    1.545
    66
    48
    Vrouw
    Gelderland
    Ligt denk ik ook aan je temperatuur de komende dagen. In mijn megacyclus van nu heb ik een poos terug 3 x een rood kruis gehad bij FF en uiteindelijk heb ik dus nooit een eisprong gehad. Het kruis kan dus verdwijnen als je temp op een gegeven moment weer lager is/blijft.

2. Zussie

Zussie VIP lid

10 mrt 2011
    5.963
    2
    0
    Verpleegkundige
    Hmm... lekker hoopgevend dus :(

Bij jou al een bloeding gekomen?
    Hoe gaat het nu verder als je geen bloeding krijgt?

Ik kijk het nog even aan, en ga anders terug naar de HA.
    Want dan heb ik dus nog geen eisprong gehad, maar wel tussentijds bloedverlies en dat is geloof ik wel iets om te laten onderzoeken...

3. Fleur84

Fleur84 Fanatiek lid

27 mrt 2011
    1.545
    66
    48
    Vrouw
    Gelderland
    Misschien dat je weer een cyclus hebt als de vorige keren?
    Ik ben nog niet ongesteld.... schiet weer lekker op, vandaag dag 89 maar liefst :(

4. Zussie

Zussie VIP lid

10 mrt 2011
    5.963
    2
    0
    Verpleegkundige
    Ohw meis... super balen :(
    Je voelt je zo machteloos! Ik zou echt willen dat ik iets voor je kon doen! Wanneer mag je terugkomen bij de gyn?
    Hoe kijkt je vriend tegen dit alles aan?

Vergeleken met jou mag ik echt nog niet klagen.
    Mijn gemiddelde cyclusduur is volgens FF 48 dagen, dus dat zou een ei op dag 34 ofzo betekenen, dus dan moet hij gewoon nog komen.
    Maar ik werd zo blij om dat kruis op dag 20 :) ik had gewoon even hoop op een normale cyclus, maar waarschijnlijk helaas...
    Maar zitten ook voordelen aan als mijn ei nog moet komen, want dan kunnen we nog klussen!

5. Fleur84

Fleur84 Fanatiek lid

27 mrt 2011
    1.545
    66
    48
    Vrouw
    Gelderland
    Ja precies, dan heb je wel nog een kans!
    Ik zou terug komen bij de gyn op dag 13,14 of 15 van mijn nieuwe cyclus. In principe moet ik nu ook elk moment ongesteld worden, ik heb die troep toch niet voor niets geslikt.. zou je denken..

6. Fleur84

Fleur84 Fanatiek lid

27 mrt 2011
    1.545
    66
    48
    Vrouw
    Gelderland
    En mijn man, ja die kan ook niet veel natuurlijk. Hij baalt ook wel dat mijn cyclus zo is, we hebben veel minder kans dan een ander op deze manier. Maar ja, hij relativeert vaak, waarschijnlijk ook om niet in mijn geklaag mee te gaan, omdat het anders helemaal hopeloos wordt met ons twee.

7. Zussie

Zussie VIP lid

10 mrt 2011
    5.963
    2
    0
    Verpleegkundige
    Hmm, hoop echt dat je ongi heel snel komt.
    Heeft hij er niks over gezegd als het niet zou komen?

Ik ken dat wel, mijn man relativeert ook vaak. Soms vind ik het fijn, maar soms zou ik het ook fijn vinden als hij wat meer liet merken dat hij het ook vervelend vind en er ook mee bezig is. maarja, hij is verder wel heel lief enzo.

Ik heb nu trouwens weer wat bloedverlies.... (en ongikrampen) Na gisteravond denk ik dus dat het door het klussen komt!
    Maar dan heb ik het niet altijd na het klussen!
    Kijk het wel even aan.... als het vaker gebeurt toch maar keer om een uitstrijkje vragen ofzo....

8. Fleur84

Fleur84 Fanatiek lid

27 mrt 2011
    1.545
    66
    48
    Vrouw
    Gelderland
    Ow dat is wel een beetje gek. Dan inderdaad maar even langs de ha!

Pff, ik voel me echt ff ellendig deze ochtend. Vandaag dag 90... en opeens komt er soms zo'n gevoel naar boven dat het misschien wel nooit gaat lukken zo. Hoe lang zal het nog duren? Waarom nou zo lang wachten? Gaat het nog wel beter worden? Getverderrie, ik wil het zo graag. Alles in ons leven loopt en is zo stabiel, dit was/is echt waar we aan toe zijn. Het voelt zo oneerlijk.
    En dan lees ik over mensen die opeens een cyclus hebben van 3 dagen langer dan normaal en denk ik 'pff, wat maak je je druk' Of ik lees dat iemand zoiets zegt als 'we gaan nu beginnen, want we willen een kindje in het voorjaar' GGRRRR.. sorry hoor, ik ben even aan het zeiken, maar zie de dingen even niet zo helder meer geloof ik.

9. Zussie

Zussie VIP lid

10 mrt 2011
    5.963
    2
    0
    Verpleegkundige
    Snap je helmaal meis!
    Ik heb vorige week een huilbui gehad van een uur, om dezelfde reden wat jij nu zegt. Voelde me ZO ellendig!
    Je wilt het zo graag, hebt het altijd al gewild, alles is er klaar voor en je leeft gezond, en dan dit! Onbegrijpelijk! Waarom?
    Je wilt zo graag iets doen zodat het sneller gaat, maar je doet alles al wat je kunt!
    Ik wilde altijd wel 4 kinderen ofzo, maar ben nu al zo blij als ik er gewoon eentje mag krijgen! Misschien zou ik over 4 wel 20 jaar doen!

Maar weet je meis... het duurt misschien langer dan gehoopt, maar het uiteindelijke percetage stellen dat echt geen kindje krijgt is maar heel klein hoor! Er zijn nog zoveel behandelingen mogelijk waar je nog niet aan begonnen bent. Echt, jij wordt op een dag ook mama! Maar het is zo moeilijk om je er bij neer te leggen dat het niet vanzelf gaat en het langer gaat duren dan je zou willen!

Ik hoop heel erg dat je ongi nu snel komt, en dat clomid nu wel wat voor je gaat doen. Hou vol meis! Zorg goed voor jezelf!

Hier heeft FF het kruis weer weg gehaald. Dus nog geen ei gehad... weer geen kortere cyclus deze keer :( maarja, als ik maar gewoon een ei heb vind ik het allemaal wel best....
    Uitgaande van mijn langste cyclus moet hij tussen nu en volgende week zondag wel komen...

10. Fleur84

Fleur84 Fanatiek lid

27 mrt 2011
    1.545
    66
    48
    Vrouw
    Gelderland
    Lief dat je dat zegt, dat is ook wel zo. Uiteindelijk zal het ons vast wel lukken. 'Gelukkig' ben ik niet de enige en is het ook weer niet zo abnormaal.. het blijft frustrerend tot we bewijs hebben!

Maar goed, jouw kruis is dus weg? Dus toch een lange cyclus *zucht* maar positief bekeken wel kans op klussen en een ei. Ik las gisteren een verhaal van iemand die is zwanger geworden met een cycluslengte van 103 dagen! Dus er is nog hoop.

11. Zussie

Zussie VIP lid

10 mrt 2011
    5.963
    2
    0
    Verpleegkundige
    Precies, we moeten hoop houden!
    Maar de angst dat je misschien onvruchtbaar bent is er gewoon!

En dat mijn kruis weg is is niet vreemd, het ligt in de lijn der verwachtingen met mijn vorige cyclussen.
    Ik hoop alleen niet dat ik nu over de 50 dagen heen ga, maar tot nu toe wordt mijn cyclus elke ronde bijna een week langer :(

12. Fleur84

Fleur84 Fanatiek lid

27 mrt 2011
    1.545
    66
    48
    Vrouw
    Gelderland
    Laten we maar hopen van niet meis!

13. Zussie

Zussie VIP lid

10 mrt 2011
    5.963
    2
    0
    Verpleegkundige
    Kruis is weer terug.... alleen de lijn ligt nu een halve graad lager? Snap er niks van....

14. Fleur84

Fleur84 Fanatiek lid

27 mrt 2011
    1.545
    66
    48
    Vrouw
    Gelderland
    Huh? Ik heb hem even bekeken. Ik denk dat je gemiddelde temperatuur ietsje lager is geworden, waardoor hij is verschoven, maar dat je temp nog wel hoog genoeg is geweest om er weer een kruis neer te zetten. Pff, dat temperatuurgedoe is echt ingewikkelder dan je denkt. Het maakt je eigenlijk alsnog onzeker. Dat past niet echt in ons nieuwe motto: loslaten. Maarja, je wilt toch ook weer een zekere houvast.

Even afwachten wat ie gaat doen? En af en toe een beetje klussen en dan op goed geluk..

15. Zussie

Zussie VIP lid

10 mrt 2011
    5.963
    2
    0
    Verpleegkundige
    Haha ja, thanks voor het meekijken!
    Gemiddelde temp is idd iets lager geworden.

Vanmorgen was temp nog lager.... dus misschien heeft FF gelijk, heb ik een LF van rond de 10 dagen en komt mijn ongi er nu aan...
    Of misschien is het een teken dat mijn ei gaat springen.
    We gaan het zien!

Idd... loslaten, loslaten, loslaten!
    We merken het vanzelf!

Hoe is het bij jou? Nog steeds geen bloeding?

16. Fleur84

Fleur84 Fanatiek lid

27 mrt 2011
    1.545
    66
    48
    Vrouw
    Gelderland
    Afwachten, afwachten, afwachten we doen niets anders!
    Nee, hier nog steeds geen ongi.

17. Zussie

Zussie VIP lid

10 mrt 2011
    5.963
    2
    0
    Verpleegkundige
    :( that sucks.....
    Hoe lang kon het duren voor ongi?

Is een zwangerschap wel uitgesloten? Want je hoort wel eens dat er geen bloeding komt en dat ze dan zwanger blijken te zijn....

18. Fleur84

Fleur84 Fanatiek lid

27 mrt 2011
    1.545
    66
    48
    Vrouw
    Gelderland
    Hmm, voor het laatst in mijn vakantie getest. Maar zou de gyn dat dan niet gezien hebben? Op de inwendige echo?

Na provera moet je tussen dag 3 en 7 ongi worden, maar ik kom op internet ook wel verhalen tegen dat iemand het werd na 15 dagen. Ik wacht het deze week af en anders bel ik met het ziekenhuis.

19. Zussie

Zussie VIP lid

10 mrt 2011
    5.963
    2
    0
    Verpleegkundige
    Ik weet niet of de gyn dat niet ziet... maar als je een beetje kijkt op het forum staan er meerdere van zulke verhalen...
    Wil je geen valse hoop geven hoor, de kans is vast ieniemienie, maar wel handig om even zeker te weten.

Ik las idd ook iemand die pas na 3 weken ongi werd.
    Op hoeveel dagen na de laatste zit je nu?

20. Fleur84

Fleur84 Fanatiek lid

27 mrt 2011
    1.545
    66
    48
    Vrouw
    Gelderland
    Ik zit nu op dag 9.

Deel Deze Pagina