Oh ok.... dus nog niet super lang... Nog even afwachten dan maar.... Hier bloed gespot... Kan 3 kanten op... of het zet door (ongi, cyclus van 29 dagen!!!!) of het is een ei.... of het is weer van het klussen van gisteren.... Maar dat is volgens mij niet goed als ik elke keer ga bloeden na het klussen...
Ben naar de HA geweest, heb iig een ontsteking van mijn baarmoedermond, daar een kuurtje voor gekregen. Uitslag van het uitstrijkje krijg ik over 2 weken, het zag er wat onrustig uit allemaal dus hoop dat het niks geks is! Zou een ontsteking ook invloed hebben op je eisprong? Of ervoor kunnen zorgen dat je er geen hebt?
Ik weet niet of dat wel met elkaar in verband staat. Onrustig is misschien meer de ontsteking. Misschien dat het daar geirriteerd of rood is? Goed zeg dat je bij de ha geweest bent!!! Niet uitstellen, maar doen En nu maar (weeeeer) afwachten. Hier nog geen ongi.
Ja ben echt trots op mezelf dat ik gegaan ben, zag er erg tegenop! Maar dit was niet iets wat vanzelf over was gegaan, en wat het zwanger worden ook niet makkelijker maakt. Hoop voor deze ronde heb ik wel opgegeven. Vandaag tempstijging, dus eitje is geweest denk ik! Ben ik heeeeel blij mee, dan heb ik dus iig gewoon een eisprong, nu nog hoog blijven die temp, want het kan ook nog een eenmalige uitschieter geweest zijn natuurlijk. Maar als ei is geweest kan ik het klussen nu even loslaten en alles daar beneden even de rust geven om te herstellen, haha. Volgende ronde zien we wel weer verder... Balen bij jou nog steeds geen ongi Echt gewoon niet leuk...
Al dat geklus ook haha Ik had zojuis aardig wat bruin bloed, dus wie weet kan ik vandaag of morgen melden dat ik ongesteld geworden ben.
*breekt in* Hey zussie Ik volg je af en toe een beetje. Wat vervelend voor je meis. Ik hoop dat je snel een uitslag krijgt die je gerust stelt en dat je met dit kleine duwtje in de rug straks een mooie positieve test krijgt! Het liedje van Bryan Adams geeft het gevoel in ieder geval helemaal juist weer. Liefs *breekt weer uit*
Haha, dat is lief Lizzy! Ik hoop ook op een goede uitslag! Het liedje van Bryan Adams kwam ineens op de radio toen ik het even niet meer zag zitten, zo mooi! Al bloed Fleur?
Het liedje van Bryan Adams kwam voorbij op de avond dat ik mijn lief voor het eerst weer zag na onze ontmoeting. En direct wist ik dat dit de man was waar ik op had gewacht
Het is ook een prachtig liedje! Ik ben toch al zo emo de laatste tijd als ik het ga luisteren komen gegarandeerd de traantjes, hihi!
Ja, de vlag mag uit hoor! Gisteravond was het bruin en later wat rood, dus ik reken toch maar mijn cyclus vanaf gisteren. Ik moet vanaf morgen aan de clomid. Vandaag via internet een afspraak gepland bij de gynaecoloog, maar dat moet op dag 13,14 of 15 en die man kan alleen op dag 16. Dus nu twijfel ik weer of het wel goed is en of ik niet naar een ander moet. In het gekste geval loop ik net mijn ei mis? Al kan ik me niet voorstellen dat het nu opeens sneller zal gaan.
Jeej fijn meis! En nu maar hopen op een snel ei met clomid! Misschien maar even bellen als die gyn niet kan op de juiste dag? Dan moet je idd misschien bij een ander? Hier is temp weer naar beneden.... toch geen ei dan? Pfff vermoeiend hoor!
Euhm, misschien toch niet dan? Vaag joh! Als jij ook zo onregelmatig blijft ga je ook weer na de huisarts of een gyn? Ik heb de afspraak verzet naar een dag eerder bij een andere gynaecoloog. De ass. zei dat het 'natuurlijk niet voor niets is dat de gyn zei kom op dag 13,14 of 15' Pfff, chagrijn!
Ja... ik wacht eerst even de uitslag van het uitstrijkje af.... want dat kan natuurlijk verklaren waarom ik onregelmatig ben, en als er iets niet goed is moet ik toch naar de gyn... Maar als alles goed is wil ik ook wel een verwijzing vragen, word hier ook niet gelukkig van... Ze zal dr dag wel niet hebben die assistente... is voor jou toch ook nieuw allemaal, weet jij veel! Naja, nu iig een afspraak op de goede dag, ben benieuwd hoor! Hoop ZO voor je dat het nu snel mag lukken!
Ja, ben erg benieuwd hoe het nu zal gaan eigenlijk! Ben vandaag aan mijn dubbele dosis clomid begonnen. Wanneer kreeg je de uitslag ook alweer?
Dinsdag de 16e... pfff nog anderhalve week. Mijn paasei is inmiddels uitgewerkt Maar ik weet niet zo goed of ik alweer durf te klussen.... ben bang dat ik iets irriteer wat ik beter rust kan geven... Maar aan de andere kant, de HA heeft er niks over gezegd dat het kwaad kon...
Ik voel niks Heb een beetje menstruatie-achtige buikpijn, maar dat heb ik bijna mijn hele cyclus dus dat zal me er niet van weerhouden. Maar heb natuurlijk elke keer bloedverlies gehad na het klussen, dus daar ben ik nu een beetje bang voor...
Tja, in principe niet forceren. En of het weer zal gaan bloeden, daar kom je uiteindelijk maar op een manier achter