Onregelmatige cyclus - huisarts nu echo van buik laten maken...

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Dreamer08, 3 jan 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Dreamer08

Dreamer08 Fanatiek lid

24 mrt 2010
    1.786
    0
    0
    Heee meiden!

Daar ben ik weer! De tassen heb ik nog niet uitgepakt, maar kwas zo benieuwd naar jullie ervaringen! Heb even heerlijk bijgelezen...

Zussie wat balen van die ontsteking, ook dat er nog bij... Moed blijven houden hoor! Ooit komt het vast goed! Wel heel dapper dat je direct naar de ha bent gegaan. Het zou echt iets voor mij zijn om dat uit te stellen...

Fleur, wat een gedoe dat het zolang duurde voordat je ongi werd. Weer een boel onzekerheden erbij! Hoop echt voor je dat die Clomid aanslaat. Nu eerst de afspraak met de gyn maar afwachten!

Ik heb al het gedoe de laatste 2 weken op een laag pitje gezet, eigenlijk wilde ik tempraturen maar dat is er regelmatig bij ingeschoten... Eigenlijk best balen!
    Denk dat ik de tempraturen die ik heb toch maar invul op FF en dan zie ik wel of ik er nog iets meekan. Wil eigenlijk ook nog wel weer met ovutesten beginnen. Ronde 1 met ovutesten eisprong dag 25, ronde 2, dag 24...
    Vandaag zit ik op dag 20...

Kga toch maar s een begin maken met uitpakken!

Groetjes

2. Zussie

Zussie VIP lid

10 mrt 2011
    5.963
    2
    0
    Verpleegkundige
    Hee Dreamer!
    Welkom terug meis!
    Leuke vakantie gehad??

Dapper he dat ik geweest ben? :) maar aangezien de klachten ook kunnen wijzen op iets kwaadaardigs heb ik mezelf streng toegesproken en ben ik meteen gegaan!
    We zien wel hoe het loopt!

En idd, lekker toch dat je het even hebt kunnen loslaten. Idd wat je hebt gewoon invullen, dan zie je wel wat FF ermee doet.
    Ovutestjes maakten het voor mij niet duidelijker, maar als het bij jou duidelijkheid geeft, waarom niet?
    Mijn tempkaartje slaat echt nergens op :p heb geen idee of ik nou een eisprong heb of niet...

3. Dreamer08

Dreamer08 Fanatiek lid

24 mrt 2010
    1.786
    0
    0
    Hoihoi,

Ja hoor de vakantie was echt wel leuk, er waren zoals verwacht ook de mindere/lastige momenten maar gelukkig hadden die niet de overhand.

Ja ik vind het goed van je, soms is dat gewoon ff nodig hé jezelf streng toespreken. Aan het uitstellen heb je helemaal niks!

4. Zussie

Zussie VIP lid

10 mrt 2011
    5.963
    2
    0
    Verpleegkundige
    Nee klopt! Zou mezelf voor mijn kop slaan als ik iets steeds uit zit te stellen en daardoor blijvende schade heb....

Hoe is het verder met je?
    Het wordt tijd dat de 1e van ons drietjes zwanger wordt... Ik vind dat we wel even een positief verhaal kunnen gebruiken. Wie biedt zich aan?

5. Fleur84

Fleur84 Fanatiek lid

27 mrt 2011
    1.545
    66
    48
    Vrouw
    Gelderland
    Dreamer, welkom terug!! Fijn dat je het leuk hebt gehad. Ik was al nieuwsgierig hoe het zou gaan met de moeilijke/confronterende momenten. Ik zou ook gewoon de temp invullen en kijken hoe het loopt. Als je weer een lange cyclus hebt, zullen die eerste 20 dagen niet veel bijzonders geweest zijn denk ik en gaat het er meer om dat het nu in de gaten gehouden wordt met de ovu-testjes.

Zussie, je hebt gelijk. Wie van ons gaat zich melden?
    Ik ben wel benieuwd hoor wie de eerste zal zijn.

6. Dreamer08

Dreamer08 Fanatiek lid

24 mrt 2010
    1.786
    0
    0
    We gaan gewoon allemaal keihard ons best doen om de eerste te zijn! :) Kga idd maar s ff mn temp invullen op internet, gister was mijn ovutest iets lichter dan de controlestreep, dat had ik de vorige keer een dag voor en een dag na mijn eisprong ook.
    Ben benieuwd wat die test vandaag doet... Mijn temp was vanmorgen ook wel aan de hoge kant (37.0) Als dat waar is heb ik een vrij normale cyclus.... I hope so...

7. Fleur84

Fleur84 Fanatiek lid

27 mrt 2011
    1.545
    66
    48
    Vrouw
    Gelderland
    Het is te hopen!

8. Zussie

Zussie VIP lid

10 mrt 2011
    5.963
    2
    0
    Verpleegkundige
    Ik hoop ook met je mee!

Hier nog steeds geen ei aan mijn temp te zien... dag 38 nu!

9. Fleur84

Fleur84 Fanatiek lid

27 mrt 2011
    1.545
    66
    48
    Vrouw
    Gelderland
    Dat lijkt niet op een normale(re) cyclus..

10. Dreamer08

Dreamer08 Fanatiek lid

24 mrt 2010
    1.786
    0
    0
    Gister was de ovutest iets lichter dan zondag, vandaag nog ietsje lichter (bijna geen streepje meer te zien).
    Zou ik mijn eisprong dan toch al gehad hebben? Dat is dan wel vroeg... (vandaag dag 23) als dat wel zo is zou ik hem waarschijnlijk zaterdag al gehad moeten hebben, dat was dan dag 20. Help, ik weet het allemaal niet meer!
    Vandaag ok weer een lagere tempratuur 36.5

Voor jou ook balen Zussie, dat gaat dus weer een lange ronde worden... Zucht... Arme jij!

11. Zussie

Zussie VIP lid

10 mrt 2011
    5.963
    2
    0
    Verpleegkundige
    Lekker onduidelijk weer he dreamer?
    Als je testjes dat aangeven zou je temp toch ook moeten stijgen?

Deze ronde wordt ws weer langer dan de vorige ja...
    En ik heb de laatste dagen zo'n pijn aan de rechter kant van mijn buik, een beetje rond dat uitstekende bot van mijn bekken.
    Moet dinsdag toch de HA bellen dus als ik het tot dan uit kan houden vraag ik het wel meteen. Zit me weer af te vragen, wat is dit nu weer?

12. Dreamer08

Dreamer08 Fanatiek lid

24 mrt 2010
    1.786
    0
    0
    Ik heb vrijdag en zaterdag ivm de vakantie nog geen ovutest gedaan, misschien was toen mijn peik..? Maarjah, die temp stijgt idd niet.... vanaaf nog maar ff klussen. Vandaag helemaal vergeten om een testje te doen.... En aangezien t nu al tien uur is heb ik dr nu ook geen zin meer in, laat maar zitten hoor...
    Onze neem afstand methode! :)

Oww vreemd dat je daar pijn hebt? Ik heb vandaag veel steken gehad in mn rechterzij net boven dat bot. Ik hoop voor je dat je het nog ff vol kunt houden, anders toch maar ff bellen.

13. Dreamer08

Dreamer08 Fanatiek lid

24 mrt 2010
    1.786
    0
    0
    Op FF ontbreekt de tempratuur van 4, 5 en 6 augustus,
    Als ik bij 6 augustus een temp invul van 37,0 (had ik 8 aug. ook) heb ik opeens een stippelkruis bij 3 aug. Dat is dag 17! Lekker ingewikkeld hé, maar hier geloof ik dus ook niet in.

Weten jullie hoelang je een eisprong kunt zien op je ovutest? Hoeveel dagen het kan duren voordat er geen streepje meer te zien is?

Ik denk dat ik deze ronde alles maar los moet laten en moet denken, we hebben vakantie en ook hiervan. Niet meer moeilijk denken maar zodra ik ongesteld ben geweest pakken we het weer op..... Mmm... klinkt makkelijk, nu de praktijk nog!

14. Zussie

Zussie VIP lid

10 mrt 2011
    5.963
    2
    0
    Verpleegkundige
    Hee meis!
    Ik weet niet, volgens mij kan het wel een paar dagen zichtbaar zijn, maar springt je ei 24-48 uur na het BEGIN van je LH-piek, dus na je eerste test. Maar das ook weer geen harde regel volgens mij.
    Die dingen werken bij mij voor geen meter dus heb er geen verstand van.

Er zit weer een stijgende lijn in mijn temp! Ik had zo'n sterk gevoel voor een ei op CD30! Misschien klopt het dan toch nog (en is mijn tempkaartje gewoon ook vreemd, net als mijn hele cyclus :p). Nu moetie nog verder stijgen en hoog blijven!

Pijn zit er nog steeds, en met pijn rechts onderin ben ik natuurlijk weer bang voor mijn blindedarm ;) maar de pijn zit nu ook links, haha! Dus ben iig in evenwicht (al is het rechts wel meer).
    Ach ja, we zien wel weer!

15. Dreamer08

Dreamer08 Fanatiek lid

24 mrt 2010
    1.786
    0
    0
    Ow meis, wat een gedoe toch allemaal hé. Idd na dag 30 is er toch wel een stijging te zien op je kaartje. Dus ja wie weet hé?!
    Die pijn in je zij maakt je gewoon nog weer extra onzeker hé? Moest je nou de 16e voor je uitslag? Dat schiet ook al op!

16. Zussie

Zussie VIP lid

10 mrt 2011
    5.963
    2
    0
    Verpleegkundige
    Jep volgende week dinsdag de uitslag, maar ben er al wat rustiger over. De kans dat het BHK is gewoon zooooo klein!
    Bovendien zijn de klachten van bloedverlies trouwens verdwenen na die paasei-kuur, dus das ook een goed teken!
    Maar misschien heeft die kuur wel invloed gehad op mijn temp? Heb dat net die week na CD30 gedaan namelijk!
    Hoop zo dat morgen mijn temp niet weer laag is :(

17. Dreamer08

Dreamer08 Fanatiek lid

24 mrt 2010
    1.786
    0
    0
    Fijn joh dat je er wat rustiger onder bent geworden! Dat je klachten weg zijn, is natuurlijk al een positief punt!
    Mmm... niet te hopen dat die kuur invloed heeft gehad op je temp. We blijven duimen voor een hoge temp morgen.
    Ik ga zo nog ff weer een ovutestje doen, is die weer wit dan stop ik ermee voor deze maand.

18. Fleur84

Fleur84 Fanatiek lid

27 mrt 2011
    1.545
    66
    48
    Vrouw
    Gelderland
    Pfff, het begint me te duizelen met al jullie onzekerheden over wel of geen ei, wel of geen temp, misschien nu of misschien toen. Niet verkeerd bedoeld hoor! Maar lijkt me erg frusterend voor jullie. Stomme cyclus ook :x

19. Zussie

Zussie VIP lid

10 mrt 2011
    5.963
    2
    0
    Verpleegkundige
    Ehm.... moet heel eerlijk zeggen dat het wel mee valt met de frustratie!
    Ik denk er natuurlijk wel over na, maar vul ook iedere ochtend mijn temp in dus dan zie ik toch dat kaartje enzo, en dan als hij omhoog gaat denk ik 'zou het?'. Krijg dan toch een beetje hoop, het is toch een soort van spannend!
    Maar het is niet zo dat ik er constant mee bezig ben of me er onrustig over voel. Heb er wel vrede mee dat het gewoon gaat zoals het gaat...

20. Fleur84

Fleur84 Fanatiek lid

27 mrt 2011
    1.545
    66
    48
    Vrouw
    Gelderland
    Nou gelukkig maar toch. Iedere dag wil je toch graag weten welke kant het op gaat. Ben benieuwd!

Deel Deze Pagina