Onregelmatige cyclus - huisarts nu echo van buik laten maken...

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Dreamer08, 3 jan 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Zussie

Zussie VIP lid

10 mrt 2011
    5.963
    2
    0
    Verpleegkundige
    Zo is dat...
    Hoe is het met jou en de Clomid?

2. Dreamer08

Dreamer08 Fanatiek lid

24 mrt 2010
    1.786
    0
    0
    Idd, ik ben er ok niet echt gefrustreerd over.... Het lijkt zelfs te 'wennen' al die onzekerheden. Maar soms heb ik er ook wel ff goed de balen van!
    Gister weer een witte ovutest gehad, daar stop ik dus nu mee. Vanmorgen weer een temp van 37. Kzal nog eens kijken of ik hem hier kan plaatsen.

3. Veroontje81

19 mrt 2011
    77
    0
    0
    Huismoeder
    Rijnsburg
    Hoi meiden,

Mijn man en ik moeten a.s woensdag terug naar de Gynacoloog voor de bloeduitslagen en de uitslag van de zaadjes.
    Nou ga ik dus mijn cyclussen met mijn Gynacoloog bespreken want daar zit heel veel schommelingen in dit zijn mijn cyclussen misschien dat iemand een tip voor mij heeft wat ik eventueel kan overleggen met de Gynacoloog :

34,29,20,36,25,29,30,20

4. Zussie

Zussie VIP lid

10 mrt 2011
    5.963
    2
    0
    Verpleegkundige
    @ dreamer: kun je ook niet echt kaas van maken he dat kaartje? Idd is je temp nu iets hoger, maar je hebt dan weer 2 keer een dip? Denk je zelf dat je ei geweest is?

@ Veroontje: ik kan je niet echt een tip geven meis, denk dat wij allemaal ook van die onduidelijkheden hebben. Ik zou je lijstje gewoon meenemen naar de gyn, en evt je tempkaartje als je al eens getemperatuurd hebt. Maar de gyn is tenslotte de expert, en die zal je wel vragen wat hij moet weten! Succes!

5. Fleur84

Fleur84 Fanatiek lid

27 mrt 2011
    1.545
    66
    48
    Vrouw
    Gelderland
    @ Zussie, Clomid is nu achter de rug. Het wachten is nu op a.s. woensdag bij de gynaecoloog.
    @ Dreamer, vaag kaartje nog. Hoe lang was je cyclus ook alweer de laatste keer. Ergens in de 50 toch?
    @Veroontje, eens met Zussie. Neem je lijstjes mee en wacht af wat hij/zij zegt. Misschien dat hij adviseert om te tempen en ovulatietesten te gebruiken, als je dat nog niet doet.

6. Dreamer08

Dreamer08 Fanatiek lid

24 mrt 2010
    1.786
    0
    0
    Inderdaad een raar kaartje. Toch zegt iets in mij dat mij ei al geweest is... Vorige cyclus was maar 36 dagen en die ervoor 41.

Weten jullie wat ik vanmiddag heb gedaan? Een heel klein lief pluchen olifantje gekocht... Ik wilde nooit iets kopen voordat ik zwanger was, maar deze kon ik niet laten staan. Hebben jullie al wel eens iets gekocht? Ik had eigenlijk nooit van mezelf verwacht dat ik dit zou doen.... Voordat ik het goed in de gaten had stond ik buiten mét olifantje!

@ Veroontje, ik sluit me bij de rest aan!

7. Fleur84

Fleur84 Fanatiek lid

27 mrt 2011
    1.545
    66
    48
    Vrouw
    Gelderland
    Had ik toch wat anders in mijn hoofd met jouw cycluslengte.. dit lijkt er al meer op dan toen die 70!
    Ik zie soms ook wel leuke dingen in de winkels liggen die ik allemaal wel zou willen kopen, je hebt zoveel leuks! Ik heb in de beginmaanden een keer 2 rompertjes gekocht, die waren zo schatiig dat ik het niet kon laten. Ik had ze wel een beetje verstopt in mijn kast zodat ik het niet steeds zou zien. Uiteindelijk leek het toch wat langer te duren en toen kwamen mijn broer en schoonzus hier om te vertellen dat zij zwanger was. Ik had al een vermoeden en heb toen bedacht om die 2 rompertjes te geven, dan was ik ze maar kwijt en kon ik mij ook een beetje een houding geven van 'enthousiastme'

Ik weet nog goed dat ik daarna mijn moeder aan de lijn had, die vroeg of het nieuws voor mij erg tegenviel. Ik barste gelijk in tranen uit!

8. Zussie

Zussie VIP lid

10 mrt 2011
    5.963
    2
    0
    Verpleegkundige
    Ach Fleur... ik kan me dat gevoel zo goed voorstellen dat je dan in janken uitbarst!

Ik heb niks gekocht eigenlijk... ja een boekje voor mijn man voor als ik een positieve test heb (Help, ik heb mijn vrouw zwanger gemaakt van Kluun).
    Denk inderdaad dat het te pijnlijk voor me is om zoiets in huis te halen als het lang gaat duren.
    Maar vind dat olifantje wel heel schattig, het is eigenlijk een soort symbool van het verlangen dat je hebt!

Mijn temp is vandaag weer omhoog, en FF zet nu een stippelkruis op dag 39.... kan natuurlijk, maar op de een of andere manier blijf ik eigenwijs zeggen dat mijn ei op dag 30 is geweest. Ik had toen zo'n sterk voorgevoel, heel vreemd!
    Niet dat het heel veel uitmaakt, we hebben door die ontsteking toch niet zo goed geklust de afgelopen periode, dus ik reken maar nergens op.

9. Dreamer08

Dreamer08 Fanatiek lid

24 mrt 2010
    1.786
    0
    0
    Aahh Fleur, ik sluit me bij Zussie aan... ik kan me dat gevoel ook zo goed voorstellen. Toen mijn zus vertelde dat ze weer zwanger was moest ik toen ze weg was ook echt even alleen zijn...
    Kan me voorstellen dat je die rompertjes weg hebt gegeven, op dat moment gaat daar dan de aandacht heen ipv naar jou.

Een symbool van verlangen... mooi verwoord Zussie. Ik heb hem toch maar in de kast gezet.

Dus nu toch een stippelkruis mmm... afwachten maar wanneer je evt. ongesteld word kijken of je dan gelijk had met je ei op dag 30.

10. Zussie

Zussie VIP lid

10 mrt 2011
    5.963
    2
    0
    Verpleegkundige
    haha ja, ik had vast ongelijk hoor...
    Je temp liegt niet lijkt me ;)

dat ik nog nooit iets gekocht heb betekent overigens niet dat ik er nooit over na heb gedacht.
    Heb regelmatig tussen de babykleertjes gestaan op zoek naar het eerste pakje voor ons kindje. Heerlijk, al die zachte stofjes en die schattige kleine shirtjes en broekjes. Maar heb me nog wel in kunnen houden, want heb ik er aan...
    Maar heb tegen mannetje gezegd... zodra ik zwanger ben gaan we samen de stad in, op zoek neet HET eerste pakje, haha!

11. Dreamer08

Dreamer08 Fanatiek lid

24 mrt 2010
    1.786
    0
    0
    Ja ik heb altijd zoiets van, niet te lang naar babykleertjes kijken anders maak je het jezelf veel te moeilijk.
    Dat lijkt me ook zo super leuk om het eerste pakje uit te gaan zoeken!!!

Ik vind toch dat we nu maar eens zwanger moeten worden...

12. Zussie

Zussie VIP lid

10 mrt 2011
    5.963
    2
    0
    Verpleegkundige
    Nou inderdaad....
    Ik heb hier vanavond buikkrampen en licht bloedverlies...
    Vind het niet logisch als ik nu ongi wordt, omdat mijn temp net gestegen is? Volgens FF zit ik 3 DPO dus een ovulatiebloeding of innesteling lijkt me ook niet logisch... en ik kan het ook niet linken aan het klussen. Had de laatste keer na het klussen wel weer wat bloedverlies, maar dat was al weer over....
    Misschien gewoon wat tussentijds bloedverlies zonder reden?
    Hoop dat het morgen weer over is, niet dat ik ineens nu ongi word ofzo...

13. Fleur84

Fleur84 Fanatiek lid

27 mrt 2011
    1.545
    66
    48
    Vrouw
    Gelderland
    Misschien een tussendoortje? Heeft het niets meer met je ontsteking te maken of is die helemaal weg?

Ik heb trouwens ook al een kleurstaaltje een keer meegenomen van de Gamma ofzo. Ik zag een mooie kleur en dacht, die neem ik mee, dat is leuk voor de kinderkamer straks :D Dat zijn wel dingen die toch al een beetje in je hoofd zitten. Ik weet ook wel wat voor meubeltjes ik zou willen en hoe het geboortjekaartje er ongeveer uit moet zien haha.

14. Veroontje81

19 mrt 2011
    77
    0
    0
    Huismoeder
    Rijnsburg
    Hoi Dames,

Mijn man en ik zijn al ruim 1 jaar bezig om zwanger te worden, dit is op heden nog niet gelukt:(
    Maar we hebben een verwijzing gekregen naar de Gynacoloog en zijn hier ook geweest, we hebben allebei bloed laten prikken en het zaad van mijn man is ook ingeleverd en word nagekeken.
    Nou moeten wij a.s woensdag 17 augustus weer terug naar de Gynacoloog voor de uitslagen, echt ik heb van de week toevallig een blik in mijn agenda geworden en zag dat mijn menstruatie al vanaf december heel raar loopt namelijk : 34,29,36,20,29,25,30,20
    Nu was mijn laatste cyclus 20 dagen en ben ik 10 dagen ongesteld geweest, en heb nu 2 dagen dat ik nog bloed heb bij het afvegen.

Nou moeten we woensdag terug naar de Gynacoloog heeft iemand toevallig tips voor mij waarmee ik kan aankloppen bij de Gynacoloog wat misschien zou kunnen helpen om die onregelmatig cyclus een beetje te regelen????????????????????????

15. Fleur84

Fleur84 Fanatiek lid

27 mrt 2011
    1.545
    66
    48
    Vrouw
    Gelderland
    Neem sowieso je lijstje mee met je cyclus. Ik zou je bloeduitslagen afwachten woensdag en hem vragen wat er verder gedaan kan worden. Temp je al? En gebruik je ovulatietesten? Het kan zijn dat hij je zal adviseren hier mee te beginnen, dan krijg je meer zicht op je cyclus en het verloop ervan. Of hij je iets van medicatie zal voorschrijven weet ik niet, je schommelt wel erg, maar zit wel weer binnen de grens van 35 dagen.
    Succes!

16. Veroontje81

19 mrt 2011
    77
    0
    0
    Huismoeder
    Rijnsburg
    Hoi,

Bedankt voor je reactie. Ik was sowieso van plan om mijn lijstje mee te nemen van mijn cyclussen.
    De eerste keer dat wij daar zijn geweest begon mijn man over ovulatietesten en zij was er geen voorstander van en ook het tempen niet.
    Ze heeft ons het advies meegegeven om beide te gaan afvallen en om de dag gemeenschap te hebben.
    Maar ja met zoveel schommelingen weet je het gewoon niet meer.
    Dus we wachten het maar gewoon even af.

17. Zussie

Zussie VIP lid

10 mrt 2011
    5.963
    2
    0
    Verpleegkundige
    Hier temp weer naar beneden, en bruinverlies (ipv bloed zoals gisteren) snap er helemaal nisk van.
    Idd misschien toch de ontsteking, maar krijg dinsdag uitslag of het wel echt een ontsteking is...
    Getver... balen...
    Laat me dan maar gewoon ongi worden, wel een cyclus zonder eisprong dan, maar iig niet zo'n vreselijk lange!

Elke keer als ik hoop heb omdat mijn temp een beetje stijgt bedenkt mijn lichaam weer iets om dat sprankje hoop de grond in te boren. Bah!

18. Fleur84

Fleur84 Fanatiek lid

27 mrt 2011
    1.545
    66
    48
    Vrouw
    Gelderland
    Getver!! Tussentijdse bloeding kan het dan ook zijn *zucht* waarom schiet het nou niet op met ons!

19. Dreamer08

Dreamer08 Fanatiek lid

24 mrt 2010
    1.786
    0
    0
    Jakkes, weer wat nieuws... arme Zussie! *Knuff*

Deel Deze Pagina