Ja naast dat uitstekende heupbot! Zegmaar, te ver opzij/hoog voor mijn eierstokken maar ook niet echt in mijn zij! Vreemd... Maar misschien iets te acrobatisch gedaan tijdens het klussen? Ik vind het altijd wel fijn dat gele, weet ik tenminste waar ik rekening mee moet houden Maar elk lijf is anders he, dat ik geel heb voor ongi betekent niet dat het bij jou ook zo is. Er zijn ook zwangeren met geel!
Neeh ik ben nog niet zwanger, heb 1x een Primolut gehad. Daarna is mijn cyclus eigenlijk steeds iets korter geworden, met soms weer een langere tussendoor....
Hahaha, jah net boven dat bot... Nouwja, ik heb toch de knoop maar doorgehakt ik ga lekker slapen! Lijkt me beter zo vroeg in de week... Tot morgen!
Moguh... Hier weer geen druppel bloed, zelfs geen bruin. Dus ongi is dan nog maar niet officieel begonnen, vandaag CD45! Gezien de krampen verwacht ik hem wel nog steeds zeer spoedig!
Sjonge wat moet ik alweer een hoop bij lezen zeg. Zussie, wat irritant dat je ongi niet gewoon een ongi is.. laat maar komen nu! Ik ben benieuwd naar morgen. Ik heb een andere gyn morgen, die andere werkt kon niet.
Dus het zet toch niet door... wat vreselijk vaag! Een innestelling? Jakkes, dacht je eindelijk weer te weten hoe ver je was blijf je alsnog in de onzekerheden zitten! Arme jij! Nog wat van de menstruatiepoli gehoord? Spannend Fleur, ik ben heel benieuwd hoe het morgen gaat! Een andere gyn is altijd nog weer afwachten. Kun je weer heel je verhaal doen... maar op je strepen blijven staan hé! Hier niks nieuws te melden, heb heel de dag een beetje een vreemd gevoel in mn buik gehad.... zullen misschien wel voortekenen zijn voor een ongi
Heb mijn verwijzing vandaag opgehaald + de uitslag van het uitstrijkje. Ga morgen even bellen voor een afspraak, daar had ik die verwijzingscode voor nodig. Vreemd he dat ongi niet heeft doorgezet? Vandaag was er helemaal niks, zelfs geen bruin. Nu weet ik idd weer niet waar ik zit in mijn cyclus. Maar ik moet me inhouden met testen tot CD 50, want dat was tot nu toe mijn langste cyclus. Maar gezien mijn temp denk ik niet dat er een zwangerschap in zit dan heb je toch echt een ei nodig!
Maar mss heeft je gevoel je toch niet in de steek gelaten met je ei op dag 30... oohhhoohh wat een gedoe! Succes met bellen morgen!
Zal je net zien, net weer wat bloed! Maarja, elke avond een beetje bloed kan ik niet echt ongi noemen.... want na 18 uur telt het niet meer Hopen dat het morgen dan echt heeft doorgezet...
Ik ga het morgen ook ff vragen hoe dat zit met de eerste cyclusdag. En heb vandaag trouwens een ovutestje gedaan, had ze toch nog liggen. Nou, er zal weinig te zien zijn morgen, want het leek nergens naar.
Fleur, succes bij de gyn meid! Balen van die ovutest... maar uiteindelijk zegt een echo toch meer, dus niet opgeven hoor! Ik duim voor je!
Ik heb net een afspraak gemaakt.... M-poli is altijd op dinsdag en donderdag en dan werk ik meestal dus ik kan nu pas 13/9 terecht... Naja is niet anders... Zou wel rond mijn eventuele eisprong zijn, dus kan ze meteen mooi kijken of er een ei zit, haha! Mijn ongi is inmiddels trouwens overtuigend doorgezet. Hehe, weet ik tenminste waar ik aan toe ben!
Eindelijk duidelijkheid!! Werd ook wel tijd zeg. 13-9 pas.. vervelend dat het niet op andere dagen kan. Maar goed, je bekijkt het van de positieve kant. Ik ben ff thuis aan het werk deze ochtend. Ik moet er om 9.30 uur zijn, dus ga gauw weg. Ben wel zenuwachtig opeens.
Hoi meiden, Hier nog iemand die gestoord word van haar cyclussen ... Vandaag moeten wij terug naar de Gynacoloog voor de bloeduitslagen en de uitslag van de zaadjes van mijn man. Ik ben zo zenuwachtig mijn maag draait er gewoon van, hoop zo dat er niks aan de hand is en wij niet de medische molen in hoeven. Mijn cyclussen zijn trouwens vanaf begin dit jaar: 34,29,20,36,25,29,30,20 Dus wil ook gaan bespreken hoe we misschien die cyclus gewoon regelmatig kunnen krijgen want word hier gestoord van en om nou om de dag te gaan klussen dan word het een Gemoet elke maand en dat is ook niet fijn. Ik hou jullie op de hoogte
Ben benieuwd Veroontje! Vervelend he, je voelt je ook zo machteloos! 13/9 duurt idd nog even... ik heb wel op het rooster 1 optie gezien om te ruilen met een collega, dan zou ik evt 6/9 kunnen. Maarja.... die ene week gaat dan ook niet het verschil maken denk ik. Maar kan haar wel even smssen om te vragen of ze dat evt goed zou vinden....
Ja inderdaad vervelend, en je voelt je inderdaad machteloos. En zeker omdat ik al een kind uit een vorige relatie heb en weet dat ik gewoon zwanger kan worden maar het gewoon niet lukt Dus ja we merken het straks wel. Ik schrijf vanmiddag wel mijn verhaal
Nou, het was teleurstellend. Gynaecoloog zag geen eitje klaar liggen.. Nu moet ik 2 a 3 weken wachten en dan weer aan de Provera 10 dagen, weer wachten op een ontrekkingsbloeding en dan weer Clomid, maar dan 150 mg en dan na 2 weken weer terug. Ofterwijl, het schiet niets op en alles bij elkaar is het dan weer 2 maanden voor ik weer bij die man kan zitten.
Hallo Dames, Nou we hebben de uitslag. Zaad van mijn man te traag en ik waarschijnlijk verkleving aan mijn eierstokken. Mijn man moet opnieuw zijn zaad inleveren en als die weer niet goed blijkt te zijn, gaan we over IVF nadenken