Onregelmatige cyclus - huisarts nu echo van buik laten maken...

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Dreamer08, 3 jan 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Zussie

Zussie VIP lid

10 mrt 2011
    5.963
    2
    0
    Verpleegkundige
    Getsie meiden, voor jullie allebei geen leuk bericht!
    Bah, wordt er echt moedeloos van!
    Je hoort wel eens van die getallen voorbij komen. 70% binnen een half jaar zwanger, 90% binnen een jaar. Je hoopt zo dat je bij een van die groepen hoort.
    Jakkes jakkes jakkes!

2. Dreamer08

Dreamer08 Fanatiek lid

24 mrt 2010
    1.786
    0
    0
    Aaahhh arme Fleur, wat balen voor je meid! Ik kon niet eerder op het forum kijken, maar heb vandaag veel aan je gedacht... Er was dus helemaal nog niks te zien... gatsie!!! Waardeloze cyclussen van ons ook. Wist de gyn ook hoe dit kon komen?
    Heb je het ook nog gevraagd van de 1e cyclusdag?

Bij jou heeft het dus doorgezet Zussie, heerlijk je weet tenminste weer waar je staat. Op naar de volgende ronde!

3. Dreamer08

Dreamer08 Fanatiek lid

24 mrt 2010
    1.786
    0
    0
    Owja Zussie, jij hebt nu toch vakantie? Gaan we je nog missen hier (ga je nog weg)

4. Fleur84

Fleur84 Fanatiek lid

27 mrt 2011
    1.545
    66
    48
    Vrouw
    Gelderland
    Ik mocht het bruin en later rood in de avond gewoon rekenen als eerste dag. Verder is er geen verklaring gekomen. Ik denk dat het gewoon aan ligt aan 'iedere vrouw is anders' ?!

5. Zussie

Zussie VIP lid

10 mrt 2011
    5.963
    2
    0
    Verpleegkundige
    Heee meiden!
    Ik heb inderdaad vakantie, maar omdat we net een huis hebben gekocht gaan we niet echt weg. Volgende week 2 nachtjes naar Steenwijk, hotelbon gekregen van mijn ouders om er toch even tussenuit te gaan.
    Ik heb net 2 dagen gevloerd gelegen met migraine, hoop dat het morgen over is...
    Nog iets vreemds, ongi is weer over? Heb dus een paar avondjes en 1 dagje af en toe wat rood/rose gehad, en nu niks meer! Loop elk kwartier naar de wc om te kijken waar het is gebleven.
    Dus nu weet ik niet of ik dit nou als ongi moet zien en ik een nieuwe cyclus ben begonnen, of niet...
    Vreemd he?

6. Dreamer08

Dreamer08 Fanatiek lid

24 mrt 2010
    1.786
    0
    0
    Ow Fleur, je mag dus toch gelijk je eerste bloed/bruin tellen als eerste dag... weten we dat ook weer! Ben je al een beetje over je teleurstelling heen van gister?

Mmm... migraine is minder... Balen zeg! Ik heb dat vaak als ik ongesteld ben/of moet worden. Heb je dat ook wels vaker gehad? En nu dus je ongi weer over, het blijft wel bijzonder hoor...
    Oww dus toch nog ff lekker weg, ben je er nog even tussenuit. Heerlijk! Geniet er maar lekker van. Wanneer ga je precies? Ze geven mooi weer op, dus je treft het!

Owja jullie hadden een huis gekocht hé! Wat voor huis? Wanneer krijg je de sleutel? Moet er nog veel aan gedaan worden?

7. Zussie

Zussie VIP lid

10 mrt 2011
    5.963
    2
    0
    Verpleegkundige
    Ik heb wel vaker, maar bij mij is het stress gerelateerd en niet ongi-gerelateerd.... dus denk dat het nu komt omdat ik me toch wel druk heb gemaakt om dat uitstrijkje enzo... heb het ook vaak in tentamentijd enzo gehad...

Ik weet nu echt niet meer waar ik in mijn cyclus zit.... als ik dit als ongi moet rekenen stelde het echt niks voor! Denk dat ik maar gewoon mijn afspraak bij de gyn ga afwachten, en misschien volgt er in de tussentijd nog een overtuigende ongi...

We hebben een eengezinswoning gekocht, wonen nu in een appartementje van 40m2 dus we gaan er flink op vooruit in grootte, haha! 1 november krijgen we de sleutel, en dan willen we een maand de tijd nemen om te klussen. Vloeren en muren moeten, en de badkamer en toilet beneden. Dus valt mee... en dan 1 december willen we er in zitten!
    We gaan maandag op vakantie! Dus hopen op een beetje mooi weer! Maar het is een welness-hotel dus anders komt het ook wel goed.

8. Dreamer08

Dreamer08 Fanatiek lid

24 mrt 2010
    1.786
    0
    0
    Nee kan me voorstellen dat je er niks meer van snapt...

Oww fijn joh dat je er zo op vooruit gaat. Het klussen in ons huis vond ik ook wel een hele leuke tijd! En daarna lekker genieten van het resultaat!
    Heb je inmiddels al alles uitgezocht? Kun je je daar lekker op gaan richten! Goeie afleider?

9. Zussie

Zussie VIP lid

10 mrt 2011
    5.963
    2
    0
    Verpleegkundige
    Ja idd goede afleider!
    We moeten nog een hoop uitzoeken hoor!
    Houten vloer voor beneden, tegels voor de badkamer!
    Wilden we eigenlijk deze week gaan doen, maar de afgelopen 2 dagen is er dus niet echt iets van gekomen. Hopelijk morgen nog ergens heen!

10. Fleur84

Fleur84 Fanatiek lid

27 mrt 2011
    1.545
    66
    48
    Vrouw
    Gelderland
    Nou die ongi-poli is wel fijn voor je. Naja, fijn niet natuurlijk, maar hopelijk kunnen ze je wel verder helpen.

Ik heb de teleurstelling wel weer een beetje verwerkt. Mijn man baalde er ook erg van, maar ja toch maar weer moed houden!

Ik ben een weekendje weg naar Texel met mijn kleine zusje van 11. We gaan zissenweekend houden haha. Mijn zusje vindt het geweldig om op pad te gaan met mij :D

Succes dames, fijn weekend!

11. Zussie

Zussie VIP lid

10 mrt 2011
    5.963
    2
    0
    Verpleegkundige
    Oh wat leuk fleur, geniet er van meid!
    Leuk zo'n jonger zusje!
    Wat schattig dat ze echt zo tegen je op kijkt :)

12. Dreamer08

Dreamer08 Fanatiek lid

24 mrt 2010
    1.786
    0
    0
    Ohh gezellig... en jullie treffen het prima met het weer! Fijn joh... Je man blijft thuis? Geniet er lekker van en laat alles maar lekker ff los!

13. Dreamer08

Dreamer08 Fanatiek lid

24 mrt 2010
    1.786
    0
    0
    Ahhhh Zussie lees ik nu ook nog dat je van die vage testen hebt... Gunst wat een onzekerheid, wel een tempratuur die weer omhoog is gegaan...
    Eigenlijk geloof je niet dat je zwanger bent.... maar eigenlijk heb je ook nog wel een beetje hoop!

Bij mij nog steeds veel afscheiding cremeachtig... nog maar ff afwachten...

14. Zussie

Zussie VIP lid

10 mrt 2011
    5.963
    2
    0
    Verpleegkundige
    Ja klopt meis...
    Had na de afleestijd een streepje. Nou heb ik bijna altijd indrogers, maar dit is wel een hele dikke!
    Weet dat ik er geen waarde aan moet hechten, maar ergens doe je dat dan toch he.
    Temp was vandaag weer omlaag, dus vrees dat de lijdensweg tot mijn ongi begint gewoon enoooooorm lang duurt.
    Morgen dag 50, dat was mijn langste cyclus tot nu toe, dus we gaan het zien!
    Heb wel nog steeds ongi-krampen, maar gewoon geen afscheiding. Soms ene dagje een beetje bruinig, dan denk ik, nu komt het! Maar dan stopt het weer!
    Nouja, we zien wel.
    Heb ik iig wat te melden bij die gyn over 3 weken :p

15. Dreamer08

Dreamer08 Fanatiek lid

24 mrt 2010
    1.786
    0
    0
    Ja je hebt zeker iets te melden!
    Wat een gedoe toch allemaal... tja als je altijd een indroger hebt maar nu een andere (grotere) krijg je toch beetje hoop. Zou ik ok hebben hoor... Ik zit vandaag op dag 34 en precies 14 dagen na mijn vermoedelijke eisprong. Er is alleen volgens mij nog geen ongi op komst... Heb alleen het idee dat mijn borsten iets steviger/ronder zijn. Nouja afwachten maar hoor...
    En testen durf k ook niet, hahaa..!

16. Zussie

Zussie VIP lid

10 mrt 2011
    5.963
    2
    0
    Verpleegkundige
    Haha, zou wat wezen he!
    Ik hoop het voor je meis!
    Hoe lang wil je wachten tot je gaat testen?

17. Zussie

Zussie VIP lid

10 mrt 2011
    5.963
    2
    0
    Verpleegkundige
    Ik heb er vanmorgen maar weer een gedaan, maar hardstikke wit hoor.
    Temp is lager dan ooit, dus je zou toch zeggen dat mijn ongi er nu wel eens aan moet komen. Of mijn ei heeft braaf gewacht tot we op vakantie gaan :p maar daar geloof ik niet zo in.
    Bovendien hebben we door bloedverlies niet geklust de afgelopen week dus als er nu een ei komt is er helemaal geen schijn van kans!

18. Fleur84

Fleur84 Fanatiek lid

27 mrt 2011
    1.545
    66
    48
    Vrouw
    Gelderland
    Dag dames, ik ben er weer!! We hebben een erg leuk weekend gehad, mijn man bleef thuis dus het was echt een zussending haha.
    Ik heb net alles even bij gelezen.

Zussie nog steeds aan het rommelen (van binnen dan)? Vaag, vaag, vaag.. wat duurt het dan ook weer lang tot je zekerheid hebt.

En Dreamer, spannend! Hopelijk ben inderdaad precies rond 2 weken na je eisprong. En blijft je ongi uit en kan je ons binnenkort wat nieuws brengen :p

19. Dreamer08

Dreamer08 Fanatiek lid

24 mrt 2010
    1.786
    0
    0
    Hee Fleur, leuk dat je terug bent! Gezellig hoor zo als zussen onder elkaar! Zussie nu is het jouw beurt, veel plezier!

Vanmorgen een testje gedaan.... maar helemaal wit! Ik wist het wel..;)

20. Fleur84

Fleur84 Fanatiek lid

27 mrt 2011
    1.545
    66
    48
    Vrouw
    Gelderland
    Aah balen!! :(

Deel Deze Pagina