Najah... na het invoeren van mijn temp van zondag en dinsdag (maandag ben ik vergeten te tempraturen) geeft FF opeens een stippelkruis bij dag 33.... hhmmm zucht... volges mij heb k mn ei echt al eerder gehad... maajaa toen ook vergeten te tempen!
En ben je al ongesteld geworden? Hier uiteraard geen ontwikkelingen. Moet nu nog 1-2 weken wachten tot ik Provera moet slikken (de ongi-opwekker). Vandaag kwam mijn man thuis en zei 'ja hoor er is er weer eentje zwanger op het werk' Ook hij begint er steeds vaker over en vindt dit soort nieuws ook niet leuk om te horen. Gisteren kwam er iemand langs uit zijn vriendengroep, de vrouw van een vriend en die vroeg of het al een beetje opschoot bij ons, omdat ze wist hoe het zat?! Haha, manlief kan zijn mond ook niet meer houden blijkbaar.
Ow we zijn tegelijk aan het typen haha. Maar wel vaag weer. Helaas kan je er nu niets meer aan veranderen. Ik moet zeggen dat in mijn laatste cyclus dat ik tempte, dat kruis ook een aantal keer verplaatst is hoor.
Hahaha idd... bijna gelijk gepost. Ik dacht al... huh? Tot dat ik verder las... Ow meid, dus je moet nu nog 1-2 weken wachten tot je Provera kunt slikken? Hoe weet je wanneer je daar mee moet beginnen? Jaah erg hé, ik ga het aan mijn man ook steeds meer merken. Als ik dan kijk hoe hij met de baby van mijn vriendin omgaat toen we aan het oppassen waren. Dat is echt zoooo schattig.... ze zaten samen op de bank en hadden toch een lol met zn 2en. Ze waren beiden geluidjes aant maken en aan het lachen. Twas net of er toen iets in me brak... zo van... aaaahh dat had ons kind moeten zijn. Moet je eens zien wat voor leuke vader hij zou zijn!
Pfff nou precies! Als wij hier kinderen over de vloer hebben dan is mijn man ook degene die ze alle kant op sleurt, leuke grapjes maakt etc. Maar ook voor mijn zusje is hij erg lief, geduldig, zorgzaam etc. En bovendien WE ZIJN ER GEWOON AAN TOE! 5 jaar samen, huis, werk, auto.. alles gaat helemaal goed met ons, we maken geen ruzie, zijn erg stabiel in alles. Maar ja........... De reden dat ik moet wachten met Provera, is dat ik rond 'ei-sprong tijd' bij de gyn geweest ben. Ookal zat er niets, ik moet toch 2-3 weken vanaf toen rekenen. In het alleruiterste geval is het eitje al voor dag 15 geweest en is er een kleine kans dat ik zwanger kan zijn. Maar hij zei zelf al, dat die kans er eigenlijk niet is. Maar toch maar geen risico nemen was het advies.
Owja zo zat het met die Provera... niks aan hé... dat je nu ff 'niks' kunt doen... Ja zo gaat dat bij ons dus ook, we zijn er nu echt aan toe... ook ruim 5 jaar samen, huis, auto, vaste banen, maken ook eigenlijk nooit ruzie etc.etc. Maar we moeten maar afwachten. Ik vind het nu wel lastig dat ik gewoon weer niet weet waar ik zit. Terwijl ik het toch 2 rondes echt goed heb kunnen volgen
Owja vanmiddag ook nog zoiets, komt mn nichtje van 4 bij me.... Zegt ze: de mama van mijn vriendinnetje heeft een babytje in haar buik dat is nu geen geheimpje meer.... Maar mijn mama zegt (mijn zus) dat zij geen babytje meer krijgt. En nou dacht ik dat het wel leuk zou zijn als jij een babytje krijgt.... dan kan dat een beetje mijn zusje zijn.... Zuht, achh lieverd, jij bent niet de enige die dat leuk zou vinden
Aaah.. ja ze moest eens weten!! Mijn zusje wil ook graag tante worden haha. Maar ja inmiddels zit dat er ook wel in, omdat mijn broer in november een kind krijgt. Om mij gerust te stellen zegt ze dan dat het haar NOG leuker lijkt als ik zwanger ben. Laten we hopen dat we voor het einde van het jaar met elkaar kunnen kletsen over onze zwangerschapskwalen
Nou idd, ik kwam vanavond tijdens het opruimen van de kast het olifantje weer tegen wat we pas gekocht hadden.... Dan moet je toch wel ff slikken hoor... wanneer mogen we hem nu aan iedereen laten zien? Vanmiddag hoorde ik dat de zus van mijn vriendin ook zwanger is... niet gepland, ze gaan nu maar trouwen....
Niet gepland... GGRRRR! Ik begrijp de frustratie en als je dan dat olifantje tegenkomt De ene dag kan je het ook wat beter hebben dan de andere dag, tenminste dat heb ik. Ik kan de laatste tijd weer even wat minder hebben. Hou me wel groot, maar ik voel gewoon dat de emoties hoog zitten. In oktober staat er een babyshower gepland van mijn schoonzus.. los van dat ik zoiets erg Amerikaans overdreven vind (sorry voor degenen die het wel wat vinden) zie ik er ook tegenop. Als ik heel eerlijk ben, heb ik helemaal geen zin om blij te zitten zijn tussen de babykleertjes, slingertjes en weet ik veel wat er allemaal gedaan zal worden. En ja, ik ben heus wel blij voor ze, maar ja het is ook wel erg sociaal wenselijk moet ik zeggen.
Jaa klopt... heb ik ook op dit moment... je wilt je voor iedereen groot houden en flink zijn. Maar ondertussen gaat het steeds meer aan je vreten.... En idd lastig joh zon babyshower (heb zoiets zelf nog nooit meegemaakt) maar dat is volgens mij altijd echt zon blij gedoe. Vind het zelf ook niet echt nodig geloof ik. Ja volgens mij kun je dr bij een schoonzus ook niet onderuit, of je moet wel een hele goeie smoes kunnen bedenken... arme jij!
Het liefst ga ik ook niet, maar omdat het toch mijn schoonzus is.. nou ik heb me nog niet aangemeld, dat kan altijd nog denk ik dan. En ja, ik denk al over van alles na. Kinderkamer, namen etc. Ik vind meisjesnamen makkelijker dan jongensnamen. Jij?
Daarom aanmelden kan altijd nog.... regelt dat een vriendin van haar dan ofzo? En moet iedere gast dan een kadootje meenemen? Zo werkt dat toch? Mm.. ik vind meisjesnamen juist lastiger! Eigenlijk wil ik gaan vernoemen.... dus een meisje zou ik naar mijn moeder willen vernoemen en een jongen naar mijn schoonvader. Traditioneel he! Een leuke jongensnaam heb ik al jaren klaar maar een meisjesnaam wil minder goed vlotten. Mijn moeder heet Grietje (en daar wil ik dus iets van afleiden) Lastig! Mijn broer heeft er Rieanne van gemaakt... maar dat vind ik echt niks en mn zus Margrieth (en dat vind ik ook niet mooi) Hahah, jij nog tips? Wil jij ook vernoemen?
Poeh wat ingewikkeld. Gitta? Rita? Opzich vind ik vernoemen wel leuk, mijn man vindt het onzinnig. Ik zou ook niet weten wat ik er dan van zou moeten maken en bovendien heb ik wel andere namen in mijn hoofd. Ik wil wel graag 2 namen geven trouwens. Van mijn man hoeft dat ook niet zonodig, maar ik vind het wel wat specialer/unieker.
Hahah jahh zelf vind ik Sigrit wel leuk, maar dat vind mijn man niet zo... hahah... nou maar zien hoor... en anders vernoemen we maar niet! Want ik moet het wel echt leuk vinden! Ja 2 namen zou ik ook echt doen, is veel mooier... Ik vind 2 voorletters altijd veel mooier staan dan 1. Hahaha ik denk alleen dat mannen dat niet echt snappen
Idd haha. Ik bedoel hoeveel Dennis de Jong, Michael de Vries, Erik Jansen etc zullen er wel niet zijn. Met een 2e naam is het net wat luxer. Ik heb trouwens wel een voorkeur voor redelijk korte namen en ik hou niet van die vergezochte namen als Wolf, Storm etc. En ik hou ook niet Engelse namen.
Klopt 2 is unieker! Tja, namen met 1 lettergreep vind ik zelf iets minder mooi. En met vergezochte namen heb ik ook helemaal niks, mn buurjongetje heet Dex dat vind ik ook zo vreselijk. Slaat nergens op!