Onregelmatige cyclus - huisarts nu echo van buik laten maken...

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Dreamer08, 3 jan 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Dreamer08

Dreamer08 Fanatiek lid

24 mrt 2010
    1.786
    0
    0
    Hee Kitty,
    en, hoe voel je je nu? Opluchting dat je het gehad hebt en dat alles er op en er aan zit? Vond je de echo niet naar?
    Ik hoop echt voor je dat die hormoonkuur gaat helpen bij jou. Heb je ook Primolut N gekregen? Dat had ik wel... tis bij mij ook nog afwachten of mn lichaam dat nu gaat oppakken...
    Ik vind het dapper van je dat je gegaan bent!
    Succes verder! We blijven je verhaal wel volgen... !

Groetjes

P.S. vandaag was EINDELIJK mijn brief bij de post, dinsdag de 25e is het mijn beurt!

2. Dreamer08

Dreamer08 Fanatiek lid

24 mrt 2010
    1.786
    0
    0
    Owja, waar ik nog wel benieuwd naar ben.. Is jullie man/vriend ook mee geweest?

3. Kitty17

Kitty17 Fanatiek lid

31 okt 2010
    2.107
    0
    0
    NULL
    NULL
    De echo viel mee. Al ging ze best te keer om mijn 2e eileider te vinden. Maar pijn deed het niet. Ik voel me echt opgelucht en ik ben blij dat ik nu weer ergens naar kan streven. Ik heb Provera voorgeschreven gekregen. Dit is net als Primolut een vrouwelijk progestageenhormoon (heb ik ff gegoogled). Na hoeveel dagen werd jij ook alweer ongesteld?
    Ik ben alleen gegaan. Je man is nog niet nodig. Maar als ik verder word geholpen om zwanger te worden, dan moet mijn man wel mee, want de gynaecoloog zei dat dan ook zijn zaad wordt gecontroleerd. Daar moet ik nog maar niet aan denken!
    En wat goed dat je toch nog de brief hebt ontvangen! En dan mag je ook al over een week. Spannend hoor!

4. Rrianne

Rrianne Fanatiek lid

5 nov 2010
    2.614
    0
    36
    @ Kitty17, Fijn zeg, dat heb je maar weer gehad.
    Gelukkig ligt het alleen aan je baarmoederslijmvlies. Hoop voor je dat de provera aanslaat.

@ Dreamer, super. Je brief is binnen en je kunt volgende week al heen! Ik zit ook nog steeds te twijfelen of ik alleen ga of dat myn vriend mee gaat. Hij zegt; ik ga gewoon met je mee (wij hebben die dag toch al vrij ivm verhuizing), maar heb ook zoiets misschien kan ik net zo goed alleen gaan. Wat doe jij?

5. zogelukkig

zogelukkig Niet meer actief

Ik vond het wel spannend, maar ik vond het onnodig dat mijn man meeging. Die haat dat soort onderzoeken. En wat moet ie doen dan; je handje vasthouden? 't Valt allemaal erg mee hoor, het is alleen vervelend, het doet verder geen pijn ofzo.

6. Dreamer08

Dreamer08 Fanatiek lid

24 mrt 2010
    1.786
    0
    0
    @ Kitty, ik heb het 10 dagen geslikt. Ben woensdag gestopt en toen ben ik zaterdagavond ongesteld geworden. Dus 3 dagen na het stoppen. Hoe lang moet jij het slikken?

Ik kan niet auto rijden dus mijn man moet sowieso mee naar het zkh om mij te brengen. Het liefst blijft hij in de auto of in het restaurant. Maarjah, ik heb zoiets van als je toch al zover mee gaat kun je ook wel mee naar binnen. Maar aan de andere kant heb ik weer zoiets van, kga nog net zolief alleen.

7. newlywed2010

newlywed2010 Actief lid

26 jul 2010
    483
    81
    28
    NULL
    NULL
    hoi meiden, ik vond het ook niet nodig om mijn man mee te nemen, maar heb het toch gedaan. De gyn kon hem een paar dingen uitleggen en hij kon meekijken op het scherm. Dat heb ik toch meer het idee dat hij het beter begrijpt.
    De volgende keren ga ik gewoon weer alleen!! Je staat met 10 min weer buiten. mijn follikelmetingen worden door de echoscopiste gedaan ipv gyn. morgen weer! ben benieuwd!

8. Kitty17

Kitty17 Fanatiek lid

31 okt 2010
    2.107
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik moet 10 dagen aan de kuur.
    En het gaat allemaal heel snel. Ik kwam bij de bali en een paar minuten later al bij de echoscopist. Na 5 minuten klaar en daarna wachten op gynaecoloog. Dat duurde wel wat langer. Denk zeker 15 min. En ons gesprek duurde ook maar 5 minuten. Hij was meer met de pc bezig, dan met mij.....Als je vriend toch vrij is en je moet brengen, kan hij best mee. Al is het niet nodig.

9. Dreamer08

Dreamer08 Fanatiek lid

24 mrt 2010
    1.786
    0
    0
    Hehehe, ik ben er weer... heeft even geduurd! Onze internetverbinding lag er vanaf donderdagavond uit, ik baalde zooooo vreselijk!! Op mn werk wilde ik niet op het forum kijken, bang dat iemand dat zou zien...

@ Kitty, jouw kuur duurt dus ook 10 dagen, ben benieuwd of het aanslaat. Spannend dus...

Morgen moet ik dus voor de echo! Vandaag belde de huisarts nog volgens hem krijg ik morgen nog geen uitslag van de echo maar krijg ik dat later deze week via mijn huisarts.
    Opzich wel jammer want dan weet ik moren nog niks...
    Manlief weet nog steeds niet oftie wel of niet meegaat naar binnen, ik ben benieuwd!

10. Kitty17

Kitty17 Fanatiek lid

31 okt 2010
    2.107
    0
    0
    NULL
    NULL
    Dreamer, veel succes! Misschien ben je al geweest...De uitslag van de echo, bij mij vertelde de vrouw die de echo maakte wat ze allemaal zag en ze afwijkingen zag ja/nee. Ze zei toen daar mijn baarmoederslijmvlies nog dun is. Dus eigenlijk weet je dan de uitslag. Je hebt toch ook met de gynaecoloog een afspraak? Lees later wel hoe het is geweest!

11. Dreamer08

Dreamer08 Fanatiek lid

24 mrt 2010
    1.786
    0
    0
    Jaaaaa ik ben geweest (alleen!) Het viel echt reuze mee!

Die vrouw die de echo maakte vertelde bij mij ook wat ze zag, geen awijkingen, geen PCO maar wel een dun baarmoederslijmvlies.

Kitty gaan ze daar bij jou iets mee doen?

Kben allang blij dat ze niet iets raars hebben gezien, heb nu een brief meegekregen voor de huisarts. Daar moet ik donderdagmiddag heen... maar kvraag me af of hij me nu nog iets nieuws kan vertellen. Afwachten maar!

12. Kitty17

Kitty17 Fanatiek lid

31 okt 2010
    2.107
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik moest daarvoor Provera slikken. Er komt geen ongi aan oid en ik wacht al 3 mnd. Daarnaast heb ik nog bloed geprikt. Wat ga je nu doen bij de huisarts dan?

13. Rrianne

Rrianne Fanatiek lid

5 nov 2010
    2.614
    0
    36
    @ Dreamer, wat goed, dat ze niks vreemds hebben gevonden:D.
    Ben benieuwd hoe het is afgelopen bij de HA.

14. Dreamer08

Dreamer08 Fanatiek lid

24 mrt 2010
    1.786
    0
    0
    De huisarts had me dus geen nieuws te vertellen, hij herhaalde zon beetje wat die vrouw had gezegd. Hij heeft gezegd dat we maar gewoon goed ons best moeten doen met klussen en zodra wij er aan toe zijn wijst hij ons door naar een fertiliteitsarts. (maar dat hoeft van mij nog ff niet)

15. Kitty17

Kitty17 Fanatiek lid

31 okt 2010
    2.107
    0
    0
    NULL
    NULL
    Oke, als dat een waardig antwoord voor je is? Je krijgt verder geen hulp meer bij het zwanger worden?

En Rianne, jij mag ook bijna naar de gyn! Spannend hoor!

16. Rrianne

Rrianne Fanatiek lid

5 nov 2010
    2.614
    0
    36
    Dreamer, wat overbodig dat je daar nog weer speciaal voor naar de HA moest, of zie ik dat verkeerd?

Kitty, Ja spannend, maar ook zo'n opluchting. Zoals het nu lijkt (aan mijn tempkaartje te zien) heb ik toch nog mijn eisprong gehad (net voordat we naar de Gyn gaan, zul je altijd zien). Ben erg benieuwd. Hou jullie op de hoogte. Jij nu wachten tot je ongesteld word? Of is het al begonnen (geen idee hoe snel het kan hoor).

17. Kitty17

Kitty17 Fanatiek lid

31 okt 2010
    2.107
    0
    0
    NULL
    NULL
    Nog steeds niet ongi hier :( :(. Het schiet maar niet op....

18. Dreamer08

Dreamer08 Fanatiek lid

24 mrt 2010
    1.786
    0
    0
    Ja idd, erg overbodig dat ik nog naar de huisarts moest...
    Neeh op t moment krijgen we verder geen hulp, tenziij wij anders aangeven. Maar keb zoiets van, kwil het nu eerst zelf weer een poosje aan zien. Ben benieuwd hoe mn cyclus het nu gaat doen na die kuur.

@ Kitty, is je kuur al wel afgelopen? Bij mij duurde het daarna nog 3 dagen.

Rianne, 2 feb toch? Alvast succes!

19. Kitty17

Kitty17 Fanatiek lid

31 okt 2010
    2.107
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik heb vrijdag mijn laatste pilletje geslikt. Dus vandaag al dag 3.... Ik hoop voor je dat je cyclus weer snel op gang komt.
    Groetjes!

20. Dreamer08

Dreamer08 Fanatiek lid

24 mrt 2010
    1.786
    0
    0
    En Kitty, ben je al ongi? Of voel je al wat...?

Succes morgen Rianne, je laat het ons toch weten he?

Deel Deze Pagina