Hahah ja mss hebben ze die Dex wel vernoemd... 2 lettergrepen vind ik inderdaad ook het mooist. Mmm.... of ik het zou willen weten? Nee ik denk het niet. Volgens mij is het ook wel heel leuk als het echt een verrassing is. Maarjahh mss zou ik ook wel zoiets hebben van vertel het maar gewoon. Kun je er wel rekening mee houden met je kamertje etc.
Echt zo wazig... ik had een stippelkruis op dag 34. Vul ik mijn temp in van gister is het kruis weg.... Als ik de temp van gister niet invul en die van vandaag wel heb ik opeens een normaal kruis... Zucht.. verder nog heel veel slijmverlies, geelachtig... dus verwacht toch echt wel een ongi
Ow wat een gedoe weer met je temp en kruis! Dat heb ik ook gehad in mijn cyclus van uiteindelijk 93. De ene keer was het kruis weg, dan was hij er in een stippellijn en daarna was hij er weer gewoon.. maar goed. Uiteindelijk bleek ik dus nooit een eisprong gehad te hebben, ondanks die stomme positieve ovutestjes.
Heeee meiden, ik ben terug hoor! We hebben het heerlijk gehad... niet echt mooi weer, maar het hotelletjes was super! Jullie allebei nog in de onzekerheid en in de wacht zo te zien.... pfff... Wat stom dan he Fleur, dat je nog zo lang moet wachten ondanks dat je al weet dat het toch niks is... En Dreamer nog steeds niet ongi... pfff... ook al zo onduidelijk... Ik ben er hier maar van uitgegaan dat dat kleine beetje bloedverlies dat ik gehad heb toch een ongi is geweest. Ik vind het voor mezelf draaglijker klinken, dat ik dan een cyclus van 41 dagen heb gehad Klinkt gewoon leuker dan dat ik nu op dag 55 zit.... Ik heb al een paar dagen pijnlijke (.)(.) dus ik hoop heel eerlijk gezegd dat ik rond mijn eisprong zit... zou wel heeeeeeel bijzonder zijn zo snel! We gaan het zien! Zou mijn cyclus dan eindelijk gaan normaliseren? (ik blijf hoop houden) We kwamen gisteren op de terugweg van vakantie langs de woonplaats van zwager en schoonzusje, dus we dachten dat het misschien leuk was even bij ze langs te gaan. Dus wij gebeld, bleken ze niet thuis te zijn. Kregen we vanmorgen een smsje: 'moesten jullie ons iets vertellen? ' Dus ik heb maar even teruggestuurd.... eeeeeehm nee, en je hoeft er voorlopig ook niet op te rekenen want ik ga over 2 weken naar de gyn... Weten ze dat tenminste ook, krijg ik niet elke keer van die vragen. Vind dat echt pijnlijk.... Misschien flauw... maar het is echt een angst van mij dat zij eerder zijn dan wij, zou dat gewoon echt niet leuk vinden! Wat betreft namen... ben ik nog niet helemaal uit. Ik houd van korte, nederlandse namen, maar zo heten al heel veel kinderen Ik houd ook van een tikkeltje aparte namen.... maar ook weer van klassiek (Olivia vind ik bijvoorbeeld super mooi). Dus dat wordt wat! Over de vernoeming van Grietje.... ik weet je smaak niet precies... Misschien iets van Riva ofzo?
Fijn te horen dat jullie het toch heel leuk hebben gehad ondanks het weer. Ja groot gelijk hoor, ik heb ook een keer zon rare korte menstruatie gehad. Volgens mij moet je maar gewoon over nieuw beginnen in een nieuwe ronde. Zou wel super zijn als je nu al rond je eisprong zou zitten. Wie weet komt er toch een beetje regelmaat in. Dan weet je dus wat je te doen staat. Echt zo vaag, als ik mijn temp van vanadaag invoer komt er bij dag 34 toch weer een stippelkruis. Vandaag dag 40. Vanmiddag had ik bij het afvegegen weer veel wittig slijm met ook een beetje rose slijm. Eigenlijk verwacht ik dus een beetje dat mijn ongi er aan zit te komen. Ja Olivia vind ik ook wel mooi, lekker apart! Het zal dan vast niet zo zijn wanneer je dochter in groep 1 zit er nog 3 kinderen met dezelfde naam in de klas zitten.... Ow erg zon vraag van je zwager en schoonzusje! Heel herkenbaar je gevoel dat je bang bent dat hun eerder zijn. Dat was ik ook met mijn zus en die is nu wel zwanger. En eigenlijk heb ik het ook met mijn vriendin.... die zijn 2 maand geleden gestopt met de pil en eigenlijk wil ik gewoon eerder zwanger zijn. Als ze onverwachts binnen komt vallen schrik ik er gewoon van. Wel dapper van je dat je gezegd hebt dat je naar de gyn gaat. Vind je dat niet vervelend dat iedereen dat komt te weten? Oohh ik stop snel, wat een verhaal al!
Ohh ik hoop toch zo dat mn ongi doorzet dit weekend, dan weet ik weer waar ik aan toe ben. Kunnen we dit weekend ook weer met een gerust hart wijn drinken. Morgen maar s ff nieuwe ovutesten bestellen.... dan dan kunnen we er weer tegen!
Zo zie je dat zo'n heel pakket met ovutesten toch wel uit kan. Helaas zijn ze dus toch ook echt allemaal nodig :S Welkom terug Zussie! Het zou mooi zijn als je nu rond je ei zit, dan begint het misschien ergens op te lijken En dat gevoel van eerder willen zijn vind ik helemaal niet gek. Ik had hetzelfde bij mijn broer en schoonzus, alleen hebben ze me toch ingehaald. Stom misschien, maar ik ben dus niet de enige. En goed van je dat je het al een beetje kenbaar hebt gemaakt. Bij mij weten eigenlijk heel veel mensen het en dat vind ik zelf wel prettig. En Zussie, zou jij willen weten wat het wordt? Om alvast maar even te fantaseren
Ja man weet dat ik op het forum zit... haha...soms vindt hij zelfs dat ik er te veel zit Maar het is ook wel fijn denk ik dat ik mijn vrouwendingetjes hier kwijt kan, want hij kan sommige dingen gewoon niet begrijpen... Of ik wil weten wat het wordt.... ben ik nog niet over uit. Aan de ene kant vind ik het heel leuk, omdat ik ook graag dingen maak op de naaimachine en das makkelijker als je het geslacht weet. Maar ik heb altijd gezegd dat ik het niet wil weten. En dreamer, ik hoop dat je snel duidelijkheid hebt meis! Maar dag 34 stippelkruis en nu een veegje rose kan ook nog innesteling zijn altijd hoop houden! Ik heb nog een kortingscode van zwanger en kids (5% korting): NA23AU11PYTQ voel je vrij om hem te gebruiken! Op een voordeelpakket ovutesten scheelt het toch ietsje Ben blij dat jullie dat ook hebben, het eerst willen zijn. Mijn schoonzusje is vk, dus ik heb het met haar wel gehad over kinderen krijgen en ze weet ook wel dat wij bezig zijn. Omdat ik weet dat zij ook een kinderwens hebben vind ik het wel fijn als zij weten dat we naar de gyn gaan, want stel dat het bij hen zo ver is dan hoop ik dat ze dat enigszins tactisch aan ons komt vertellen. Verder weet vrijwel niemand het hoor... Ik wil goed klussen omdat ik denk misschien nu al een ei te krijgen, maar mannetje doet een beetje moeilijk. Ik moet hem elke keer overtuigen, heel vervelend vind ik dat. We hebben toch samen besloten een kindje te willen, en ik heb meerdere keren aan hem uitgelegd dat ik het vervelend vind als ik steeds die 'strijd' heb om het klussen, en dat het fijn zou zijn als hij gewoon meewerkt als ik initiatief neem. Ik voel wat ik voel, en ik weet wel dat het lastig is met die onregelmatige cyclussen en dat hij niet altijd zin heeft, maar ik ook niet en je gaat toch samen ergens voor... maar goed. Dit hebben we dus al vaak besproken maar elke keer is het weer het zelfde liedje.
Ow wat vervelend zeg dat je daar dan toch om moet vragen en het moet uitleggen. Je kiest hier ook niet voor en als je dan woorden erover hebt maakt het de boel nog frustrerender! Je wilt het niet te beladen maken, het wordt het dus toch.. bah! KNUF!!
Ja mijn man weet wel dat ik op het forum zit, haah dat kan ik gewoon niet verborgen houden. Soms heeft ie wel es zoiets van najha knsap niet dat je daar je tijd aan 'verspilt'. Magoed, ik ben dus ook blij dat ik hier kan praten, want hij snapt gewoon heel veel niet... Oww vervelend... bah als jij dan het initiatief neemt zoekt ie er wat achter. Tja zonder zijn medewerking komt er nooit een kindje.... Dus hij moet wel... Arme jij! In het begin gingen wij er ook heel gespannen mee om en dan lukte het hem wel eens niet om te komen. Hij vond zich dan erg falen... en tja ik was teleurgesteld (en liet dat wss een beetje merken) Nu gaat dat wel beter en hebben we daar ook geen last meer van. Eigenlijk weet alleen mijn ene zus dat we er mee bezig zijn... en dat laat ik liever ook nog ff zo. Kweet eigenlijk niet waarom, bang dat ze me anders gaan behandelen ofzo denk ik...? Weet je dat ik helemaal nog niet had gedacht over een innesteling? Mmmm kans lijkt me ook erg klein, daar gaan we maar niet op hopen!
De gespannenheid bij ons er eigenlijk niet, maar dat ligt natuurlijk ook aan het feit dat de vruchtbaarheid ver te zoeken is hier. We doen het alleen als we zin hebben en 'zien wel' Tot de dag dat de gyn ons huiswerk mee geeft natuurlijk! Maar mijn man is nu ook wel zover dat die knop wel redelijk om kan, omdat hij ook zo graag wilt. Ik heb hier de laatste dagen trouwens een soort ongesteldheidskrampjes?! Niet zo heftig en het doet geen pijn, maar het is er wel onrustig. Geen ideeeeee wat dat kan zijn.
Haha Dreamer, ik heb gedroomd dat jij zwanger bent! laten we hopen op een voorspellende droom. Idd wordt het beladen doordat we elke keer die discussie hebben. Gisteravond ben ik echt even boos geweest, want hij zei:'jij wil alleen maar omdat je een kind wil'. Ik vond dat zo'n gemene opmerking, volgens mij wilde hij ook een kind, alleen doordat hij niet meewerkt komt het elke keer van mijn kant. Ik wil gewoon een bepaalde periode in mijn cyclus om de dag klussen. Het zou fijn zijn als hij dat ook een beetje bijhoudt vanaf het moment dat ik dat aangeef, en dan ook af en toe initiatief neemt of iig niet tegenstribbelt. Als ik het nu zijn beloop laat gebeurt er gewoon niks, dus dan komt er zeker geen kindje. Hoe moeilijk kan het zijn om het gewoon bij te houden? Gisteren niet geklust, dus vandaag wel weer. Maar goed... zal er vandaag op een rustig moment nog wel even over beginnen. Die discussie heeft ook geen zin op het moment dat er geklust moet worden, want dan lukt het niet eens meer Het zou het gewoon allemaal een stuk eenvoudiger maken als ik ongeveer wist wanneer mijn ei zou komen... dan is het even een weekje om de dag klussen, en de rest van de tijd gewoon wanneer je zin hebt. Maarja zo werkt het helaas niet... Als ik vorige keer een ei heb gehad, heb ik de periode waarin die is geweest toch redelijk aangevoeld. Dus wil toch goed naar mijn gevoel luisteren eigenlijk. Weten jullie dit trouwens? Als je je eisprong voelt, is dat dan altijd maar pijn aan 1 kant, of kan het ook gewoon pijn in je onderbuik zijn? En stijgt je temp meteen 1 dag na je ei, of kan het ook een dag later zijn?
Ik weet ook niet Fleur, wat dat kan zijn... Maar het lijkt me dat je lichaam toch wel kan reageren op die hormoontroep... Misschien krijg je wel toch nog een ei is hij gewoon traag van begrip....
Tja geen idee wat het kan zijn. Het is inderdaad ook troep allemaal, dus als mijn lichaam van slag is, vind ik dat niet zo gek. Mijn man heeft trouwens een poosje terug ook zo'n opmerking gemaakt. Toen ik geen zin had, zei hij ook zoiets van 'maar als je denkt vruchtbaar te zijn kan je opeens wel, dan kan je toch ook zin maken' Ow wat was ik boos toen! Volgens mij kan je je eisprong op verschillende manieren voelen, maar ik ben geen expert, dus neem het niet gelijk voor waarheid aan. En volgens mij kan je temp ook nog een dag later stijgen.
Ik had gisteravond iets van een uur lang namelijk onwijs steken, af en toe ook aan de zijkant, maar voornamelijk gewoon in het midden (baarmoeder?). Maar vanmorgen was mijn temp nog iets lager dan gisteren, en ik dacht dat je ei altijd sprong als je temp het laagst was? Maar kan heel goed dat ik geen eisprong gevoeld heb hoor, maar dat ik gewoon wat steken had You never know... maar vind het wel apart dat ik al een paar dagen gevoelige (.)(.) heb.... Misschien hoop ik te hard op een ei...