Ik ben zelf ook heel smal en tenger, maar mijn gyn is er niet over begonnen. En je moeder is toch ook zwanger geraakt, dus..
Dus wat?? Over maar ook zeker ondergewicht kan problemen veroorzaken mbt zwangerworden. Je hormonale huishouding is dan niet in orde. Precies zoals ik dus heb. Door mijn "hormoonstoring" krijg ik geen ei_sprong.dat onderschrijf ik ook zelf. Echter niet t punt dat de doktoren hadden over t vele male hoger risico op complicatie's. Want ik mankeer verder niets... Daar komt nog bij dat ieder mens anders in elkaar zit. En wat noem je smal en tenger bij mij werd er vooral naar me BMI gekeken welke op 16.8 staat. Zo zie je maar ook doktoren kunnen foute diagnoses stellen.
En Zussie, is je huis weer schoon geworden? Heerlijk hé als alles weer lekker opgeruimd is. Straks nog 1 was ophangen op zolder en dan stop ik er echt mee. Vanmiddag heerlijk gewinkeld, lekker overal geneusd. Vast kadootjes ingeslagen voor de komende 4 verjaardagen.... Hahaha, vind ik altijd heerlijk omdat op mn gemakt vantevoren te doen!
Ja hele huis is weer schoon en fris! Ik heb hier weer bloedverlies... Kan van het klussen van gisteren zijn, maar gezien de buikpijn van gisteren en vandaag kan het ook ongi zijn! Even afwachten of het doorzet... Het wordt echt tijd dat ik naar de gyn ga... als ik nu al niet eens meer weet wat ongi is en wat niet... Getver...hier baal ik echt van...
Dames, jullie kletsen er heerlijk op los! Omdat jullie inmiddels een heuse club zijn, heb ik jullie topic verplaatst naar de Zwanger Worden Clubs. Veel kletsplezier! Groetjes, Josien (moderator)
Aaggghh Zussie, balen hoor...! Dus nu weer bloedverlies! Het blijft een onzeker gedoe bij jou hoor. Inderdaad afwachten of het doorzet en dus toch een ongi gaat worden... of dat het van het klussen komt. Wanneer moest je nu ook alweer naar de gyn? Ik had vanmiddag helder/doorzichtig slijm met 2 rode vlekken erin. Echt helderrood bloed. Maar nog niks weer kunnen ontdekken...
Ik moet 13/9 naar de gyn, dus over 2 weken. Bah, ik baal hier zo van. Weet gewoon niet meer wat ik moet... Heb ik dan een cyclus van 15 dagen?
Een cyclus van 15 dagen lijkt me wel heel kort... Dus je vorige bloedverlies is nu ruim 2 weken geleden? Kan het ook zijn dat je bloedverlies hebt bij je eisprong? Volgens mij heb ik dat wel eens meer gehoord... Nog 2 weken meid en hopelijk komt er dan snel meer duidelijkheid
Vorige bloedverlies begon zaterdag 2 weken geleden, en duurde tot de donderdag daarna ongeveer. Maar elke keer kleine beetjes, soms alleen 's avonds. Alleen woensdag heb ik echt overdag wat bloedverlies gehad... Maja... wel beetje te veel en te lang voor ovulatiebloeding denk ik... Naja we zien wel, niks aan te doen!
Ja daar zou het wel weer lang voor zijn... Mmm.. en wanneer heb je voor het laatst getest? Jakkes, op deze manier word je er wel heel erg mee geconfronteerd! Het blijft je maar onzeker maken...
Ehm, heb gisteren voor het laatst getest hardstikke negatief... Zo vervelend... Ik heb gewoon geen idee waar ik in mijn cyclus zit...als je het al een cyclus kan noemen... Het voelt gewoon zo hopeloos!
Aarhhhgg had nog ff een stille hoop voor je dat het dat misschien zou zijn! Arme jij... *knuffel* Je cyclus is gewoon helemaal in de war... kan me voorstellen dat je je heel machteloos voelt. Eigenlijk zou je het gewoon ff van je af moeten zetten totdat je naar de gyn moet. Maar dat zal ik niet tegen je zeggen omdat ik weet dat het toch niet gaat lukken! Ik wilde dat ik je kon helpen...
Ja naja, als ik nu ongi word zit er niks anders op. Dan kunnen we toch niet klussen. Ik stop dan ook maar met tempen, word er toch niks wijzer van...
Neeh das waar, dus eigenlijk nog te hopen dat het doorzet. Dan weet je tenminste ook waar je zit. Ik voel me zelf al hopeloos, vandaag dag 41 temp stijgt (zie kaartje) en nu 'vaag bloedverlies. http://www.fertilityfriend.com/home/3550fb Ben je vanavond ook heerlijk thuis?
Ja laatste weekend van mijn vakantie! En wat jou betreft... je temp stijgt idd... Denk dat je ei geweest is... Of je hebt een ovulatiebloeding, maar dat heb je nooit eerder gehad??? En misschien....ben je wel zwanger volgens mijn droom wel!
@zussie, potverdikkie, dat had ik dus niet willen lezen. 15 dagen zou wel heel kort zijn idd. Zet het wel door of dat niet? liefs mel
Nee heb nog nooit eerder een ovulatiebloeding gehad... en volgens FF zit ik nu al 7dpo, zou dat dan ook niet een beetje laat zijn? Vorige rondes steeg mijn temp ook na mijn ei en was ik ook niet zwanger... dus dat zegt ook alweer niet alles... En tja een innesteling, zoveel hebben we geloof ik niet geklust. (Gek, maar ik kan het me gewoon niet meer herinneren) En als ik het manlief vraag zegtie: tja wel een paar keer geloof ik maar geen idee welke dag, zucht!) Het zal wel een ongi worden...
Ik zeg... jij bent zwanger. Ik zei een tijdje terug: het wordt tijd dat de eerste van ons zwanger raakt. En toen droomde ik dat jij zwanger was, en ik ken jou helemaal niet, dus het is een teken van boven.
Hahaha je hebt dat inderdaad gezegd... Maar ik heb niet het gevoel dat ik de eerste zal zijn. Ga me nu niet teveel hoop in praten, want je zult zien morgen of maandag loop ik met buikpijn en migraine rond... Ander ondwerp!