Onregelmatige cyclus - huisarts nu echo van buik laten maken...

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Dreamer08, 3 jan 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Fleur84

Fleur84 Fanatiek lid

27 mrt 2011
    1.545
    66
    48
    Vrouw
    Gelderland
    Dag dames,

Hier geen nieuws eigenlijk. Wacht tot ik weer met Provera kan beginnen. Zit nu op bijna 2 weken na mijn laatste bezoek bij de gyn, dus misschien voor de zekerheid nog een weekje wachten. Zou nog beter zijn als ik stiekem uit mezelf ongi ga worden, dan kan ik tenminste gelijk aan de Clomid!

Dreamer, hoeveel dagen heeft je cyclus nu? Ben het ff kwijt. Ik heb ook gehaktballen gegeten trouwens haha.

2. Zussie

Zussie VIP lid

10 mrt 2011
    5.963
    2
    0
    Verpleegkundige
    Oh dreamer :(
    Ik had nog zo gehoopt dat mijn droom voorspellend was!
    Ik weet ook niet wat je als dag 1 moet tellen! Ik denk idd de 1e dag dat het echt doorzet!

Ik ga even 2 taartjes maken, ben vrijdag jarig en ga morgen vast trakteren op mijn werk!

3. Dreamer08

Dreamer08 Fanatiek lid

24 mrt 2010
    1.786
    0
    0
    Haha Fleur, jij ook lekker gehaktballen gegeten? Vind ik altijd zoooo lekker...:) Ik zit vandaag op dag 43... maar k kan nog niet zeggen dat het doorzet. Vanmiddag 1 druppel bloed op mn inlegkruisje en tot nu toe nog weer niks... Vervelend hoor. Verder voel ik nog geen ongi kwaaltjes (buikpijn, migraine etc) Heb het alleen super koud en had gister een emo dagje.

Tja Fleur ik had het ok best leuk gevonden als je droom uit zou komen. Leuk je bent dus bijna jarig! Ik was vorige week jarig..:) Zijn de taartjes gelukt en wat is het geworden?

4. Dreamer08

Dreamer08 Fanatiek lid

24 mrt 2010
    1.786
    0
    0
    Euuh foutje in mn vorige bericht, Fleur heeft niet gedroomd maar ik bedoelde Zussie! :)

Fijne dag dames!

5. Dreamer08

Dreamer08 Fanatiek lid

24 mrt 2010
    1.786
    0
    0
    Het blijft stil hier vandaag...

Ongi heeft nog steeds niet doorgezet, alleen bij het afvegen steeds een klein veegje.... Maar inlegkruisje is nog steeds schoon... Ik heb het idee dat mn darmen er bijna uit rammelen en het lijkt wel of mn borsten op knappen staan. Als ik er maar iets tegen aan kom, doen ze zeer!!!

Nu lekker naar een vriendin toe haar vakantieverhalen aanhoren, groetjes!

6. Melanie013

Melanie013 Fanatiek lid

21 aug 2011
    3.326
    0
    0
    werkzaam in de zorg
    Tilburg
    Klinkt apart dreamer! Ik denk dat de provera zijn werk begint te doen want heb af en toe echt ongi steken. Maar ben er dan alleen maar blij mee.

7. Zussie

Zussie VIP lid

10 mrt 2011
    5.963
    2
    0
    Verpleegkundige
    Dreamer meis, wanneer ga je nou eens een testje doen? ;)

Hier bloed ik weer half leeg... maja we hebben gisteren weer geklust dus kan daar wel weer van komen...
    Even kijken of het morgen nog zo is... anders is het misschien nu wel een ongi want het is wel al vanaf vanmiddag zo!

Taartjes vielen goed in de smaak! En vanavond lekker uit eten geweest met collega's, super gezellig!

8. Dreamer08

Dreamer08 Fanatiek lid

24 mrt 2010
    1.786
    0
    0
    Een testje? Waarom...? :) Ik heb vorige week maandag nog getest... net was het bij het afvegen weer meer bruinachtig slijm, wel mega vaag.....

Aaah jij alweer aan het leegbloeden? Vaag hoor... toch ook gek dat het van het klussen steeds komt... En vanaf vanmiddag dan duurt het ook al wel ff, nog geen ongikwaaltjes?

Owja je ging uit eten, was het lekker? Ook nog gewoon een wijntje genomen?

9. Zussie

Zussie VIP lid

10 mrt 2011
    5.963
    2
    0
    Verpleegkundige
    Nou, dan ben je nu al weer een week verder!
    Misschien nestelt er wel wat in! :p
    Nee hoor, wacht maar rustig af, geen valse hoop!

Ik heb geen ongi-kwaaltjes nee... En ik heb echt elke keer bloedverlies de dag na klussen, dus het moet haast wel....
    Al is het deze keer wel weer meer dan de vorige, maar komt misschien omdat de vorige nog niet helemaal over was toen we weer gingen klussen...
    Maar goed.. 13 sept weet ik meer als het goed is.
    Maar het is wel vervelend, ik weet gewoon echt niet meer wanneer ik nou ongi ben en wanneer niet, en waar ik in mijn cyclus zit.

Uit eten was heel lekker, en was maar 13 euro kwijt incl drankjes, goed he?
    Geen wijntje genomen hoor, ik drink eigenlijk nooit.
    Ik hou wel heel erg van rood vlees, carpaccio enzo, maar omdat ik nu geen idee heb waar ik in mijn cyclus zit durf ik het toch niet goed, ook al heb ik volgens mij helemaal geen eisprong...

10. Dreamer08

Dreamer08 Fanatiek lid

24 mrt 2010
    1.786
    0
    0
    Ja Zussie hopelijk geeft de 13e meer duidelijkheid!

13 euro maar? Dat heb je goed gedaan zeg, wat heb je gegeten?

Pfff... vanmorgen werd ik wakker met een megabuikpijn en nu bloed ik leeg... Yes, ik ben ongesteld... op naar de volgende ronde! (haha, ik moet het maar positief blijven bekijken)

11. Zussie

Zussie VIP lid

10 mrt 2011
    5.963
    2
    0
    Verpleegkundige
    Pizaatje :) maar wel een hele lekkere!

Jammer dat je ongesteld bent :( maar het is iig wel duidelijk.
    Ik zit maar een beetje half te bloeden, geen idee wat nou ongi is en wat niet... gisteren en vandaag alleen maar bruin gehad, oud bloed, maar wel weer best veel dus dan twijfel ik weer of het alleen een contactbloeding is.
    Snap er de ballen niet val :p
    We zien wel...als het weer over is weer vrolijk verder klussen, en de 13e hopelijk meer horen!

12. Dreamer08

Dreamer08 Fanatiek lid

24 mrt 2010
    1.786
    0
    0
    Ja echt mega vaag dat bloeden van je..

Ik had gisteraaf echt mega zere darmen, vanmorgen buikpijn, echt van die menstruatiebuikpijn. Maar nu heb ik echt weer van die stekende darmen/zere maag.
    Zou dat nu ook bij mijn ongi kunnen horen?

13. Zussie

Zussie VIP lid

10 mrt 2011
    5.963
    2
    0
    Verpleegkundige
    Geen idee meis...

ik moet je eerlijk zeggen dat ik altijd lastig onderscheid kan maken waar ik nu pijn heb. Baarmoeder, blaas, darmen.....
    Maja.... je maag zit wel dusdanig hoger dat je dat wel voelt, haha...

14. Dreamer08

Dreamer08 Fanatiek lid

24 mrt 2010
    1.786
    0
    0
    Haha, jah das altijd lastig om van elkaar te onderscheiden. Maar dit voelt echt wel hoger...

15. Zussie

Zussie VIP lid

10 mrt 2011
    5.963
    2
    0
    Verpleegkundige
    Is hier nog leven in de brouwerij?

16. Dreamer08

Dreamer08 Fanatiek lid

24 mrt 2010
    1.786
    0
    0
    Nou het is hier de laatste tijd beetje rustig...;) Er zal wel weinig nieuws te melden zijn.
    Maar ik ben vanavond druk geweest... de kamer gepoetst en een taart gemaakt, ramen gezeemt etc.

Jij viert vanavond oudejaarsavond Zussie?

17. Zussie

Zussie VIP lid

10 mrt 2011
    5.963
    2
    0
    Verpleegkundige
    Jep.... in mijn eentje, in bed, met de nieuwe robinson ;)

Ik moet morgen nog taartje maken enzo.... geen zin in :p maarja, komt morgen wel!

18. Dreamer08

Dreamer08 Fanatiek lid

24 mrt 2010
    1.786
    0
    0
    Zussie gefeliciteerd met je verjaardag! Maak er een leuke dag van en we hopen dat je volgend jaar op je verjaardag moeder bent!

19. Fleur84

Fleur84 Fanatiek lid

27 mrt 2011
    1.545
    66
    48
    Vrouw
    Gelderland
    Gefeliciteerd Zussie!!

Hier geen bijzonderheden. De osteopaat denkt dat ik uit mezelf ongi ga worden ergens de komende dagen. Ik moest nog even wachten met Provera slikken, ben benieuwd.

20. Zussie

Zussie VIP lid

10 mrt 2011
    5.963
    2
    0
    Verpleegkundige
    Thanks dreamer en fleur!

Hele goede vriendin van me is geemigreerd naar Curacao, die belde vandaag :) heel lief.... en haar verjaardagscadeautje voor mij was dat ik 'tante' word :p SLIK!
    Daarna viel de verbinding weg.... heb maar ff gemaild en uitgelegd waarom ik misschien niet meteen dolgelukkig reageerde....

Deel Deze Pagina