Onregelmatige cyclus - huisarts nu echo van buik laten maken...

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Dreamer08, 3 jan 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Dreamer08

Dreamer08 Fanatiek lid

24 mrt 2010
    1.786
    0
    0
    En Fleur, bij jou nog geen veranderingen? Al begonnen met Provera? Ook nog niet uit jezelf ongi geworden (zoals men had verwacht)

2. Zussie

Zussie VIP lid

10 mrt 2011
    5.963
    2
    0
    Verpleegkundige
    Ja Fleur is rustig de laaste dagen...
    Gaat het nog goed meis?

En als je regelmatig je baarmoedermond voelt, dan weet je vanzelf wanneer hij hoog of laag is... en of hij open of gesloten is...
    Ik voel dat niet aan de buitenkant hoor ;) je kunt het voelen, net alsof je een tampon inbrengt ;)

3. Dreamer08

Dreamer08 Fanatiek lid

24 mrt 2010
    1.786
    0
    0
    Hahaha... dat je het niet aan de buitenkant voelt snap ik! :) Maar ik ben ook wel s met mn vinger aan t prutsen geweest, maar kwerd er niet echt wijzer van...

Wat las ik ga je ook naar stoffenspektakel? Leuk joh, ben ik ook al een aantal keren geweest. (alleen dan niet in Ahoy)

4. Zussie

Zussie VIP lid

10 mrt 2011
    5.963
    2
    0
    Verpleegkundige
    Ja ik ga ook!
    Maak jij ook dingen op de naaimachine?

Je kunt het voelen... Voelt als het puntje van je neus, met een deukje er in. Soms zittie heel laag en voeltie hard, net als een spierbal zegmaar, en soms zittie hoog en issie zachter, en dan is het kuiltje er in ook groter...
    Dan ben je vruchtbaar...

5. Dreamer08

Dreamer08 Fanatiek lid

24 mrt 2010
    1.786
    0
    0
    Jaa ik ga ook weer... t duurt nog ff (eind sept istie hier weer) Ja ik maak ook regelmatig dingen op de naaimachine.

Nou ik ga vanaaf toch s weer voelen, mss moet ik dat gewoon vaker doen... als ik verschil wil voelen!

6. Dreamer08

Dreamer08 Fanatiek lid

24 mrt 2010
    1.786
    0
    0
    Hahaa, je zult wel denken hoe weet ze dat nu weer over dat stoffenspektakel.... maar k vind het altijd leuk om ff mee te lezen in je andere topic, dat is altijd zon gezellige boel!

7. Zussie

Zussie VIP lid

10 mrt 2011
    5.963
    2
    0
    Verpleegkundige
    Ja als je verschil wil voelen moet je het vaker doen...
    Ik doe gewoon altijd 's ochtends, na mijn eerste plasje ;)
    Op een gegeven moment merk je wel verschil...

Hier issie dus vrijdag a.s. weer...
    Ben wel vaak naar stoffenbeurzen geweest, maar niet eerder in Ahoy.
    Hoop dat ik goedkoop een paar leuke dingetjes kan scoren!

8. Dreamer08

Dreamer08 Fanatiek lid

24 mrt 2010
    1.786
    0
    0
    Ow, maakt het dan nog uit of je dat smorgens voelt of s avonds?

Ze hebben er altijd wel wat goedkope kramen maar ook wel echt de wat duurdere... je moet gewoon ff goed zoeken, dan vind je echt wel iets leuks....

Oww manlief heeft de koffie ingeschonken en dan moet de laptop ff weg, dat is niet gezellig:)

9. Zussie

Zussie VIP lid

10 mrt 2011
    5.963
    2
    0
    Verpleegkundige
    Nou, ik ga wel ff speuren!
    Op zoek naar een koopje :)

Tijdstip van de dag maakt volgens mij niet zoveel uit, al moet je wel steeds beetje op dezelfde tijd doen...

En laptop bij koffiedrinken is idd niet gezellig.
    Ik ga ook zo, ben echt heel moe!

10. Dreamer08

Dreamer08 Fanatiek lid

24 mrt 2010
    1.786
    0
    0
    Jij maakt luiertassen toch? (las ik) Maak je ook wel eens kleding voor jezelf. Werk je dan altijd met een patroon?

Nee koffiedrinken met de laptop is idd niet gezellig. Maar ik vind het altijd zo moeilijk om hem weg te zetten:p Er is altijd zoveel te zien en te doen op internet.

11. Zussie

Zussie VIP lid

10 mrt 2011
    5.963
    2
    0
    Verpleegkundige
    Ja maak ook luiertassen (zie mijn album).

Maak meestal babyspullen/kleertjes, voor mezelf eigenlijk alleen rokjes omdat het heel moeilijk is kleding goed passend te maken, en ik dan zelf te perfectionistisch ben om het aan te trekken.
    Bovendien draag ik toch graag rokjes :) en is in 1 avondje af, lekker makkelijk! Daar gebruik ik geen patroon voor...

12. Fleur84

Fleur84 Fanatiek lid

27 mrt 2011
    1.545
    66
    48
    Vrouw
    Gelderland
    Hey dames, gezellig aan het kletsen geweest zie ik :)
    Ik ben de laatste tijd wat minder op het forum, maar lees nog steeds af en toe wel wat natuurlijk!

Vandaag is cyclusdag 35. 3 weken na mijn bezoek aan de gyn, toen ik mijn ei gehad moest hebben. Vandaag zou ik beginnen met de ongi-opwekkers. Keurig voor de zekerheid een zwangerschapstest gedaan en die was uiteraard negatief.
    Ben ik net opeens ongesteld geworden!! Helemaal uit mezelf :)

13. Dreamer08

Dreamer08 Fanatiek lid

24 mrt 2010
    1.786
    0
    0
    Oww Fleur, wat fijn!!!! Je lichaam kan het dus toch nog... Had je je eerste pilletje al genomen? Nu kun je ook beginnen aan de volgende ronde. Ging je nou ook Clomid gebruiken? Meis ik ben super blij voor je!

Ik naai ook wel eens rokjes Zussie, vind die ook heerlijk om te dragen. Altijd leuk met laarzen. :)

Oeehh wat waait het hard buiten, mn was is al heerlijk droog! Vanavond weer een fris bedje! :)

14. Zussie

Zussie VIP lid

10 mrt 2011
    5.963
    2
    0
    Verpleegkundige
    Oh Fleur wat fijn zeg!
    Nu een hogere dosis clomid toch?
    Tjeeeee een cyclus van 35 dagen, daar teken je toch voor?
    Nu nog een ei!

Dreamer, idd met laarzen ja ;) ja snapt het!

Het waait idd keihard... maar als ik mijn wasje vandaag had buiten gehangen was het er niet droger op geworden hoor :p

15. Dreamer08

Dreamer08 Fanatiek lid

24 mrt 2010
    1.786
    0
    0
    35 dagen? Ohh dat had ik eigenlijk ff gemist. Was denk ik niet doorgedrongen, maar Fleur wat fijn joh!!! Wie weet krijg je nu wat meer regelmaat...

Leuk, leuk... ik krijg al weer helemaal zin in wintershoppen! Ben alleen steeds bang dat ik allemaal kleren koop en ze dan met een paar maand niet meer pas.... Maarjah, zo heb ik vorige winter ook al jurkjes gekocht (waar ik nog in kon groeien) dus voor niks!

Nou ik was vandaag thuis dus kon mijn wasje goed in de gaten houden, anders had ik het ook niet aangedurfd hoor...

16. Zussie

Zussie VIP lid

10 mrt 2011
    5.963
    2
    0
    Verpleegkundige
    Jah ik heb ook zin om te shoppen...
    Zit soms echt al positiekleding te kijken op internet...
    Tegen de tijd dat het zo ver is ga ik me ook echt niet inhouden.... jammer dan dat ik het maar een paar maanden aankan.
    Ik ga er uitzien als een prachtige bollie, ik ga die buik dragen met trots!

17. Dreamer08

Dreamer08 Fanatiek lid

24 mrt 2010
    1.786
    0
    0
    Jaa je hebt zulke leuke positiekleding... Ik heb ergens zon leuk jurkje gezien met een riempje over de dikke buik heen! Echt super... ik zou geloof ik heel de dag stralen! :)

18. Zussie

Zussie VIP lid

10 mrt 2011
    5.963
    2
    0
    Verpleegkundige
    Hier nog een :)
    Heb een zwangere collega die elke dag maar een beetje slonzig loopt te zijn :p die geeft er ook niks om denk ik...
    Ik ga zorgen dat elke dag iedereen geconfronteerd wordt met mijn prachtige buikje!
    Zodat iedereen naar mijn buik kijkt, zoals ik altijd vol bewondering naar die van anderen kijk!

19. Dreamer08

Dreamer08 Fanatiek lid

24 mrt 2010
    1.786
    0
    0
    Hahaha, jah dat is leuk... als ik dan eindelijk zwanger zou zijn... Dan mag (nee dan moet) ook iedereen het zien! Lekker de nadruk erop leggen en niet wegstoppen...

En slonzig erbij lopen vind ik helemaal vreselijk. Dan takel je jezelf gewoon af...

20. Zussie

Zussie VIP lid

10 mrt 2011
    5.963
    2
    0
    Verpleegkundige
    Ja, sommige vrouwen voelen zich ook echt lelijk en dik tijdens de zwangerschap.... dat snap ik echt niet hoor.
    Er is bijna niks mooiers vind ik!

Deel Deze Pagina