Tja sommige mannen vinden zwangere vrouwen ook lelijk... Mijn buurman bijvoorbeeld... die zegt altijd... toen mn vrouw zwanger was leek ze op een olifant en was er niks aantrekkelijks aan... Puhhhh dat hoefde mijn mannetje niet te zeggen!
Oeh dat hoeft die van mij ook niet te zeggen! Maar die zegt nu altijd al dat ik er prachtig uit ga zien zwanger Ok.... dit is echt heel debiel Ik ben best wel slank.... en soms is na het avondeten mijn buik echt super opgezet... echt een 3-4 maanden buikje Zelfs die draag ik al met trots, terwijl er niks in zit, hahahah!
Ohh hhaahha, dat heb ik ook! Ik ben ook best slank maar heb altijd wel een beetje een buikje. Maar na het eten en als ik ongesteld ben is het heel erg... Soms kan ik dan alvast zo lekker voor de spiegel tutten met vestjes etc. Maar als ik ongesteld hou ik op mn werk wel altijd mn buik in hoor... hahah... die show ik echt niet trots!
Hihihi, ik sta dan ook echt zo voor de spiegel te kijken ja Ik zet hem op mijn werk ook wel eens lekker uit maar niet als mijn collega's het zien hoor! Maar ik heb elke 10 minuten een andere client in mijn kamer, dus die weten dan toch niet beter Als ik met mannetje over straat loop nadat ik uit eten ben geweest ofzo laat ik hem ook wel eens lekker bol zijn.... vast een beetje voorproeven hoe het voelt, hahaha!
Hier ook erg slank en dan soms een buikje. Van de week nog maakte mijn oom een opmerking dat ik wel een dikkere buik had, maar ja dat was van tijdelijke aard.. hij dacht dus dat ik zwanger was..... Maar goed, hier mega ongesteld.. ik kan dus de provera laten staan en vanaf morgen beginnen met Clomid 150 mg. Heb over 2 weken een afspraak bij de gyn. Hopelijk dan wel een ei. Ik vind zwanger vrouwen wel mooi, mijn man ook. En echt wel dat ik mezelf dan de nodige aandacht en zorg ga geven. Leuk juist!
Ohh fijn zom opmerking van je oom! Kben toch nog zo blij dat je uit jezelf ongi bent geworden, ben benieuwd hoe die Clomid aan gaat slaan!
Ja dank je, lief! Er is dus nog iets van hoop dat het toch ook eens wat korter kan duren en dan zonder pillen. Een cyclus van 35 dagen na een cyclus van 93.. is wel bizar! Hier nog ontwikkelingen?
Noop, geen ontwikkelingen. Ik heb al ongeveer 2 weken bloed/bruinverlies... Moet dinsdag naar de gyn.... vind dat eigenlijk niet prettig als ik bloed verlies, maarja ik heb niet echt veel andere keus, en het is wel de reden dat ik daar kom he
Neeh geen ontwikkelingen, ik zit vndaag op dag 10. Heb eigenlijk heel de dag al geelachtige afscheiding... had ik normaal net voor ik ongesteld werd...
Zussie: vervelend gevoel is dat om dan bloederig daar te liggen, maar ja ook dat maken ze vaker mee. Dreamer: op dag 10 en dan al die tekenen? Beetje vaag.. hopelijk wel een korte cyclus!
Achja we moeten maar weer zien hoe het gaat deze ronde. Vanaf volgende week eerst maar s weer actief op zoek naar een ei!
Ik heb nieuws: gyn heeft vandaag PCOS geconstateerd.... Heb nu tig buisjes bloed laten prikken op hormonen, en moet over 3 weken terug voor de uitslag daarvan, en dan ook beslissen wat we gaan doen.... Of ik de MMM in wil....
PCOS? Weet hij dat niet pas zeker na de bloeduitslag? Tenminste bij mij was dat ook zo. Hij vermoedde PCOS, maar uit het bloed bleek het toch niet zo te zijn. Moeilijk en erg rot voor je! *knuf*
Ehm... ik moest nog wel bloed laten prikken ja... Maar het was wel zo goed als zeker... Heb echt de kenmerkende kralenkrans... allemaal eitjes aan de oppervlakte. En mijn ovutestjes zijn ook altijd vrij donker, tegen het positieve aan. Dus dat zou ook wel kloppen met dat bij PCOS het LH verhoogd is. Maar hoop dat je gelijk hebt, en dat het toch niet zo blijkt te zijn. Maar de gyn heeft niet tegen me gezegd dat het bloedonderzoek het moest bevestigen, het was om te kijken of ik recentelijk nog een eisprong gehad heb en welke hormonen te hoog en te laag zijn. Maar hoe zit het bij jou dan? Heeft hij er gewoon geen verklaring voor dat je cyclussen zo lang en onregelmatig zijn? In principe is dat volgens mij net zo vervelend als PCOS, en de behandeling is ook het zelfde....
Ja. Hij zag toen wel allemaal stippen/cystes. Daardoor leek hij PCOS te vermoeden, maar mijn bloed gaf toch wat anders aan. Een verklaring verder is er niet geloof ik. Ik ben gewoon vreemd denk ik? Volgende week ga ik naar de gyn en dan zal ik het eens vragen. En hopen dat er dan wat te zien is! Maar voor het vervolgtraject is het inderdaad hetzelfde.
Ohh Fleur ik hoop toch zo dat jij ook snel duidelijkheid krijgt en dat we allle 3 heel volgend jaar zomervakantie een mooi beebje hebben... Wat zou dat fijn zijn Dan ontloop ik mooi die drama vakantieplanning op mn werk want dan ben ik mooi met verlof...