Onregelmatige cyclus - huisarts nu echo van buik laten maken...

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Dreamer08, 3 jan 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Fleur84

Fleur84 Fanatiek lid

27 mrt 2011
    1.545
    66
    48
    Vrouw
    Gelderland
    Ja en dan hopen op zonnig weer, dan zijn we echt wel blij. Trotse moeders achter de kinderwagen :)

Ik hoorde vandaag van een collega dat ze een gezamenlijke client van ons had bezocht. Die meid is 21 met een kind, allerlei problemen, diverse meldingen gedaan bij AMK.. vertelt ze vandaag dat ze gedroomd had dat ik zwanger was en ze vroeg zich toen af of ik wel in staat zou zijn een kind op te voeden haha. Ik vond het erg grappig, omgekeerde wereld :D

2. Dreamer08

Dreamer08 Fanatiek lid

24 mrt 2010
    1.786
    0
    0
    Nou idd... dat zou de omgekeerde wereld zijn? Wat is AMK?
    (zegt me zo ff niks)

Ik had gister een positieve ovutest (al op dag 17) dus gisteraaf druk aan de klus geweest, ondanks dat ik snipverkouden ben, me gammel voel en een zere keel heb. Achjjaa je moet er wat voor over hebben hé!

Na de tijd nog een poos met mn benen omhoog gelegen.. :) Kan igg geen kwaad!

3. Fleur84

Fleur84 Fanatiek lid

27 mrt 2011
    1.545
    66
    48
    Vrouw
    Gelderland
    AMK= advies en meldpunt kindermishandeling.

Goed bezig Dreamer!! Een positieve test op dag 17 is erg netjes!

4. Dreamer08

Dreamer08 Fanatiek lid

24 mrt 2010
    1.786
    0
    0
    Oh weer wat geleerd, had echt nog nooit van die afkorting gehoord! Werk dan ook niet in de zorg:p

Ja ik ben er nog steeds verbaasd over... maar ook wel super blij mee! Hoe gaat het nu met jou?

5. Zussie

Zussie VIP lid

10 mrt 2011
    5.963
    2
    0
    Verpleegkundige
    Je temp blijft tot nu toe wel boven de lijn he dreamer? Dus je eitje zal wel echt geweest zijn!
    Hoop zo voor je dat er goed nieuws is deze maand!

Even een update voor Fleur: ik ben eergisteren begonnen met progesteron. Had ontzettend lage rugpijn en buikpijn, volgens de HA samentrekkingen van mijn baarmoeder. Ik wist niet meer waar ik het moest zoeken, dus hij wilde meteen zorgen dat het bloeden stopt. En het heeft geholpen! Heb nog steeds een zeurderig gevoel in heel mijn bekken, maar voor het eerst in ongeveer 4 maanden geen bloedverlies meer, zalig!

6. Fleur84

Fleur84 Fanatiek lid

27 mrt 2011
    1.545
    66
    48
    Vrouw
    Gelderland
    Fijn dat het heeft geholpen Zussie!! Waar ergens zit je nu in je cyclus?

Ik ben vandaag bij de gynaecoloog geweest. Helaas zat er niks.. geen eitje.. :( de clomid, hoe hoog de dosis ook is slaat dus niet aan.
    Voor de zekerheid moet ik maandag bloedprikken, om te kijken of er niet toch al een ovulatie is geweest. Maar die kans is zeer klein.
    Ik moet weer aan de provera om een bloeding op te wekken en dan moet ik mezelf injecties geven met Puregon en dan steeds naar het ziekenhuis.
    Best balen natuurlijk, maar of ik het me echt besef? Ik denk dat het al in de lijn der verwachtingen lag..

7. Zussie

Zussie VIP lid

10 mrt 2011
    5.963
    2
    0
    Verpleegkundige
    Ik zit vandaag op dag 3 (slik orgametril), heb een kuur van 10 dagen, en dan moet ik 3 dagen na het stoppen een bloeding krijgen. Dus zit aan het kunstmatige eind van mijn cyclus als het goed is, haha...

Wat vreselijk balen dat de clomid niet werkt.... bah....
    Ik lees overal dat het bij 80% van de vrouwen aanslaat, maar ik lees er alleen maar negatieve verhalen over. Maakt dat ik me ook wel een beetje zorgen ga maken, we willen ws in januari gaan beginnen met clomid....
    Hoop echt voor je dat je straks met prikken wel een eitje krijgt.... Pfff.... vreselijk dat het zo moeizaam gaat!

8. Dreamer08

Dreamer08 Fanatiek lid

24 mrt 2010
    1.786
    0
    0
    Aahh Fleur wat ontzettend balen dat er vandaag niks te zien ws.... ik had zon goeie hoop voor je! Bahhbahhbahh...!!!!
    Nog maar dat bloedprikken afwachten, maar kan me voorstellen dat je daar je hoop niet op vestigt.

Zussie idd niet allemaal positieve verhalen over Clomid... blijft lastig he!

Mijn temp blijft idd boven het lijntje.. toch vind ik hem deze ronde lager na het eitje dan mijn andere temp rondes. Toen zat ik na de eisprong altijd op 37 of 37.1. En dat haal ik nu niet...
    Brr.. dan twijfel ik toch wel weer aan ei... Majah aan de andere kant FF geeft hem aan en ik had een positieve ovu test...

9. Zussie

Zussie VIP lid

10 mrt 2011
    5.963
    2
    0
    Verpleegkundige
    Het kan toch per ronde verschillen dreamer?
    En het zegt ook niks over een evt. zwangerschap!
    Ik denk dat je gewoon je ei hebt gehad hoor!

10. Fleur84

Fleur84 Fanatiek lid

27 mrt 2011
    1.545
    66
    48
    Vrouw
    Gelderland
    @ Dreamer, ik vind je FF er wel goed uitzien hoor!!
    @ Zussie, waarom pas starten met clomid in januari en niet eerder?

11. Zussie

Zussie VIP lid

10 mrt 2011
    5.963
    2
    0
    Verpleegkundige
    Omdat we 1 november de sleutel van het huis krijgen, en het allemaal een beetje te veel word als we moeten klussen, verhuizen, ook nog werken, en dan de mmm in en elke keer echo's laten maken enzo.
    Ik ben nogal stessgevoelig en denk niet dat ik dat ga trekken. Wil eerst ons huisje op orde hebben, zodat we van daaruit rustig ons kunnen gaan richten op de medische malle molen....
    Nog even een paar maandjes alles loslaten voordat we ons volledig fixeren op het zwanger worden. En natuurlijk nog hopen op een wonder, zodat het allemaal niet nodig blijkt te zijn!

12. Fleur84

Fleur84 Fanatiek lid

27 mrt 2011
    1.545
    66
    48
    Vrouw
    Gelderland
    Vandaar, dan snap ik het!
    Alles op je gemak doen hoor. Verhuizen etc is allemaal al druk genoeg inderdaad en nog meer stress werkt alleen maar averechts.

13. Dreamer08

Dreamer08 Fanatiek lid

24 mrt 2010
    1.786
    0
    0
    Hier weer nieuws te melden, volgens mij ben ik ongi aan het worden! Op tijd hé? Heb steeds een beetje bloed bij het afvegen. Nog maar ff wachten of het door gaat zetten. Fleur, al nieuws?

14. Fleur84

Fleur84 Fanatiek lid

27 mrt 2011
    1.545
    66
    48
    Vrouw
    Gelderland
    Jemig dat zou zeker op tijd zijn! :):):)
    Heeft het vandaag doorgezet?

Er is gisteren is mis gegaan in de belafspraak met de gynaecoloog. Vandaag heb ik gebeld en ik kreeg alleen de assistente. Die vertelde dat mijn progesteron wel erg hoog was (n.a.v. bloedprikken), namelijk 53 (zegt mij niets) volgens haar kan het erop duiden dat ik toch een ovulatie heb gehad vorige week, dus voor ik bij de gyn geweest ben.

Morgen is de gynaecoloog er weer en spreek ik hem zelf, dan weet ik of ik nu wel of niet aan de provera moet.
    Een eisprong zou toch wel mooi zijn!

15. Dreamer08

Dreamer08 Fanatiek lid

24 mrt 2010
    1.786
    0
    0
    Ja dat zou zeker op tijd zijn, vandaag dag 29. Ik kan het nog bijna niet geloven... Het heeft nog niet doorgezet. Gister bij mijn 1e plasje smorgens had ik al een beetje een rose veeg, toen heel de dag door. En nu vandaag ook weer, maar het lijkt eerder minder te worden dan meer.
    Naja heb dit wel vaker 2 á 3 dagen gehad voordat ik echt ongesteld werd. We blijven nog maar ff afwachten.

Ohh dus misschien heb je toch wel een ovulatie gehad! Dat zou fijn zijn... Ben benieuwd wat die gyn je morgen te vertellen heeft. Geeft het je ook nog weer een beetje hoop?

16. Fleur84

Fleur84 Fanatiek lid

27 mrt 2011
    1.545
    66
    48
    Vrouw
    Gelderland
    Jazeker, het geeft wel weer hoop. Maar ja, eerst maar zien en dan geloven. Ik laat het wel even weten.
    Balen dat je ongi nog niet helemaal doorzet.. ik duim voor je!

17. Fleur84

Fleur84 Fanatiek lid

27 mrt 2011
    1.545
    66
    48
    Vrouw
    Gelderland
    Whaaaaa, ik heb toch een eisprong gehad!!!!!!
    Al voor mijn echo van vorige week. Nu een week wachten en dan ongi worden.. of niet natuurlijk :D

18. Zussie

Zussie VIP lid

10 mrt 2011
    5.963
    2
    0
    Verpleegkundige
    Ooooooh wow Fleur wat fijn! Op welke cyclusdag heb je dan een eitje gehad?
    Hebben jullie nog wel een beetje geklust???
    Hoop zo voor je dat het raakmag zijn meis!
    Mijn duimen draaien overuren! Het is jullie zo gegund!

Ik had gisteren laatste pilletje orgametril (zelfde als provera). Had gisteren en eergisteren al bruin, en ben vandaag hardstikke ongi geworden. Denk dat een kuur van 10 dagen voor mij meeeeeer dan genoeg is, haha. Ben wel blij dat ik niet heel lang hoef te wachten tot die bloeding, maar misschien kan ik de volgende keer ook wel met 7 dagen af...
    Heb wel hoop doordat dit zo goed aanslaat, dat clomid dat ook zal doen. Misschien is het nergens op gebaseerd, maar vind het leuk om dat te denken.
    Maar eerst ga ik nu heeeeeeel hard hopen en bidden dat dit kuurtje mijn lijf een opdonder heeft gegeven en dat het nu eindelijk snapt dat het 1 eitje moet lanceren!

19. Fleur84

Fleur84 Fanatiek lid

27 mrt 2011
    1.545
    66
    48
    Vrouw
    Gelderland
    Dan ben je nog gauw ongesteld geworden. Ik moest na 10 dagen slikken nog 10 dagen wachten voor ik ongi werd.
    Ik zal ook overuren maken voor jou :)

Wanneer mijn ei is geweest, op welke dag weet ik niet. Voor vorige week donderdag, dat was dag 16.. dus tja.. en we hebben het wel gedaan.. ik dacht op maandag.. maar ik weet het niet meer zeker eigenlijk. Afwachten dus. En morgen voor de zekerheid geen wijn op het terras.

20. Zussie

Zussie VIP lid

10 mrt 2011
    5.963
    2
    0
    Verpleegkundige
    Oeh spannend hoor! Leuk is dat, als je weer een beetje hoop kunt hebben!
    Echt een vroeg/snel eitje dan! :D toppie!

Deel Deze Pagina