Onregelmatige cyclus - huisarts nu echo van buik laten maken...

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Dreamer08, 3 jan 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Fleur84

Fleur84 Fanatiek lid

27 mrt 2011
    1.545
    66
    48
    Vrouw
    Gelderland
    Ja, dit zal dan een cyclus worden van rond de 28 dagen als het mee zit. Dat heb ik nog nooit gehad!

En dreamer, ben je nu al goed ongesteld?

2. Dreamer08

Dreamer08 Fanatiek lid

24 mrt 2010
    1.786
    0
    0
    Haajjj ben ik weer... ben van t weekend ff iets minder online geweest want ik heb nog volop genoten van het mooie weer! (het kon nu nog:p)

Ja hoor inmiddels ben ik ongesteld geworden, maar tis niet zo heftig als andere keren. Opzich wel lekker maar bezorgt me ook gelijk weer een twijfel gevoel....

Nog ff een korte samenvatting... vanaf dinsdag rose achtig slijm bij het afvegen. Vrijdag was het eigenlijk zo goed als over. Zaterdag opeens een lichte menstruatiekramp en weer rose afscheiding. Zondag en maandag gewoon normaal gebloed, maar nu vandaag dinsdag is het al weer bijna over. Alleen nog een beetje bij het afvegen. (sorry!) Welke dag zou ik nu toch weer moeten aanhouden als eerste cyclusdag?

3. Fleur84

Fleur84 Fanatiek lid

27 mrt 2011
    1.545
    66
    48
    Vrouw
    Gelderland
    Lastig, ik zou toch dinsdag aanhouden denk ik. Maar roseachtig slijm.. moeilijk. Je zou het eens kunnen vragen aan de dokter of ziekenhuis, die kunnen dat zo wel vertellen.
    Ik ben sinds gisteren ook ongesteld! Op dag 31! Het gaat er steeds meer op lijken. Nu nog zwanger worden.

4. Dreamer08

Dreamer08 Fanatiek lid

24 mrt 2010
    1.786
    0
    0
    Ohh meid wat goed! Ongesteld op dag 31!

Ik hou toch maar ff zondag aan, dan ben ik ongesteld geworden op dag 32. Als ik uit ga van dag dinsdag, zou ik na 27 dagen al ongesteld moeten zijn geweest. Dat lijkt me wel heel snel.

Het lijkt er dus op dat we beiden onze cyclus weer een beetje onder controle krijgen.... en nu gaan we ervoor om zwanger te worden!

5. Fleur84

Fleur84 Fanatiek lid

27 mrt 2011
    1.545
    66
    48
    Vrouw
    Gelderland
    32 is ook mooi! Begint het eindelijk ergens op te lijken met ons. Morgen ga ik weer aan de clomid 150 mg. Ik heb een afspraak gemaakt voor over 2 weken voor ei-controle.

6. Zussie

Zussie VIP lid

10 mrt 2011
    5.963
    2
    0
    Verpleegkundige
    Spannend Fleur!
    Hopen op een succesvol eitje!

Mijn ongi na progesteron is ook weer over.... maar heb nu natuurlijk geen idee wat voor ronde dit gaat worden!
    Reken maar gewoon op geen ongi tot januari, dan kan het alleen maar meevallen! En we klussen maar gewoon vrolijk 2, 3 keer in de week, dan zien we wel!

7. Fleur84

Fleur84 Fanatiek lid

27 mrt 2011
    1.545
    66
    48
    Vrouw
    Gelderland
    Spannend Zussie!
    Je bent wel positief ingesteld merk ik, heel goed :)

8. Dreamer08

Dreamer08 Fanatiek lid

24 mrt 2010
    1.786
    0
    0
    De ene keer is het makkelijker dan de andere keer om positief te blijven...:) :(

9. Zussie

Zussie VIP lid

10 mrt 2011
    5.963
    2
    0
    Verpleegkundige
    Absoluut...
    Maar ik moet wel, overlevingsmechanisme denk ik...
    Anders zou ik alleen maar heel erg somber worden.
    Ik hou mijn ogen gericht op januari, en alles wat er voor die tijd gebeurt is mooi meegenomen maar ik reken er maar niet op.
    Levert me alleen maar stress op, en als iets niet bevorderlijk is!
    En ben sinds ik dat doe echt een stuk vrolijker! Loslaten is niet makkelijk, maar het is me weer even gelukt (voor zolang als het duurt). In januari wordt het allemaal al gedwongen genoeg....

10. Dreamer08

Dreamer08 Fanatiek lid

24 mrt 2010
    1.786
    0
    0
    Meiden dit toppic begint een beetje dood te bloeden, of niet?

Fleur hoe gaat het nu met je? Heb je alweer een afspraak gehad en was er al een mooi eitje te zien?

Als ik uitga van mijn vorige ronde zou ik vandaag mijn eisprong moeten hebben. Maar daar geloof ik dus totaal niet in... Afgelopen keer was het natuurlijk ook wel een heel korte ronde met maar 32 dagen... Nu maar hopen dat er snel een eitje is....

Grr... vandaag had ik het gewoon weer echt even helemaal gehad met alle zwangeren om me heen.

Ik wil ook partime gaan werken en lekker overal op de koffie gaan en heerlijk wandelen en showen met ons kindje....

11. Fleur84

Fleur84 Fanatiek lid

27 mrt 2011
    1.545
    66
    48
    Vrouw
    Gelderland
    Tja, positief blijven is niet altijd even makkelijk. Op welke dag van de cyclus zit je nu?
    Ik ben gisteren weer naar de gynaecoloog geweest. Ik had goede hoop, omdat ik uit mezelf ongesteld geworden was en ik toch de vorige keer een eisprong heb gehad. Helaas.. er zaten veel te kleine slapende eitjes.. echt een enorme domper weer. De gyn (ik had ff een ander) ging met mijn gyn overleggen en nu moet ik volgende week weer terugkomen om nogmaals te kijken en over het plan te hebben.. Bah, ben weer helemaal chagrijnig. Ik ging naar yoga en ja, er was iemand oma geworden.. zo'n schattige baby.. en na de les kwamen ook de zwangeren voor zwangerschapsyoga.. op hyves zag ik dat er ook weer een baby geboren was etc etc. BAH!

12. Dreamer08

Dreamer08 Fanatiek lid

24 mrt 2010
    1.786
    0
    0
    Ahh meis wat enorm balen voor je! Ik kan me echt voorstellen dat al je goede hoop nu weer weg is. En inderdaad overal zwangeren... soms heb ik het er zo mee gehad. Op mijn werk, op hyves, in de buurt en zelfs in de familie. Allemaal maar dikke buiken en maar met iedereen proberen mee te leven.

Vandaag zit ik op dag 20, er was vanmiddag wel een licht streepje te zien op mijn ovutestje dus nu maar hopen dat die streep morgen donkerder is!

13. Fleur84

Fleur84 Fanatiek lid

27 mrt 2011
    1.545
    66
    48
    Vrouw
    Gelderland
    Tja, steeds weer blij zijn voor anderen en helaas niet voor jezelf..
    Dus je bent aan de ovutesten, hopelijk vandaag een donker streepje!!

14. Dreamer08

Dreamer08 Fanatiek lid

24 mrt 2010
    1.786
    0
    0
    Ja klopt ik gebruik ovutestjes anders krijg ik mn eitje nooit boven water... ;) Vandaag idd een donkere streep! Bijna net zo donker als de controlestreep... Helaas is mijn mannetje vandaag heel de dag weg, nu maar hopen dat het klussen vanavond nog op tijd is!

15. Fleur84

Fleur84 Fanatiek lid

27 mrt 2011
    1.545
    66
    48
    Vrouw
    Gelderland
    En is het gelukt?
    Ik gebruik ook nog wel eens die testjes, maar vind het moeilijk er nog op te vertrouwen. Toen ik een aantal keer superdonkere streepjes had, bleek ik achteraf helemaal geen eisprong gehad te hebben.. maar goed ik blijf toch een beetje zoeken naar zekerheid.

16. Dreamer08

Dreamer08 Fanatiek lid

24 mrt 2010
    1.786
    0
    0
    Testje is wel donkerder geworden, maar gelukt? Nee...!

Zul je net zien dat mijn mannetje ziek op bed ligt met hoge koorts... klussen ging echt niet. :(

17. Fleur84

Fleur84 Fanatiek lid

27 mrt 2011
    1.545
    66
    48
    Vrouw
    Gelderland
    Ow balen.. maar niks aan te doen :(

18. Dreamer08

Dreamer08 Fanatiek lid

24 mrt 2010
    1.786
    0
    0
    Neeh idd, maar ik had wel ff zoiets van... owja... dat kan er ook nog wel bij... We zijn altijd kerngezond en nu heb ik een positieve test en nu istie ziek... baal, baal, baal...!

19. Fleur84

Fleur84 Fanatiek lid

27 mrt 2011
    1.545
    66
    48
    Vrouw
    Gelderland
    Ja, zal je niet zien..

Morgen ga ik weer naar de gyn. Ik ben erg benieuwd wat de volgende stap gaat worden. Ik zal wat vragen bedenken vandaag.

Vrienden van ons hebben begin oktober een kindje gekregen. Veel te vroeg geboren, al met 24 weken.. weken lang een gevecht en nu lees ik net dat ze toch definitief afscheid moeten nemen.. echt vreselijk naar. Ze had ook allerlei behandelingen gehad om zwanger te worden en dat werkte allemaal niet. Toen ze opgaven werd ze prompt zwanger een maand later, heel wonderlijk en dan dit :(

20. Dreamer08

Dreamer08 Fanatiek lid

24 mrt 2010
    1.786
    0
    0
    En? Hoe is het vandaag gegaan bij de gyn? Heb je nog een beetje meer duidelijkheid kunnen krijgen?

Oh wat erg voor die vrienden van je... een kindje verliezen lijkt me heel erg, dat kun je je vast niet voorstellen hoe erg dat is als je het niet hebt meegemaakt... maar als je er zoveel moeite voor hebt gedaan om zwanger te worden, is het helemaal een ramp! Wat erg...!

Deel Deze Pagina