Nog steeds niet... ahhh dat duurt idd wel erg lang! Wat een gedoe joh... Staat er ook iets in de bijsluiter? Met mij gaat goed, voel me op t moment echt wel lekker in mn vel zitten. Ben benieuwd wanneer ik mn eisprong heb, en of ik hem ook ga voelen. (als ik normale cyclus heb zou het één dezer dagen moeten zijn....) spannend dus! Rianne, hoe is het vandaag gegaan?
Kitty, inmiddels al ongesteld meid? Hier mijn verslag van het ZH-bezoekje. Eendenbek, bevoeld en inwendige echo gehad, was niet enorm pijnlij maar was enorm blij dat het voorbij was. Een jongen/man van myn eigen leeftijd (co-assistent), was best ongemakkelijk, maargoed. Alles zag er inwendig goed uit. Ze zei; dat ik geen eisprong heb, de reden hiervan is nog onbekend. Waarschijnlijk heeft het iets te maken met mijn schildklier en ondergewicht. Bloedonderzoek duurd lang, uitslag krijg ik over 3 maanden. Wordt nog een tijdje afwachten. Temp is nog steeds hoog, maar ongi zet maar niet door. Wel af en toe wat bloedverlies, maar daar blijft het bij. Heb wel echt het idee dat mijn ongi elk moment kan komen. Hoe is het hier verder meiden?
Hier nog steeds niet ongesteld....Het is vandaag al dag 7 en ik zou binnen 3 tot 7 dagen na stoppen ongesteld moeten worden....Dat is balen. Maar aan de andere kant, stel dat ik aan de Clomid moet, dan moet ik binnen 3 dagen beginnen. En ik moet woensdag weer pas naar de gynaecoloog. En Rianne, dat is niet altijd leuk om een co-assistent te hebben. Zeker als het een man is. Maar aan de andere kant, hij moet het ook leren. Waarom duurt het zo lang voor je je uitslag krijgt? Bedoel je niet toevallig 3 weken? Ik moet nl ook 3 weken wachten. Ik hoop dat je ongi doorzet. Dan kan je weer naar de volgende ronde!
Balen dat je niet ongesteld word. Kan nu vast niet lang meer duren toch? Nee, bedoel echt 3 maand. Maar schreef ook al in een ander topic, misschien dat ik me heb vergist dat het 3 maanden duurde voordat ik een verwijsbrief kreeg voor de voortplantingsgeneeskunde. Heb alles over me heen laten komen, was behoorlijk zenuwachtig. Hierdoor heb ik achteraf nog een aardig wat vragen en begin ik dus ook te twijfelen over dingen. Maare volgens mij zei ze echt het bloedonderzoek.
Wanneer mag je weer terug? Als je zoveel vragen hebt, dan zou ik gewoon even bellen. Ik mag as woensdag en ik weet al een beetje wat mij te wachten staat. Zeker nu ik verhalen van andere meiden heb gelezen. Ik wil heel graag dat mijn volgende cyclus wordt gemonitord. Want ik ben op nog steeds niet ongi en zit ondertussen al op dag 106 :S.
Heey meiden... Eindelijk, daar ben ik weer! Heb het weekend flink griep gehad... dus moet het een poosje zonder zp doen... Wat moet je lang wachten Rianne, 3 maand een hele tijd... Kan me voorstellen dat je je erg ongemakkelijk voelde. Je hebt natuurlijk zoveel info over je heen gekregen en nu weet je niet meer precies hoe het zat... Misschien dat je idd kunt bellen ofzo? @ Kitty, tjonge... ook voor jou is het wachten. Inmiddels al ongesteld? Morgen ga je dus weer naar de gyn ben benieuwd hoe ze het nu verder met je gaan aanpakken. Veel succes iig!
Hoi Dreamer, Balen zeg dat je de griep had. Ik ben ook zo aan het kwakkelen de afgelopen paar weken. Maar ik ben net terug van de gynaecoloog. Ik ben eigenlijk niet veel wijzer, omdat hij het zelf ook niet weet. Hij wil mijn casus bespreken met een fertiliteitsarts. Want ik ben vandaag al 12 dagen gestopt met Provera, maar nog niet ongesteld. Hij had het wel over Clomid, maar dat heeft nu geen zin. Dus waarschijnlijk aan de hormooninjecties. Lekker dan . Hij wilde ook gelijk het zaad van mijn man testen. Want afhankelijk van het resultaat zal hij beslissen wat te doen. Ik moet over 2 weken weer terug (pas 3-3 een afspraak), maar ik hoop echt dat ik in de tussentijd wel ongi wordt. Dan moet ik wel even bellen. Gaat lekker met ons he? :S
Hee Kitty, Jij dus ook aan het kwakkelen, kun je er net niet bij hebben hé! Lig je dan met 39 graden koorts te klussen, eigenlijk vreselijk gewoon... maarjahh... ik verwacht tussen midden vorige week en midden van deze week een eisprong dus jah dan toch maar doen. Ahh... dus niet veel wijzer geworden... Wat een gedoe. Gaan jullie nu ook gelijk het zaad van je man testen? Hoe kijkt die er tegen aan dan? 3-3 duurt nog ruim 3 weken... Ik hoop voor je dat je snel ongi word zodat je met een nieuwe ronde kunt beginnen!
Nou, bij mij staat het even op een laag pitje. Is toch anders als je weet dat het toch niet veel nut heeft. En idd wordt zijn zaad gecontroleerd. Is dat bij jouw partner ook gebeurd? Spannend hoor als je eisprong eraan komt. Alleen zo jammer dat je niet precies weet wanneer. Wat doe je nog aan ovulatietesten oid?
Neeh het zaad van mijn man is nog niet gecontroleerd, ligt voorlopig ook nog niet in de planning. Ik doe (nog) niet aan ovu testen, heb wel heel de maand getempratuurd. Temp is vanaf maandag iets gestegen en heb dinsdag/woensdag steken/steekjes in mijn zij gevoeld dus ik denk dat ik de eisprong nu gehad heb. Afwachten maar... Doe jij verder ook nog iets?
Nee, want ik denk dat het toch geen nut heeft. Niet tempen ofzo. Mocht ik ongesteld worden, dan wil ik dat wel gaan doen. Nu vind ik het zo'n gedoe. Spannend hoor! Ik hoop dat het deze ronde raak is voor je!
Hoi Kitty, Ik denk wel dat ik vorige week mn eisprong gevoeld heb. Vandaag had ik bij het afvegen opeens rose achtig slijm. Zou er toch een ongi aan zitten te komen? Zoja, dan is dat wel heel erg op tijd. Afwachten dus! En bij jou nog steeds geen veranderingen? Groetjes
Hmm, dat zou wel balen zijn. Maar zolang het niet doorbreekt, is er nog hoop! Bij mij nog steeds geen veranderingen. Nog een week wachten en dan weer naar de gyn!
Ik had gister en eergister wel opeens een klodder wit slijm. Zou ik dan toch een eisprong hebben gehad? Ik snap er niets meer van :S.
Heel raar, het zet nog steeds niet door... maar wel soort van oud bloed steeds bij het afvegen. Zou ik dit nu ook als een menstruatie moeten tellen? Geen idee...
Misschien dan wel jah... wie weet ga je nu ook binnenkort ongesteld worden. Misschien is je volgende ronde dan ook wat meer op orde door die kuur. Grrr... nu ga je vast weer twijfelen. Ik heb heel vaak een klodder wit slijm, dus het hoeft natuurlijk niet op een eisprong te wijzen. Spannend hoor!
Haha, bij elk pijntje en bij elke verandering qua slijm e.d. ga je gelijk nadenken wat kan het zijn? Komt toch mijn ongi eraan? Maar nee, als ik op t toilet zit, dan zie ik niks roods.... Lastig zeg! Je zou verwachten dat je echt rood bloed moet krijgen. En geen donkerrood/oud bloed. Hmmm....nog maar even afwachten? Meer kan je niet doen helaas .
Het lijkt erop alsof het nu wel iets aan het doorzetten is... Heerlijk migraine en voel me erg emotioneel, kan overal wel om huilen.... En moest vanmiddag ook nog op kraamvisite... brrr...