Ja klopt, testte op 9 DPO al positief... Wilde eigenlijk wachten tot NOD, maar omdat ik die dag naar de gyn moest dacht ik even voor de geruststelling kijken wat de stand van zaken is. Had natuurlijk helemaal niet posi verwacht op 9 DPO! Ik had in die week ervoor wel wat 'klachtjes' gehad... Vanaf de eisprong al ongi-achtige buikpijn gehouden... Heb 1 middagdag echt pijn gehad in mijn linker oksel/boob.... En heel typerend vond ik dat het niet prettig voelde als ik naar de wc ging en kracht zette....dus als ik ging plassen moest ik het gewoon laten lopen, maar niet extra drukken zegmaar want dat voelde niet lekker. Zelfde met mijn buik inhouden. Dat heb ik nu sommige dagen ook nog, maar voor NOD had ik dat constant!
Wat geinig om te lezen! Ik voel ook ongikrampjes steeds, maar ja, misschien zijn het wel de hormonen die door werken ofzo?! Het kan van alles zijn, heb niet de illusie dat ik misschien wel zwanger ben ofzo. Toen we net begonnen had ik dat wel, maar inmiddels weet ik wel beter. Soms lees ik wel de verhalen op het forum van de 'beginnelingen' die van alles voelen.. het lichaam kan je goed voor de gek houden! Ik weet niet goed wanneer mijn NOD is eigenlijk. Volgens de gyn waren mijn vruchtbare dagen rond dag 14, 15, 16 en 17.. Met de meeste kans op dag 15-16.. en ik zit nu op dag 20. Nog even geduld dus!
Ja inderdaad.... Dan zou ik dag 30 als NOD aanhouden denk ik! Ik had natuurlijk nooit eerder (bewust) een eisprong gehad, dus dacht ook dat die krampjes er gewoon bij hoorden... Weet dus ook niet of ik ze ook gehad zou hebben als ik niet zwanger was geworden. Nu voelt het anders, maar na mijn eisprong was het echt precies ongi-krampen! Spannend hoor meis!
Ja, dag 30 had ik ook in mijn hoofd zitten. Ben benieuwd! Ik ben eigenlijk allang blij dat ik nu iedere maand een kans ga krijgen. Word ik nu ongesteld, ga ik weer spuiten.. etc. etc. Schiet het tenminste wat meer op voor mijn gevoel.
Pffff, ik ben verschrikkelijk ongeduldig. Zou het liefst naar de winkel willen rennen voor een vroege test! Ik ben moe.. pijnlijke tepels etc.. maar ja, ik relativeer ook altijd alles weer en denk dan dat ik zoiets heus wel vaker heb en dat ik me anders dingen aan het inbeelden ben. Geduld!!
Jah idd... nog steeds dag 11.... om gek van te worden...!!!! Ik snap er weer helemaal niks van.... Woensdag 7 december witte test Donderdag 8 december niet gestest.... Vrijdag 9 december vrij donkere ovutest (1 dag piek in temp) Zaterdag 10 december vrij donkere ovutest Zondag 11 december hele lichte ovutest Maandag 12 december witte test Wat moet ik hier nu uit opmaken en samen met mn kaartje? Snap jij het nog?? Ohh Fleur.... moe en pijnlijke tepels dat klinkt wel goed! Maar ik zal je ook idd niet gek maken. Ik heb ook van alles gevoeld wat niks bleek te zijn. Maar daarom kan ik me je gevoel wel heel goed voorstellen!! Spannend hoor! Wanneer was je NOD ook alweeer? Ik duim voor je!!!
Ja Fleur, wanneer is je NOD? Spannend hoor meis! Ik was ook niet van plan vroeg te testen maar heb het toch gedaan, haha! Dreamer, jouw kaartje snap ik echt niks van... Ik zou zeggen nog geen ei, maar FF zet wel een stippelkruis en je hebt ook wel testjes gehad die donkerder werden... Irritant die onduidelijkheid!
Ja Zussie ik snap dr ook niks meer van, heb vrijdag en zaterdag ook echt heel veel steken gehad in mij zij. Soms echt heel scherp dat het gewoon echt zeer deed. Maar ja daar ga ik ook maar niet al teveel op af. Geduld, geduld, geduld....
Hhahah you never know... Jullie hielden ook hele verhalen over scherpe steken etc. in je zij.... dus wie weet! Neeh hoor grapje, ik ga er totaal niet vanuit. Zegt manlief vanavond opeens tegen me, anders moet je nog maar weers een zw testje doen ipv al die ovutestjes, je bent deze week zo lusteloos. En je laatste menstruatie was toch ook anders dan anders..... Hou op, hou op begin jij nu ook al?!! Gr... mannen, soms!
Nou, jammer dat het zo vaag blijft dreamer.. toch een zwangerschapstest doen? Ik moet jullie ook wat vertellen.. volgens mij ben ik zwanger!! Mijn NOD zou vrijdag, zaterdag, zondag of maandag zijn en ik deed net toch een testje van kruidvat en nu zie ik een licht streepje! Als een idioot naar de drogist gefietst en een test gehaald van Clearblue de vroege test en ik zie een heel licht kruisje. Ik zal even foto's uploaden, want ik kan het zelf nog niet geloven!!
Ohhh Fleur meen je!!!! Dat zou super zijn!!!! Dat streepje komt er natuurlijk niet voor niks... Hoop het echt voor je! En ben benieuwd naar je foto!
Hoe ik er bij kwam. toch de vermoeidheid, erg veel dromen.. meer afscheiding, gevoelige tepels, allerlei dingetjes bij elkaar eigenlijk. Ik kocht 'alvast' testen, maar ja die kon ik niet laten liggen natuurlijk haha. Maar nu twijfel ik toch wel hoor of het niet de pregnyl is.. dat is HCG namelijk en dat heb ik vorige week donderdag voor het laatst gespoten.. morgen maar even met het ziekenhuis bellen of het vals positief kan zijn.