Oh Fleur wat spannend meis! Daar hoef ik niet voor te turen hoor! Maar ik heb geen idee hoe dat zit met de pregnyl! Zou wel heel mooi zijn he? Misschien morgen of overmorgen weer testen om te kijken of hij donkerder wordt! Oeoeoeoeoeh wat spannend!
Ahhhhh dat meen je niet.... Heb je nog gebeld met het zkh? Misschien van t weekend nog een keer testen, op je NOD?
De bijsluiter van Pregnyl gelezen en daar staat in dat het tot 10 dagen na de laatste spuit in je lichaam kan blijven zitten.. dus tja, durf nog niet te testen. Misschien zondag of maandag als ik niet al ongesteld ben geworden. Ik ben al wel 2 dagen erg duizelig, zou ik dan toch zwanger zijn? Nou ja, ik probeer me er niet zoveel mee bezig te houden. Na mijn hysterische blijdschap, was het nogal een domper dat het ook de pregnyl kon zijn. Mijn man was ook mega enthousiast, las meteen hoe groot de cellen dan zijn en dat ik vitamines moet nemen en wat ik wel en niet mag. Echt heel schattig! Hoe staat het verder bij jullie?
Ah meissie wat een domper zeg! Maar de hoop nog niet verliezen hoor, het kan nog best! Ik duim keihard voor je! Mijn man heeft ook zo'n boek, krijg ook de hele tijd allemaal weetjes naar mijn hoofd geslingerd. Zo lief! Hier ben ik te misselijk om uit mn ogen te kijken.... ook een hele ervaring... Dit wordt nog wat als mijn HCG nog niet op zn hoogtepunt is, haha. Maar als ik dit ervoor over moet hebben dan teken ik ervoor!
Moet je ook overgeven? Naar gevoel lijkt me dat zeg! Ik ben vannacht mega ongesteld geworden. Hoopte toch meer kans te hebben met twee eitjes.. en aangezien ik dacht kwalen te hebben en ook nog eens een (vals)positieve test had.. maar helaas. Bah, ik ben mega chagrijnig. Werd vannacht wakker door de buikpijn, ben er zelfs uit gegaan om pijnstillers te nemen. Had deze week al een paar slechte nachten gehad en nu ben ik helemaal ontzettend moe. Ik moet nu weer op dag 3 naar ziekenhuis voor inwendige echo. Maar ja, het is zaterdag en zh kan nu geen afspraak maken voor maandag.. heel irritant, nu moet ik wachten tot maandag 8.00 uur in de hoop dat ik dan ook nog eens voor 11.00 uur kan komen, want ik moet werken tot 'savonds laat. In het ergste geval moet ik tussen mijn werk door en dat is niet naast de deur.. Al met al heb ik er de pest in.
Ach meissie.... dat is ook vroeg dan! Hoeveel dagen na je eisprong zou je nu zitten? Inderdaad was de hoop groot met 2 eitjes! Wees maar even lekker chagrijnig hoor! Het is ook zo verschrikkelijk balen! Heb je eindelijk een echte kans en dan hoop je ook gewoon dat het zo mag zijn! Nu begint het hele riedeltje en het lange wachten weer van voren af aan! Getver. Ik heb nog niet gespuugd, maar denk dat het er wel een keer van gaat komen. Het enige wanneer ik me goed voel is als ik net iets gegeten heb, haha, dus voor het mooie zou ik eigenlijk de hele dag door moeten eten. Maarja das ook niet te doen!
Mijn menstruatie is niet vroeg hoor, heb dit keer een cyclus gehad van 28 dagen. Irritant dat je zo misselijk bent! Hopelijk nu wat last en de komende jaren een voorbeeldig kind
Ze zeggen dat je sneller misselijk bent bij een meisje Dat zou een goed teken zijn, haha Maar hoe lang is je LF dan geweest? 28 dagen is wel mooi! Al had deze cyclus liever 9 maanden geduurd....
Aaahhh arme Fleur!! Wat ontzettend rot! Kan me ook goed voorstellen dat je sjaggo bent/was. Ik had echt zon goeie hoop voor je.... Dikke knuffel voor jou meid!
Mijn LF.. geen idee. Mijn vruchtbare dagen waren rond 2-3-4-5 december en de gyn dacht vooral op 3-4 december. Dus dan is de LF 14 dagen geweest ongeveer. Misselijk en meer kans op een meisje? Zou wel leuk zijn. Mijn idee is: eerst een meisje en dan een jongetje. Lekker cliche! En dan eerst een meisje zodat ik zeker weet dat ik een meisje heb haha. Ik heb ook al jaren de meisjesnamen in mijn hoofd zitten trouwens. Jongetje zou ik nog niet weten. Ik heb nu twee neefjes en ik moet zeggen, die kleine kereltjes zijn ook echt hartstikke leuk hoor! Kortom: ik wil een kind Hebben jullie trouwens ook vakantieplannen? Ik vind het vrij moeilijk om de knoop door te hakken. We hadden het plan om richting Amerika/Canada te gaan in juni. Maar is dat dan wel verstandig. Ik wil ook niet teveel rekening houden met 'misschien ben ik wel zwanger' maar het helemaal negeren kan ik ook niet. Kans is (hoop ik) toch wel groot dat het een keer gaat gebeuren binnen nu en een half jaar.. en geen idee hoe ik me dan voel natuurlijk. En aangezien ik onder 'strenge' controle moet.. Naja, ik weet het niet.
Oja dan klopt het inderdaad wel Fleur... He bah, ik ben ook nog steeds teleurgesteld voor je gewoon. Maar gelukkig weet je nu wel dat het werkt met die spuitjes, dus dan kan het toch nooit heel lang meer duren zou je zeggen? Whahaha ik heb echt precies het zelfde als jij! Eerst een meisje zodat ik zeker weet dat ik er een heb daarna maakt het me niet meer uit. Ik heb al 2 meisjesnamen (voor het geval het een tweeling wordt ) en nog geen enkele jongensnaam. Ik weet het gewoon echt niet! Wat betreft vakantie... Ik ga in mei met mijn ouders en man naar Berlijn. Dat is een tripje dat ze met mijn broers en zussen gemaakt hebben en toen kon ik niet mee, dus nu wilden ze het altijd nog eens met mij doen. Dat gaat wel gewoon door. In juni trouwt een vriendin van me die op curacao woont. Ik was al aan het twijfelen of ik daar heen zou gaan vanwege de financieen, maar nu blijkt dat ik dan 7 maanden zwanger ben ga ik denk ik niet. Vind het niet zo'n goed idee zo'n lange vlucht te gaan maken met een dikke buik enzo. Dus misschien dat ik hier en daar nog een weekendje samen weg ga met mannetje nu we nog samen zijn. De rest van mijn vakantie spaar ik op en neem ik lekker op achter mijn verlof aan
Oh nou prima oplossing toch! We willen ook wel dingen in huis laten doen, dus misschien dat we dat gewoon doen en dan even weg gaan dichter bij huis. Meisjesnamen zijn ook makkelijker hoor. Al krijg ik een vierling, ik heb ze al klaar liggen haha!
Ik ben sinds gisteren weer begonnen met de injecties. Ik had normale eileiders en geen cystes. Dreamer: jouw temp ziet er niet erg veelbelovend uit.. heb je zelf een idee over je ei? Sjonge niet leuk
Een idee over mijn ei... nou FF heeft heel lang een ei aangegeven op dag 9. Wat ik heel vreemd vond.... maar ik heb vandaag rose slijm gespot.... dus......
Owja sorry, ik bedoelde ook dag 11..... Maar ik heb dus vandaag echt rose slijm gespot, dus ik verwacht echt morgen of overmorgen wel mijn menstruatie hoor. Dat heb ik eigenlijk altijd al gehad, 1 of 2 dagen ervoor wat rose slijm. Jij dus weer begonnen met spuiten, is je ongestelheid al wel helemaal over?
Deze dagen vind ik echt niks aan!!! Eigenlijk al wetend dat je ongesteld gaat worden, maar het komt niet los. Laat het dan maar direct komen, dan kunnen we tenminste weer overnieuw beginnen! Owja, je had ook nog gevraagd naar vakantieplannen.... tsja... vorig jaar zijn we met mijn familie op vakantie geweest en toen had ik al zoiets van.... mss ben ik dan wel zwanger of hoogzwanger! Dit jaar wilden we samen gaan, maar ik heb gezegd laten we eerst maar eens wachten tot februari/maart en dan kunnen we altijd nog wat bespreken.... we wilden eigenlijk vliegen. Je houd gewoon steeds rekening met zwanger worden....
Nou inderdaad, word dan maar gewoon ongesteld.. ik ben het nog een beetje. Wij bespreken ook niets hebben we van de week besloten, we kunnen altijd nog wat boeken of een lastminute. En misschien gaan we wel helemaal niet.. we laten het maar even open.