Onregelmatige cyclus - huisarts nu echo van buik laten maken...

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Dreamer08, 3 jan 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Zussie

Zussie VIP lid

10 mrt 2011
    5.963
    2
    0
    Verpleegkundige
    Denk dat dat niet raar is, die dingen reageren ook op hormonen en kunnen ook positief worden van HCG dus als jij het een en ander spuit verbaast het me niks ;)
    Als je drie keer hebt geklust zit het wel goed hoor! Haha! Meer kun je niet doen dan regelmatig klussen! Ik zou gewoon doorgaan met 1 keer per dag tot die man van je weg is, je weet maar nooit of je ei misschien een dagje later is!

We twijfelen nog of we het willen weten.... gelukkig hebben we nog even om daar over na te denken!
    En alles was helemaal goed ja :) zo leuk om te zien!

2. Dreamer08

Dreamer08 Fanatiek lid

24 mrt 2010
    1.786
    0
    0
    Ooohhh wat istie toch mooi die echo van jou Zussie, wauaww.... ik kan dr wel naar blijven kijken!

3 positieve ovutesten en 3x geklust.... nou meer kun je niet doen Fleur! Ik duim voor je!!!! Spannend!!!

Ik heb vandaag heel veel slijm..... echt van die grote draden... zou mn eitje dan nu toch nog komen? Had vanmiddag ook echt ff steek in mn zij.... als dat zo is heb k em nog weer gemist. Hebben zaterdagmorgen geklust.... vanavond maar weer...

3. Zussie

Zussie VIP lid

10 mrt 2011
    5.963
    2
    0
    Verpleegkundige
    Meis die zaadjes leven echt wel even!
    No worries!
    Gewoon vanavond weer klussen, dan zit je echt wel goed hoor!

4. Fleur84

Fleur84 Fanatiek lid

27 mrt 2011
    1.545
    66
    48
    Vrouw
    Gelderland
    Ojemig, wist je dat ik daar nog niet eens bij stil heb gestaan haha dat ook de ovulatietesten kunnen reageren op pregnyl.. vandaar die positieve testen ;)
    Nou goed, gisteren ook nog geklutst en nu het rijk alleen, weer tijd voor een boek in bed!

@Dreamer, spannend weer he en ook onzeker.. Maar inderdaad zaadjes blijven wel 72 uur leven en je hebt er maar eentje nodig.

5. Dreamer08

Dreamer08 Fanatiek lid

24 mrt 2010
    1.786
    0
    0
    Gisteravond weer braaf geklust... maar vanmorgen helaas geen temp stijging.... :(

6. Dreamer08

Dreamer08 Fanatiek lid

24 mrt 2010
    1.786
    0
    0
    Fleur nu dus weer het rijk alleen.... geniet er ook maar weer van om met je boek in de bed te liggen! Heerlijk!!!!
    Nu maar afwachten hé meis, ik hoop echt voor je dat het raak is... 1 ei is genoeg!

7. Fleur84

Fleur84 Fanatiek lid

27 mrt 2011
    1.545
    66
    48
    Vrouw
    Gelderland
    Misschien dat je temp nog gaat stijgen.. hoop het voor je! Het blijft nu zo onduidelijk steeds, je weet nooit waar je aan toe bent zo.

8. Zussie

Zussie VIP lid

10 mrt 2011
    5.963
    2
    0
    Verpleegkundige
    Spannend meisjes!

Je temp kan ook iets later nog stijgen toch dreamer als je nu een eitje hebt?
    Als je nou over 2 weken nog niet ongi bent kun je samen met Fleur testen ;)

Mijn duimpjes draaien weer hoor Fleur! Ik hoop het zo, voor jullie allebei trouwens!
    Eens moet het toch een keer zo zijn zou je zeggen?
    Je hebt gedaan wat je kunt, nu lief voor jezelf zijn ;) en lekker relaxen!

9. Dreamer08

Dreamer08 Fanatiek lid

24 mrt 2010
    1.786
    0
    0
    Hahaha ja die temp stijging kan natuurlijk alsnog... daar gaan we voor.... Fleur samen testen en zwanger zijn! :) Ooit moet het toch eens raak zijn

10. Fleur84

Fleur84 Fanatiek lid

27 mrt 2011
    1.545
    66
    48
    Vrouw
    Gelderland
    Ik ga akkoord ;)

11. Zussie

Zussie VIP lid

10 mrt 2011
    5.963
    2
    0
    Verpleegkundige
    Vooruit... ik stem er ook mee in!
    Ik stuur HCG jullie kant op! Heeeeeeeeeeeel veeeeeeeeeeeeeeeeeel HCG!

12. Dreamer08

Dreamer08 Fanatiek lid

24 mrt 2010
    1.786
    0
    0
    Wij doen wel een poging om het te vangen!!

Fleur hoe gaat het nu je alleen bent? Nemen de zenuwen alweer toe?

13. Fleur84

Fleur84 Fanatiek lid

27 mrt 2011
    1.545
    66
    48
    Vrouw
    Gelderland
    Het gaat prima hier in mijn eentje. Overdag werk ik gewoon en vanavond heb ik even bij mijn moeder gegeten. De tijd vliegt!

Hier nog geen zenuwen, maar dat komt omdat het toch wel twee weken wachten is.. lang!
    Vandaag vroeg een client van mij of ik zwanger was. Ze vroeg dat omdat haar kat mij opeens kopjes gaf en op schoot wilde zitten. Volgens mijn client doet ze dat alleen bij zwangere vrouwen, verder nooit.. nou kom ik daar al anderhalf jaar en inderdaad die kat heeft nooit naar me om gekeken. Best grappig vond ik en stiekem hoop ik dat die kat voorspellende gaven heeft. :D

Is je temp gestegen Dreamer? Ik ga zo even kijken in je FF

14. Fleur84

Fleur84 Fanatiek lid

27 mrt 2011
    1.545
    66
    48
    Vrouw
    Gelderland
    Ow.. gelijk gebleven...................

15. Dreamer08

Dreamer08 Fanatiek lid

24 mrt 2010
    1.786
    0
    0
    Ow dat is bijzonder van die kat!!! Ik heb daar idd wel eens vaker verhalen over gelezen!!! Hoop echt dat die kat gelijk heeft.... ofnouja die vrouw over die kat! Spannend!

En idd als je werkt en leuke dingen doet vliegt de tijd ook altijd wel weer voorbij.

Jups... temp is gelijk gebleven.

Slik jij ook (nog) foliumzuur? Ik heb dat een paar maanden volgehouden maar ben denk ik al wel een jaar gestopt....

16. Dreamer08

Dreamer08 Fanatiek lid

24 mrt 2010
    1.786
    0
    0
    Op hoeveel DPO zit je nu?
    Zou dat zo snel al kunnen met een kat...?

17. Dreamer08

Dreamer08 Fanatiek lid

24 mrt 2010
    1.786
    0
    0
    Ik ben er vandoor... fijne avond meid! Ben hard toe aan mn bedje! :)

18. Fleur84

Fleur84 Fanatiek lid

27 mrt 2011
    1.545
    66
    48
    Vrouw
    Gelderland
    Dan zou die kat dat eerder weten dan ik. Op zijn vroegst zit ik op 5dpo.. als mij ei vrijdag was. Lijkt me wel heel sterk.

Foliumzuur. Ja ik slik me suf! Al bijna anderhalf jaar inmiddels..

19. Fleur84

Fleur84 Fanatiek lid

27 mrt 2011
    1.545
    66
    48
    Vrouw
    Gelderland
    Truste!!

20. Dreamer08

Dreamer08 Fanatiek lid

24 mrt 2010
    1.786
    0
    0
    Ik ben er toen mee gestopt... had het idee dat ik het voor niks deed.... maar wil morgenochtend eigenlijk weer beginnen.

Heb wel eens gelezen dat een kat een zwangerschap heeeel vroeg opmerkt, dus wie weet!

Deel Deze Pagina