Onregelmatige cyclus - huisarts nu echo van buik laten maken...

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Dreamer08, 3 jan 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Zussie

Zussie VIP lid

10 mrt 2011
    5.963
    2
    0
    Verpleegkundige
    Ik heb een jaar foliumzuur geslikt...
    Begon enthousiast met multivitaminen maar toen het lang duurde heb ik gewoon alleen foliumzuur gedaan. Je moet 4 weken voor je zwanger wordt begonnen zijn, dus das lastig achteraf beginnen ;) Maar als het lang duurt is het wel irritant ja!

Spannend Fleur, ik heb dat ook wel vaker gehoord dat katten het opmerken!
    Vraag me af waar ze dan op reageren, zou je geur veranderen ofzo? Hoop het van harte voor je!
    (en niet dat het weer van die stomme spuiten komt)

2. Fleur84

Fleur84 Fanatiek lid

27 mrt 2011
    1.545
    66
    48
    Vrouw
    Gelderland
    Haha inderdaad, reageert zo'n beest ook op die stomme hcg spuit! Nou ja, gewoon maar afwachten hoor. Ik probeer er nog niet teveel over na te denken. Anders is dat wachten helemaal zo frustrerend.

Hier nog verdere nieuwtjes?

3. Dreamer08

Dreamer08 Fanatiek lid

24 mrt 2010
    1.786
    0
    0
    Nieuwtjes..... euh ik ben vanmorgen weer met foliumzuur begonnen..... En ik had een tempstijging! Nu kijken oftie hoger blijft zodat ik dus een eitje heb gehad....

4. Zussie

Zussie VIP lid

10 mrt 2011
    5.963
    2
    0
    Verpleegkundige
    Oh, spannend weer dreamer!
    Je test is onderweg, dus beter ga je hem nodig hebben ;)

5. Fleur84

Fleur84 Fanatiek lid

27 mrt 2011
    1.545
    66
    48
    Vrouw
    Gelderland
    Spannend!!

6. Dreamer08

Dreamer08 Fanatiek lid

24 mrt 2010
    1.786
    0
    0
    :)

Gelukkig wastie vanmorgen niet weer 36.7

7. Fleur84

Fleur84 Fanatiek lid

27 mrt 2011
    1.545
    66
    48
    Vrouw
    Gelderland
    En vandaag?

8. Dreamer08

Dreamer08 Fanatiek lid

24 mrt 2010
    1.786
    0
    0
    Weer 37.0! Dus FF geeft vandaag ook een kruis aan!
    Ik denk dat ik er nu wel een beetje vanuit kan gaan dat mn eitje geweest is.
    Maar FF geeft het kruis aan op woensdag, terwijl ik maandag heel veel slijm had en dinsdag beetje stekerig gevoel....
    Nu maar afwachten.....

9. Fleur84

Fleur84 Fanatiek lid

27 mrt 2011
    1.545
    66
    48
    Vrouw
    Gelderland
    Een hoge temp is wel een goed teken!!

10. Zussie

Zussie VIP lid

10 mrt 2011
    5.963
    2
    0
    Verpleegkundige
    Je kaartje ziet ergoed uit meissie!

Fleur, hoe ist met jou?

11. Fleur84

Fleur84 Fanatiek lid

27 mrt 2011
    1.545
    66
    48
    Vrouw
    Gelderland
    Ziet er inderdaad goed uit!

Hier alles goed. Deze dagen nog even geduld hebben. Ik voel me niet anders geloof ik. Wel moe, maar dat was ik al.. en dit keer geen gevoelige tepels voor de NOD. Kan er dus nog niks zinnigs over zeggen.

Zussie, jij moest vandaag naar de vk toch?

12. Dreamer08

Dreamer08 Fanatiek lid

24 mrt 2010
    1.786
    0
    0
    Nog een paar dagen geduld hebben meis, hopelijk veranderd het allemaal snel.

Moet je binnekort nog weer naar die client met die kat?:p

13. Zussie

Zussie VIP lid

10 mrt 2011
    5.963
    2
    0
    Verpleegkundige
    Ja moest naar de vk.
    Eerste afspraak is niet zo boeiend, hele hoop vragen beantwoorden over je gezondheid. Even bloeddruk meten.
    Heb volgende week termijnecho.

Spannend hoor Fleur, wanneer zou je ongesteld moeten worden of kun je testen? Ik hoop het zo voor jullie allebei deze ronde!

14. Fleur84

Fleur84 Fanatiek lid

27 mrt 2011
    1.545
    66
    48
    Vrouw
    Gelderland
    En je bloeddruk was verder goed? Heb je een goede/leuke indruk van de verloskundige?

Morgen ga ik weer naar mijn client met die kat! Ben benieuwd.

De gyn dacht dat mijn ei toen zou springen op vrijdag of zaterdag. Dus dit weekend weet ik vast meer.

15. Dreamer08

Dreamer08 Fanatiek lid

24 mrt 2010
    1.786
    0
    0
    Woow dit weekend gewoon al! Dat is al mooi snel!
    Ga je nog een test doen, of wacht je eerst nog af?

Ben heel benieuwd hoe die kat morgen gaat reageren...

Mijn NOD duurt gewoon nog heeeeeel lang, ik kan de tijd wel vooruit kijken!

16. Zussie

Zussie VIP lid

10 mrt 2011
    5.963
    2
    0
    Verpleegkundige
    Oh jeetje Fleur, fijn dat het al bijna zo ver is dat je duidelijkheid hebt.
    Aangezien je vorige keer zo heftig ongesteld werd is afwachten de beste optie denk ik he?
    Zo spannend!

Heb wel een goede indruk van de vlos, ze was alleen een beetje nerveuzig :p volgens mij zat ik daar rustiger dan zij, haha. Dus hoop dat dat straks minder is want ik kan geen nerveus type gebruiken bij mijn bevalling.

Dreamer, we helpen je de tijd wel door meissie! Je bent ook al op de helft van je wachttijd, dus het gaat sneller dan je denkt!

17. Fleur84

Fleur84 Fanatiek lid

27 mrt 2011
    1.545
    66
    48
    Vrouw
    Gelderland
    Een nerveus type lijkt mij ook niets. Dan is het net of ze niet zeker is van haar zaak.

Tja Dreamer.. het is gewoon heel erg vervelend als je steeds moet wachten. Zeker als de cyclus zo lang is, duurt het zo eindeloos. Je hebt gewoon minder kansen dan een ander en dat is niet eerlijk!

Die client met de kat belde vandaag af.. jammer! Nog maar even geduld hebben maar. Ik heb me echt voorgenomen tot zaterdag te wachten. Na die domper van vorige keer ben ik niet meer zo enthousiast. Al heb is die pregnyl spuit nu wel twee weken geleden en toen kreeg ik een week later nog een tweede. Dus die hcg is er nu wel uit. Maar toch!

18. Dreamer08

Dreamer08 Fanatiek lid

24 mrt 2010
    1.786
    0
    0
    Jammer hoor.... ik was juist zo benieuwd naar je ervaring met de kat! Kan me heel goed voorstellen dat je echt gaat wachten tot zaterdag.... ik ga ook niet vroeg testen hoor. Heb geen duidelijk signalen, alleen weer van die wazige dingen. Steken in mn buik (vooral als ik ga staan) dat had ik trouwens eerder nooit, draaierig, 1 zere borst.... maar jah die dingen heb ik al wel vaker gehad.....

Inderdaad als het deze ronde niet raak is hoelang gaat het dan weer duren voor ik een eitje heb....

19. Zussie

Zussie VIP lid

10 mrt 2011
    5.963
    2
    0
    Verpleegkundige
    Ja Fleur, goed hoor dat je gaat wachten.
    Misschien is het er wel uit inmiddels, maar denk dat je toch gaat twijfelen stel dat er een streepje komt dus dan is de bevestiging dat je ongi ook uitblijft wel essentieel!
    ZO spannend vind ik het!

Ook voor dreamer! Wat zou dat een mooi cadeau zijn, jullie allebei zwanger in dezelfde maand :)
    Ik had 'pijn' met kracht zetten en bij het inhouden van mijn buik. Dat had ik anders ook nooit, maar ik had ook nooit een eisprong dus weet niet of dat kwam door de zwangerschap of dat dat normaal is bij een ei.

Het is zo raar joh... mijn buik is echt al best dik, kan hem ook echt niet meer inhouden, hihi. Vreemd om zo je lichaam te zien veranderen!

20. Dreamer08

Dreamer08 Fanatiek lid

24 mrt 2010
    1.786
    0
    0
    Geniet maar van al die veranderingen hoor Zussie. Lijkt me ook wel heel bijzonder idd, dat dat dan nu gewoon bij jou gebeurd! Je ziet het zovaak bij een ander.... maar dat je het nu gewoon zelf meemaakt!

Ja dat zou wel leuk zijn allebei zwanger, maar ik verwacht niet dat ik zwanger ben hoor....

Owja nog ff over jouw vk verhaal Zussie, je schreef dat ze vragen naar nare seksuele ervaringen.... en dat ze jouw antwoord niet verwacht had.... dat begreep ik niet helemaal, of stel ik nu een rare vraag?

Deel Deze Pagina