Oja, trouwens. Ik ga ook in het zh aangeven dat we al veel langer bezig zijn dan sept.2010. Want daarvoor heb ik ook al anderhalf jaar moeten wachten tot mijn schildklierwaarden normaal werden. Toen wilden we wel, maar mocht ik nog niet stoppen met de pil.
OOhh Fleur meid toch.... dus je bent wel ongesteld geworden! Ggrr... balen hoor...! Al je vragen gewoon stellen hoor in het zkh daar zijn ze voor! Voel je inmiddels al iets beter? Inderdaad echt heel stom van je schoonzus.... ook erg gevoelloos. Hier nog steeds in afwachting.... nog geen veranderingen. Heb wel al een paar dagen 'zere' borsten. Gister had ik echt het gevoel dat ze gingen knappen. Temp is nog steeds stabiel.... nog maar ff geduld hebben! Komend weekend ben ik vast uit de onzekerheid.... Stiekem heb ik toch wel weer hoop en dat wil ik eigenlijk niet!
Tja, natuurlijk heb je ook wel hoop! Je wilt alleen niet weeeer teleurgesteld raken en daardoor probeer je jezelf een beetje te beschermen. Nou, ik duim hoor!
Oh dreamer, ik vind het zo spannend! Ik heb ook gewoon echt hoop/geloof dat het goed komt bij jou! Wat ik al in mijn kaartje had gezegd, ik geloof gewoon dat de 1e helft van 2012 jouw tijd is! Maar mijn gevoel is misschien wel nergens op gebaseerd hoor... maar eens is het jouw beurt! En waarom kan dat niet deze keer zijn? Fleur, ben je al weer aan de spuitjes meis? Ik wou zo dat ik iets voor je kon doen!
Fleur dat is het denk ik idd je wilt eigenlijk geen hoop hebben om jezelf voor een teleurstelling te beschermen! Lief dat je voor me duimt, blijf dat nog maar ff hard doen! Zussie dat stond idd in je kaartje! En tja.... je hebt gelijk, waarom zou het deze ronde idd niet zover zijn?! Maar zelf ga je denken... het is al zoooovaak niet raak geweest, dus het zal nu ook wel niet zo zijn... Temp was wel weer mooi hoog, nog maar ff geduld houden
Nog niet? Ow wat spannend!! En ook geen klachten? Sjonge, dat zou goed nieuws zijn!! Ik ben weer aan het spuiten.. volgende week moet ik weer terug komen en dan ga ik alle vragen op de gyn afvuren.
Haha jahwel ze heeft zere (.)(.) met fietsen heeft ze in het andere topic verteld.... Goedzo Fleur! Alles opschrijven en afvuren maar!
Hahaha.... ja klopt vandaag met het fietsen voelde ik bij elke drempel mijn (.)(.) nou fiets ik ook altijd vrij hard Maar voor de rest.... voel ik niks....
Fleur!!! Ik heb vanmorgen een testje gedaan en ik had 2 streepjes, ik durf het gewoon nog niet te geloven. Stel je voor dat de volgende test negatief is..... Nu ben jij aan de beurt hoor meis, ik gun het je zo!!!
Ik had al helemaal zo'n idee dat het raak was. Ow meis wat fijn zeg!!!!!!!!!!!! Echt helemaal geweldig dat het nu ook voor jou zover is. Je geluk kan niet meer op zeker Lekker van genieten hoor! En nu? Wanneer ga je het vertellen aan je omgeving etc? Ik wil alles weten
Jaaaaa echt he, ik had er ook een goed gevoel over! Zo leuk! Nu heb ik beide knietjes vrij om te bidden voor Fleur! Wanneer zou het jouw tijd zijn....
Wat een wonder he, na twee jaar! Mijn tijd komt vast nog wel. Ik spuit nu fanatiek en wie weet heb ik volgende week weer een ei.. of twee! Wil wel graag mama zijn voor mijn 29e. Had altijd bedacht twee kindjes te hebben voor mijn 30e, maar dat gaat niet meer lukken. Ik ben nu sowieso al blij met één!
Bedankt voor je lieve reactie!! Het is nog wel heel onwerkelijk hoor! Ik kan het nog steeds niet goed geloven! Tja en nu? Geen idee.... eerst maar s zien hoe het gaat en hoe ik me voel.... Maar wil het eigenlijk pas met een week of 10 vertellen. Ik weet alleen niet of me dat gaat lukken! Ennuh... tuurlijk jouw tijd komt echt! Alle duimen draaien nu voor jou!
Jep, helemaal klaar! Hoeft alleen nog maar te groeien! Bijzonder he? We konden al een maagje zien en een blaasje. Dus dat betekent dat het kindje ook drinkt en plast, en dus iig 1 niertje werkt! En dat in nog geen 12 weken. Onbegrijpelijk! En als je het ziet bewegen.... echt.... je hart smelt. Dat zegt nog zoveel meer dan zo'n fotootje. Jouw babytje....