Vandaag ben ik weer geweest. Dit keer twee eitjes!! Maar.. nog wel te klein, maar 11 en 12 mm.. dus ik moet nog even doorspuiten en dan donderdag weer terug komen. Hopelijk groeien ze nog goed door! Vorige keren was mijn ei al minimaal 16 mm.. maar ja afwachten dus. Ik stel donderdag ook pas mijn vragen, want deze man had vandaag zo'n haast..
Wow Fleur dat klinkt goed! 2 eitjes! Hopelijk maken ze de komende dagen een groeispurt door zodat je donderdag een mooi ei. Voor de zekerheid vantevoren nog maar ff klussen! Ow lijkt me niet fijn dat die man zon haast had.... nouwja donderdag een nieuwe poging voor je vragen!
Oh Fleur, ik hoop echt dat ze doorgroeien meis! Vervelend dat die man haast had. Dan zit je idd niet lekker daar met je vragen. Hopelijk donderdag meer tijd!
Vandaag weer een ander.. en heb ze nu echt allemaal gehad! Inclusief de co-ass. en een stagiaire, het was een hok vol. Er is één eitje verder gaan groeien, die is nu 16 mm. Vandaag nog spuiten en dan morgen de andere spuit. Anderhalve dag later is dan de eisprong (zondagochtend). Het advies is om dan zaterdagavond te klussen. Laat ik dan net mijn vriendinnen hier hebben en dat we dan uitgaan... maar dan maar zaterdagmiddag alvast en na het uitgaan?! Verder besproken wat het vervolg gaat worden. We moeten het eerst nog een paar keer zelf proberen en ongeveer nu nog 3 maanden en dan gaan ze over op IUI. Voordeel is dat ik nu nog goed reageer op die spuiten en een ei kweek. Plus het sperma is goed.. dus in principe hebben we gewoon kans. Ik vond het fijn dat ze vandaag uitgebreid de tijd nam om ons verhaal te horen. Ze vroeg door en ging er helemaal goed voor zitten! Ze vroeg ook naar mijn verdere gezondheid en of mijn schildklierwaardes wel goed zijn etc etc. En ze schreef ook nog eens alles op. Volgende keer maar naar haar vragen als ik weer moet (hopelijk alleen als ik zwanger ben ) Dus, aan de bak meer weer!! Ik vind het helemaal niet erg die verplichte seks eigenlijk. MAAAAAAR wel dat het zo specifiek moet. Heb ik een keer wat leuks op zaterdagavond *zucht* maar kan moeilijk iedereen afzeggen.
Ja Fleur, ik zou dan iig vrijdagavond (voor als hij stiekem wat eerder is) zaterdagmiddag en na het stappen doen. Je moet jezelf ook niet alles ontzeggen hoor, vooral ook leuke dingen blijven doen enlekker ontspannen af en toe. Dat werkt volgens mij alleen maar mee! Fijn dat ze zo goed naar je heeft geluisterd. Toch wat langer zelf proberen als je hoopte, maar als ik het zo lees heb je er wel vrede mee? Ik hoop maar dat het helemaal niet meer nodig is meisje, dat dit jullie maand is!
Voor de zekerheid gisteravond alvast begonnen Tja,ik heb er wel vrede mee. In ieder geval als ik nu gewoon elke maand een ei heb. Dan heb ik net zoveel kans als ieder ander. Nou ja, in het algemeen natuurlijk. Jullie weten wel beter. Nog ontwikkelingen bij jullie? Ja in de buik haha
Haha, genoeg ontwikkelingen! Ik ben DIK! Haha, voor 12 weken zie je het echt heel goed! Heel apart als je buik zo gaat groeien! Mensen vragen ook of ik zeker weet dat het er geen 2 zijn.... Ik dacht dat je het bij slanke mensen pas laat ging zien, maar gaat voor mij niet op! Ik vind het heerlijk, loop er lekker mee te pronken, hihi! Moet wel een beetje wennen dat mensen over mijn buik gaan aaien. Maar tot nu toe zijn het voornamelijk mijn man en mijn moeder en een collega, maar die vroeg of ze even mocht voelen want ze vond het zo mooi, haha! En ik heb mijn droomcommode gekocht via marktplaats. Hij is ZOOOOOOOO mooi! Beetje groot maar dat geeft niet! Succes meis, je bent al goed bezig zo te horen! Geef dat ei geen kans om er ongezien tussenuit te piepen hoor!
Hee Fleur! Wat goed dat je gisteravond alvast begonnen bent, die zaadjes overleven echt wel tot zondag. Vandaag nog een keertje.... en als je nog puf hebt zou ik dr zondag ook nog een keer voor gaan! Ik duim voor je!! En ohh wat fijn dat er alle tijd voor je was!! Geeft je een veel beter gevoel! En idd wat Zussie ook zegt je kunt niet alles opzij zetten, je moet ook gewoon leuke dingen blijven doen! Succes!!! Hier nog niet echt veranderingen, merk wel echt dat mn borsten groter worden. Vooral de linker...
Haha dreamer, wacht maar Ik heb gisteren in de uitverkoop een paar nieuwe bh's gekocht, paste er nog maar 1 uit mijn glorietijd toen ik een paar kilo zwaarder was dan het afgelopen jaar... Zal hier ook even mijn buikfoto showen...
Wow, mooie buik!! Echt al iets om trots op te zijn! Gisterenmiddag hebben we ook maar geklutst voor mijn vriendinnen er waren. Vannacht was ik om 4.45 uur thuis en is het er niet meer van gekomen. Ik ben voor de 'lol' ook aan het tempen, vandaag een enorme stijging in temperatuur, maar dat komt natuurlijk door deze nacht.. En heb je ook een foto van de commode? En grotere borsten zijn wel leuk. Tenminste lijkt mij, maar ik heb ook een A-cup
Ah, begrijpelijk dat het vannacht niet meer lukte. Vanmorgen misschien wel? Maar die zaadjes van gisterenmiddag waren ook nog vers, en die van vrijdagavond leefden ook nog wel hoor! Ik heb geen foto van de commode, hij staat in de garage en kan er ook niet zomaar een maken. Advertentie is inmiddels ook van MP af... Ik ben zo blij met mn boobs nu! Vind ze echt prachtig! Hahah, mannetje ook trouwens Ik ben nu van een B naar een D cup gegaan, maar verwacht dat ze nog wel iets gaan groeien!