Onregelmatige cyclus - huisarts nu echo van buik laten maken...

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Dreamer08, 3 jan 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Kitty17

Kitty17 Fanatiek lid

31 okt 2010
    2.107
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ow, vervelend is dat he? Ik heb echt het gevoel dat ik elk moment ongesteld kan worden, maar het zet niet door. Ik heb soms zo'n lekkere trek en dat heb ik normaal maar 1x per maand....En dan weer last van mn rug.....Irritant. Ik hoop dat het bij jou wel doorzet :).

2. Dreamer08

Dreamer08 Fanatiek lid

24 mrt 2010
    1.786
    0
    0
    En Kitty is er bij jou al nieuws? Had die lekkere trek van je toch iets te betekenen?

Ik schreef zaterdag dat ik het gevoel had dat het door ging zetten. Zondag en maandag af en toe wat bloed verloren, werd steeds minder... dus ik dacht, het was een lichte menstuatie. Werd ik me daar gister opeens wakker met vreselijke buikpijn... heb me nog nooit ziek hoeven te melden om mn menstruatie maar ik had nu echt geen keus!
    En vandaag en gister heb ik al heel wat bloed verloren. Dacht ik maandag, ik heb het weer gehad moest het ergste nog komen.

Ik weet nu alleen niet goed of ik mn cyclus vanaf zaterdag of vanaf dinsdag moet tellen.. Heb jij een idee?

3. Kitty17

Kitty17 Fanatiek lid

31 okt 2010
    2.107
    0
    0
    NULL
    NULL
    Pff, wat een helse pijn! Dat is nou ook weet niet de bedoeling! Maar volgens mij moet je de dag rekenen wanneer je helder rood bloed verliest. Was dat dinsdag? Ik ga zo naar de gyn, ik kon er echt niet van slapen vannacht :S Gelukkig gaat manlief mee, dus kom maar op :D!!

4. Dreamer08

Dreamer08 Fanatiek lid

24 mrt 2010
    1.786
    0
    0
    Ik dacht zelf idd ook vanaf het helderrode bloed. Dan moet ik dat maar aanhouden, was inderdaad dinsdag.

Hoe is het vanmorgen gegaan? Heb nog aan je gedacht! Wel fijn dat je niet alleen hoefde te gaan...

5. Kitty17

Kitty17 Fanatiek lid

31 okt 2010
    2.107
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hey! Ik was blij dat mn vriend mee was. Want niet alleen rommelt het bij mij, ook zijn zaad is onvoldoende beweeglijk. Dus werd ons geadviseerd met IUI te beginnen. Ik heb bloed laten prikken en volgende week moet ik terug. Dan gaan we bespreken hoe verder. Ik krijg iig hormoonspuiten, omdat Provera niet heeft geholpen (baarmoederslijmvlies was nl erg dun). Nu worden mijn eierstokken direct gestimuleerd om te gaan werken. Hierdoor komt ook oestrogeen vrij wat weer zorgt voor een dikkere baarmoederslijmvlies. Clomid doet dit niet, en werkt dat juist tegen (is anti/oestrogeen). En omdat het zaad onvoldoende beweeglijk is, wordt het geinsemineerd. Dus na volgende week hoor ik allemaal wat er gaat gebeuren en wanneer. Ik ben erg benieuwd!

6. Dreamer08

Dreamer08 Fanatiek lid

24 mrt 2010
    1.786
    0
    0
    Hoi! Kan me voorstellen dat je dan liever samen bent. Best een tegenvaller dat zijn zaad ook onvoldoende beweegelijk is. Nu lijkt het wel alsof je van 2 kanten tegenslag hebt. Maar zeker niet de moed opgeven hoor!!
    Gaat 3-3 vast een heel spannende afspraak voor je worden, heel veel succes alvast!

7. Kitty17

Kitty17 Fanatiek lid

31 okt 2010
    2.107
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ja, thanks :). Ik laat wel weten hoe het is gegaan. Laat jij ook nog even weten als je wat nieuws hebt :D.

8. Dreamer08

Dreamer08 Fanatiek lid

24 mrt 2010
    1.786
    0
    0
    Ja moet je zeker doen!
    Als ik nieuws heb hoor je het wel... maar kdenk dat dat nog wel ff duurt. Nu eerst maar eens zien of ik mn eisprong ga voelen

9. Kitty17

Kitty17 Fanatiek lid

31 okt 2010
    2.107
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hoi Dreamer,

En hoe voel je je? Wordt je nog gevolgd door de gyn? Ik zit vandaag officieel op dag 3. Ik krijg morgen prikinstructies en mag 8 dagen lang gaan spuiten. Over een week weer terug voor een follikelmeting. Als deze groot genoeg is, dan krijg ik Pregnyl die ervoor moet zorgen dat het eitje gaat springen. Ik vind het zo spannend! Komt het eindelijk zover dat ik een eisprong krijg??

10. Dreamer08

Dreamer08 Fanatiek lid

24 mrt 2010
    1.786
    0
    0
    Hoi Kitty,

En, ben je nu inmiddels met het spuiten begonnen? Spannend hoor...! Maar vast wel heel fijn dat je er voor je gevoel nu toch iets aan kunt doen. Wanneer moet je nu precies terug komen voor die meting? Hoop zo voor je dat het groot genoeg is!

Hier verder niks nieuws te melden, ik ga me focussen op mn eisprong... (als ik die tenminste voel).

Groetjes

11. Fleur84

Fleur84 Fanatiek lid

27 mrt 2011
    1.545
    66
    48
    Vrouw
    Gelderland
    Hoi, ik ben nieuw hier en heb jullie berichten gelezen. Zelf heb ik ook een onregelmatige cyclus en vraag me nu af per wanneer jullie naar de gynaecoloog zijn verwezen?

12. Kitty17

Kitty17 Fanatiek lid

31 okt 2010
    2.107
    0
    0
    NULL
    NULL
    Fleur, dat verschilt per persoon. Meestal moet je zeker 6 mnd wachten. Zelf heb ik na 3 mnd actie genomen en dat is vrij vroeg. Gelukkig werd ik heel serieus genomen en zie hier het resultaat: ik word nu geholpen om zwanger te worden. Dat is niet zoals ik het had gewild, maar het is helaas niet anders. Hoe loopt jouw cyclus?

13. Fleur84

Fleur84 Fanatiek lid

27 mrt 2011
    1.545
    66
    48
    Vrouw
    Gelderland
    In september 2010 gestopt met de pil en een cyclus van 77-35-19-18 en nu op de 33e dag, wachtend op de volgende menstruatie. Ik heb al een primolut-kuur gehad, maar na die bloeding is het nu weer afwachten..

14. naadje53

naadje53 Bekend lid

23 mrt 2011
    975
    0
    0
    hoi allemaal
    ook ik ben nieuw hier
    ik ben in december gestopt met de pil had daarna een cyclus van 39 dagen en ik zit nu op dag 55 er er is nog steeds niks te bekennen
    heb met de ha afgesproken dat ik aanstaande week een zw-test moet doen om te kijken of daar toevallig wat uitkomt en anders word ik ook doorgestuurd
    omdat ze niet zeker ervan zijn dat ik een eisprong heb

groetjes naat

15. Fleur84

Fleur84 Fanatiek lid

27 mrt 2011
    1.545
    66
    48
    Vrouw
    Gelderland
    Irritant dat wachten. Wel fijn dat je wordt doorgestuurd.

16. Kitty17

Kitty17 Fanatiek lid

31 okt 2010
    2.107
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hoi Fleur,
    Heb je van de huisarts primolut gekregen? Verklaart dat je korte cyclus? Je bent dus net iets langer bezig dan ik. Maar ik werd helemaal niet ongesteld. Ben je wel met ovutesten bezig oid? Heb jij wel een eisprong?
    Naadje, het is niet heel ongewoon om zo'n lange cyclus te hebben. Ik zat op een gegeven moment over de 120 dagen. Dat was echt frusterend. Is je bloed nog getest ivm hormoonwaarden. Zo kunnen ze zien waar je in je cyclus bent en of je misschien zwanger bent. Ik heb ook geen eisprong van mezelf, dus ik heb net drie weken met hormonen gespoten om deze op te wekken....

17. Fleur84

Fleur84 Fanatiek lid

27 mrt 2011
    1.545
    66
    48
    Vrouw
    Gelderland
    Mijn 19 dagen was mijn eigen korte cyclus, de korte cyclus daarna kwam door primolut, van de huisarts voorgeschreven gekregen.
    Ik heb wel ovulatesten gebruikt 2 maanden terug, maar daar werd ik niet wijzer van. Ik leek een vruchtbare dag te hebben, volgende dag was ik ongesteld.

18. Kitty17

Kitty17 Fanatiek lid

31 okt 2010
    2.107
    0
    0
    NULL
    NULL
    Huh, dat is wel heel apart! Op welke dag zit je nu?

19. Fleur84

Fleur84 Fanatiek lid

27 mrt 2011
    1.545
    66
    48
    Vrouw
    Gelderland
    Dag 34.. snap er niets van. Wel de hele week bruin bloed, maar geen rood helaas.

20. Fleur84

Fleur84 Fanatiek lid

27 mrt 2011
    1.545
    66
    48
    Vrouw
    Gelderland
    Donderdag naar de huisarts, ben benieuwd.

Deel Deze Pagina