Onregelmatige cyclus - huisarts nu echo van buik laten maken...

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Dreamer08, 3 jan 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Fleur84

Fleur84 Fanatiek lid

27 mrt 2011
    1.545
    66
    48
    Vrouw
    Gelderland
    Ik ben opeens helemaal onzeker.....

Mijn temp is stukken lager dan de laatste 2 dagen (die onbetrouwbaarder zijn), maar wel hoger dan de dagen dat ik wel braaf om 7.00 uur tempte.
    Als ik de temp nu voor de komende dagen op hoog zet, zegt FF dat mijn ei vandaag gesprongen zou zijn..
    Hmm.. misschien moet ik die van de afgelopen dagen even zetten op mijn eerdere temperaturen, misschien dat het dan wel kan kloppen. ;)

2. Zussie

Zussie VIP lid

10 mrt 2011
    5.963
    2
    0
    Verpleegkundige
    Ehm... ik volg hem niet helemaal ;)
    De laatste 2 dagen waren idd onbetrouwbaar....
    Maar als je wel om 7 uur gemeten had weet je niet of hij hoger of nog laag geweest zou zijn....
    FF heeft het ook niet altijd goed hoor....

3. Dreamer08

Dreamer08 Fanatiek lid

24 mrt 2010
    1.786
    0
    0
    Ohh meis rot van die temp! Maar idd FF geeft het ook niet altijd goed aan. Misschien nog even je temp van morgen afwachten?
    Ik had het idee dat hij bij mij ook pas 1 dag later omhoog schoot. Heb je niks gevoeld of ander slijm opgemerkt?

Wow van B naar D! Nou euh... ik heb al E, dus van mij hoeven ze niet zo hard te groeien.... pff... heb nu mijn BH gewoon op het achterste haakje gedaan.

4. Fleur84

Fleur84 Fanatiek lid

27 mrt 2011
    1.545
    66
    48
    Vrouw
    Gelderland
    Aah lekker dikke tieten jullie! :D

Mijn temp is weer gestegen, ziet er goed uit in ieder geval. Op andere tekenen let ik eigenlijk niet zo..

5. Dreamer08

Dreamer08 Fanatiek lid

24 mrt 2010
    1.786
    0
    0
    Nou tis niet altijd handig hoor:p

Fijn dat je temp gestegen is, inderdaad goed teken!

6. Zussie

Zussie VIP lid

10 mrt 2011
    5.963
    2
    0
    Verpleegkundige
    Jeuj!
    Stijg maar tempje, stijg maar!

7. Dreamer08

Dreamer08 Fanatiek lid

24 mrt 2010
    1.786
    0
    0
    Ja.... en dan moet ie vooral lekker hoog blijven!

8. Zussie

Zussie VIP lid

10 mrt 2011
    5.963
    2
    0
    Verpleegkundige
    Ja, en dan vooral langer dan 14 dagen!

9. Fleur84

Fleur84 Fanatiek lid

27 mrt 2011
    1.545
    66
    48
    Vrouw
    Gelderland
    Pff jammer dat ik geduld moet hebben he?
    Voor de eisprong was mijn temp gemiddeld 36.70 en gisteren zat hij op 37.26.. vandaag beetje gezakt naar 37.15
    Elke ochtend weer spannend hihi. Zit pas op 4dpo trouwens.

10. Dreamer08

Dreamer08 Fanatiek lid

24 mrt 2010
    1.786
    0
    0
    Ik zat voor mijn eisprong ook bijna altijd op 36,7 en daarna meestal 37,0 of 37,1 :)

11. Zussie

Zussie VIP lid

10 mrt 2011
    5.963
    2
    0
    Verpleegkundige
    Ik zat ook rond de 37.1 toen ik zwanger was...
    Maar weet niet hoe ik normaal na een eisprong zou zitten wat die had ik nooit :p

12. Fleur84

Fleur84 Fanatiek lid

27 mrt 2011
    1.545
    66
    48
    Vrouw
    Gelderland
    En hebben de dames nog nieuws? Leuke weetjes? Klachten? Last van hormonen?

13. Dreamer08

Dreamer08 Fanatiek lid

24 mrt 2010
    1.786
    0
    0
    Zo Fleur jouw tempratuur ziet er mooi hoog uit hoor! Nu hopen dat ie nog een poosje zo blijft, zou echt super zijn!

Afgelopen zondag/maandag was ik erg misselijk, echt van die vlagen.... heel de tijd een hongergevoel dus ik was heel de dag door aan het eten. De laatste dagen gaat het eigenlijk weer vrij goed, ik krijg elke morgen trouw ontbijt op bed van manlief en dat helpt echt wel. Eerst wat in mn maag en dan uit bed..:)

14. Fleur84

Fleur84 Fanatiek lid

27 mrt 2011
    1.545
    66
    48
    Vrouw
    Gelderland
    Elke morgen ontbijt op bed, dat klinkt goed!! Dus je wordt wel verzorgd en verwend?
    En houden jullie ook iets van een dagboek bij ofzo?

15. Fleur84

Fleur84 Fanatiek lid

27 mrt 2011
    1.545
    66
    48
    Vrouw
    Gelderland
    Vergeef me mijn nieuwsgierigheid :D

Ps: Ik temp iedere morgen om 7.00 uur, ook in het weekend.
    Vanmorgen was de temp 37.07 om die tijd, maar omdat ik later naar bed ben gegaan heb ik 2 uur later ook nog gemeten en toen was de temp 37.19.. welke zal ik nu aanhouden?

Ik lees verschillende berichten over wat wel en niet goed is om te doen.

16. Zussie

Zussie VIP lid

10 mrt 2011
    5.963
    2
    0
    Verpleegkundige
    Ik zou gewoon 7 uur aanhouden Fleur.
    Is misschien iets onbetrouwbaar, maar die van 2 uur later is ook onbetrouwbaar omdat je tussendoor wakker bent geweest...

Hier ook alles goed.
    Gisteren beetje drukke dag gehad en dan merk ik dat het iets te veel is geweest. Buikpijn, hoofdpijn, moe. Dus vandaag lekker rustig dagje!
    Misselijkheid... de ene dag wel, de andere dag niet. Wat dreamer zegt, ik moet geen honger krijgen, haha. Dan word ik helemaal naar. Maar ontbijt op bed elke dag, geniet er maar van want dat doet er bijna geen een!
    Verder heel bijzonder om te merken dat ik dikker en dikker wordt. Haha, er groeit echt iets daarbinnen! Zo trots op mijn buikje :) iedereen kan het nu ook zien.
    En maandag weer echo bij mijn schoonzus, voor de tv! Ze wordt gefilmd voor de KRO en ze willen haar aan het werk filmen ;)

Ik hou trouwens een dagboekje bij ja, die van Pauline Oud.
    Maar moet zeggen dat ik het steeds een beetje vergeet....:)

17. Fleur84

Fleur84 Fanatiek lid

27 mrt 2011
    1.545
    66
    48
    Vrouw
    Gelderland
    Wat leuk die echo! Kom jij dan ook in beeld? Of alleen je buik.
    Nu je buik te zien is kan je er lekker mee showen!! Lekker van genieten hoor en een beetje rustig aan doen :)

Ik had vanmorgen ff wat kramp links.. en toen in mijn baarmoeder.. ongesteldheidsbuikpijn leek het. Maar lijkt me nog een beetje vroeg, omdat mijn NOD pas in het weekend is. Spannend! Ik moet mezelf maar niet teveel wijs gaan maken.

18. Zussie

Zussie VIP lid

10 mrt 2011
    5.963
    2
    0
    Verpleegkundige
    Ja dat weet ik niet.... wat precies de bedoeling is.
    Maar mijn haar zit goed, haha, dus ik zie wel :p

19. Dreamer08

Dreamer08 Fanatiek lid

24 mrt 2010
    1.786
    0
    0
    Ja hoor hij verwend en zorgt echt goed voor me. Maar gelukkig ziet hij ook wel in dat het echt nodig is. Zaterdagmorgen zei ik, ik kom gewoon beneden eten. Ik had zoiets van, nouja als ik toch weer heel misselijk word is het toch zaterdag en ben ik toch lekker thuis. Nou ik stond nog niet naast mn bed en werd gelijk al helemaal wee en draaierig, dus toen zei hij ga er maar snel weer in ik haal wel even beschuitjes voor je. :)

Ik heb ook het dagboek van Pauline Oud maar ik heb er nog niks ingezet. Me nog niet echt mee bezig gehouden.

Ik ben donderdag vrij en dan ga ik maar s even met de vk bellen, ben benieuwd wanneer ik kan komen.

Euuhh lastig van je tempratuur.... ik tempte altijd gewoon als ik wakker werd. Ik ging er niet mijn wekker voor zetten.... dus jah ik had die 2e aangehouden. Maar is wel lastig....
    Ow en vanmorgen dus kramp, spannend!

Zussie toch wel erg fijn dat je haar iig goed zat, dan is gelijk heel je dag goed:p

20. Zussie

Zussie VIP lid

10 mrt 2011
    5.963
    2
    0
    Verpleegkundige
    Haha, nou dreamer ik heb echt kotsend onder de douche en onderaan de trap gestaan, maar meer dan er een emmertje onder schuiven doet die kerel van mij niet hoor :p
    Hij doet wel andere lieve dingen, maar 's ochtends is hij niet op zijn best zullen we maar zeggen...

Meiden, mijn beeb is als het goed is morgen te zien bij Katholiek Nederland TV om 17.05 op nederland 2.
    Zal wel weer een flits zijn van 2 seconden :p maar ach...

Deel Deze Pagina