Super gaaf!! Morgen ben ik nog niet thuis op dat tijdstip, maar kijk wel via uitzending gemist. Wat een toestand dames die misselijkheid etc.. Hopelijk gaat het gauw weer over! Mijn temp is weer omhoog geschoten!
Ow goed teken, ik zal je kaartje eens even bekijken.... Oeehh hij is inderdaad wel echt hoog! Had je dat nou de vorige keer ook? Ik ben dan ook nog niet thuis maar ik zoek ook wel ff via uitzendinggemist, jij op tv Zussie dat moet ik gewoon zien!
Mijn laatste grafiek was een enorm treurige .. met een cyclus van 93 dagen..haha. Niet erg betrouwbaar dus. Ik heb wel hoop! Maar wil dat eigenlijk ook weer niet. Toch kan ik 's morgens amper wachten tot ik weer kan tempen.
Haha spannend dan he Fleur, of hij weer hoog zal zijn! Zit je nu op 10 DPO? Zie ik dat goed? Dus als je na het weekend nog niet ongi bent kunnen we voorzichtig aan gaan juichen? Oooooooooh ik hoop het zo voor je! * stuurt heeeeeeeeeeeel veel HCG jouw kant op *
Jep, 10dpo! Het wordt nu steeds spannender. 'snachts word ik de tweede helft al onrustig.. en moet ik eigenlijk plassen, maar hou het dan helemaal op tot ik mijn temp 'smorgens heb gemeten haha
Echt heel spannend! Ze hebben mijn echo trouwens uit het filmpje geknipt Dus je hoeft niet op uitzendinggemist te kijken, haha....
Hmm ja, flauw he! Helemaal daar naar toe gereden en alles... Maar ach, wel een echo van bijna een uur gehad En een hele rit foto's en filmpjes!
Ohh 10dpo is alweer weer een heel eind, ik ben zoooo benieuwd! Je mag best goede hoop hebben hoor meid!
Ja. Ik verwacht zaterdag of zondag ongesteld te worden. Had net wel even buikpijn.. kan alle kanten op nog denk ik.
Oh ik vind het echt zo spannend voor je! Ik had voor mijn positieve test ook wel af en toe buikpijn dus dat hoeft nog niks te betekenen! Zo bijzonder, mijn banner staat vandaag al op 7 weken!
Pffff.... ik heb net de vk gebeld voor een afspraak! Ik zat gewoon te trillen op de bank, ik was zooooo zenuwachtig! Ze was heel aardig en reageerde echt heel lief toen ze hoorde hoelang we bezig waren geweest, ik mag al over 2 weken komen. Ik kon kiezen tussen 23 feb en 1 maart. Ze doen 1e afspraken altijd op donderdag. Ik kon het toch echt niet laten om voor de 1e optie te gaan. Whahaa ik voel me gewoon helemaal hyper en ik was net zooo moe dat ik eigenlijk ff een uurtje wilde gaan slapen. Ga ik toch maar ff doen
Joww en ook vandaag weer een hoge tempratuur! Voel je al iets veranderen in je lichaam? Ik kreeg net een sms van Zussie dat haar hoofdpijn niet meer te harden is en dat ze bijna elk kwartier moet braken. Vreselijk! En dan dacht ik dat ik het vandaag al erg had.... normaal kon ik het met kokhalzen op de been houden maar vanmiddag hing ik echt boven de gootsteen en moest ik wel echt overgeven, zo naar.... er kwam alleen niks. (dat was dan wel bijzonder) Maar dan valt dat van mij allemaal nog reuze mee, twas alleen ff een nieuwe ervaring voor me